Düğün bittikten sonra Elanor ile otel odamıza geldik. Bir gece burada kalacak sonrasında balayı için Maldivlere gidecektik. Eleanor'un ailesi çok zengin olduğu için bu balayı onlardan bize hediyeydi. Otel odasına girer girmez her yeni evli çift gibi birbirimizin dudağına yapıştık. Uzun bir süre kapının önünde öpüştükten sonra Eleanor'u kucağıma alıp yatağa götürdüm. Onu yatırdıktan sonra Eleanor beni, bende onu soymaya başladım. Eleanor sadece sütyen ve külot ile durduktan sonra onun boynunu öpmeye başladım. Bunu yaparken aklıma dün gece Harry ile geçirdiğim gece gelince daha çok vahşileşmiş, Eleanor'a benim dün gece geçirdiğim gibi tutku dolu bir gece geçirmesini sağlıyordum. Bir yandan da bir insan becerilirken neden bu kadar zevk aldığını daha iyi anlıyordum. Harry ile geçirdiğim geceyi düşünüp bir yandan Eleanor ile seviştiğimi fark edince durdum ve onun üstünden birdenbire kalktım. Eleanor ben durunca merakla bana baktı.
"Aşkım, iyi misin?" dedi Eleanor ve o aşkım deyince kafam idrak etmişti. Bu tek gecelik, öylesine bir seks değildi. Bu evliliğimizin ilk gecesiydi ve benim bu gecede düşündüğüm tek şey bir erkek tarafından becerilmekti.
"Iyiyim." dedim. Sadece kendimden iğreniyorum. "Tuvalete gitmem gerek."
"Tamam." dedi Eleanor.
Tuvaletten çıktıktan sonra Eleanor'u üzerinde beyaz, mini geceliğini giyerken gördüm. Içimdeki vicdan azabı ve kendimden tiksinme hissi hala geçmemişti. O iyi bir kadındı ve çok güzeldi ama onunla evli olacak kadar ona aşık hissetmiyordum, ona hiç aşık hissetmiyordum hatta. Birden bu evlilik fikrinden gerçekten soğumuştum ama bunun için baya geç de kalmıştım.
"Aşkım, iyi misin? Yediğin bir şey mi dokundu?" dedi Eleanor ve ona içimdeki düşünceleri söyleyecekken vazgeçtim. Tek gecelik, basit bir striptizciyle yaşadığım olay yüzünden evliliğimi bozmayacaktım.
"Giyinme odasında birşeyler atıştırmıştım, muhtemelen onlardı." dedim yatakta yanına oturarak. "Özür dilerim, bu geceyi mahvettim."
"Evliyken geçireceğimiz daha çok gecemiz olacak." dedi Eleanor ve dudağımdan küçük bir öpücük aldı. "Bu gece evliyken ilk sarılarak uyumamızı yapabiliriz."
"Evet, bu iyi olur." dedim ve yatakta uzanıp, Eleanor'u kollarımın arasına aldım ve o gece kendime söz verdim, balayımızı o striptizci yüzünden mahvetmeyecektim.
#
Aradan bir hafta geçmişti, ben ve Eleanor sözünü ettiğim Maldivler tatilinden dönmüştük. Eleanor'un ailesi çok zengin olduğu için, babasının mimarlığını yaptığı devasa evlerden birinde kalmamızı önerse de, ben onun ailesiyle bu kadar yakın olmak istemediğim için reddetmiş ve bunun yerine iki odalı bir apartman dairesinde ev tutmuştuk. Küçüktü ama bize yetecek bir evdi ve Eleanor'da her ne kadar büyük bir evde kalmak istese de bunu kabul etmişti. Eve gelip, valizlerimizi dolaplara yerleştirdikten sonra iki kişilik koltukta uzanmış televizyon seyrediyorduk. Eleanor, tabağa koyduğu elmadan birer dilim kesiyor birini bana veriyor, birini kendisi yiyordu. Bende ona sarılıyordum. Eleanor kıkırdamaya başladığında ona baktım.
"Şuanda o çok dalga geçtiğin evli çiftler gibi olduk." dedi Eleanor ve bize baktığımda, bu doğruydu. O çok tiksindiğim evli çiftlerden olmuştuk. "Ama bunu seni kızdırmak için söylemedim."
"Öyle mi?" dedim.
"Bence böyle çok tatlıyız." dedi Eleanor ve devam etti. "Seni ellerimle beslemek hoşuma gitti."
"Demek beni beslemek hoşuna gitti." dedim ve Eleanor'un elindeki meyve sepetini sehpaya koyup, Eleanor'u kucağıma aldım ve tam öpüşmeye başlayacakken kapı çaldı. Eleanor'un her ne kadar morali bozulsa da kalkıp kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRIPPER.
Fanfiction"O kadar güzeldi ki, bütün yaptığım hataları tek bir doğru götürüyordu." *** Louis, bekarlığa veda partisinde striptiz kulübüne gider ve orada olanlar olur. °°°AĞIR SMUT İÇERİR!°°°