19.

6.6K 280 2.1K
                                    

POLICEMAN BIRD OKURSANIZ SEVİNİRİM 💙💚
##
Felicite, yaşarken adeta bir melek gibi parlardın ve şimdi gerçekten melek olup yukarıda annenle birlikte Louis'i, Lottie'yi, ikizleri izleyeceksin.

Asla unutulmayacaksın, ışıklar içinde uyu.
##
Bölüm şarkısı: Taylor Swift - Dress

İşe geldiğimde tüm zaman boyunca düşündüğüm tek şey Harry'di. Nasıl yapıyordu, niye yapıyordu bilmiyordum ama her geçen gün onun büyüsüne daha çok çekiliyordum. Bana o kadar güzel bakıyordu ki, o bakışlarıyla sonsuza kadar yaşayabilirdim. Bir dokunuşu vücudumdaki bütün ağrıları iyileştirebilmeye yeterdi ve bir öpücüğüyse gençleşmeme neden oluyordu. Ona aşıktım ve her geçen gün daha da aşık oluyordum, onunla ilişkiye başladığım ilk günler onu kaybetmekten deli gibi korksam da şuan onu kaybetmeyeceğimi biliyordum.

Eleanor, dün gece onu koruduğum ve en iyi arkadaşlarının Harry'le aramızdaki ilişkiyi öğrendiği için sessiz sakin boşanmayı kabul etmişti ve geriye sadece belgeleri imzalayıp mahkemeye vermek kalmıştı.

Harry ile aynı eve çıkacaktım, sadece bizim olduğumuz bir eve hem uzun zamandır almak için hayalini kurduğum bir evde kalacaktım. Ona her gece sarılacak, bazı geceler ben çoğu gece o küçük kaşık olacak, istediğimiz yerde istediğimiz zaman rahatça sevişebilecektik.

Yani hayatım yoluma giriyordu.

Ben Harry'i düşünürken ofise Zayn girdiğinde dün gece Liam ve Stella ile gittiğini hatırladım ve ona merakla baktım.

"Günaydın." dedi Zayn, gözlerinin altı mordu.

"Sana pek gün aymamış." dedim onunla dalga geçerek. "Evet, anlatacak mısın?"

"Neyi?"

"Dün gece sizi Stella'yı yerken gördük." dedim ve Zayn birdenbire ayıldı.

"Muhteşem bir geceydi!"

"Grup seks?" dedim şaşkınlıkla.

"Liam ile ben değişik heyecanlar aramayı seviyoruz, hayatımda ilk defa bir kızı becerirken zevk aldım. Neden biliyor musun?"

"Neden?"

"Çünkü Liam da beni beceriyordu." dedi Zayn sırıtarak. Bu kadar açık sözlü olması sinirimi bozsa da şaşkınlığım hala gitmemişti.

"Yani aranıza üçüncü kişiler alıyorsunuz ve aranız bozulmuyor mu?"

"Aldatmak sayılmıyor sonuçta, ikimizin de haberi oluyor ve aslında bir tek grup seks yaparken filmimiz yoktu." dedi Zayn. Niye bu kadar açık sözlüydü?

"Bir de film mi çekiyorsunuz?"

"Louis, genciz ve şuan cinselliğin doruk noktalarını yaşıyoruz. Liam'a aşığım ve o da bana aşık, o yüzden ara sıra cinsel hayatımızı renklendirmek de ve bunu hatıra olarak filme çekmek de sıkıntı görmüyoruz. Hem belki de Harry ile sen de yapmalısın." dedi Zayn.

"Neyi?"

"Grup seks, seks kasedi, ne bileyim değişik yerlerde değişik pozisyonlar." dedi Zayn.

Aslında hayatımda çok kez grup seks yapmıştım hatta kız arkadaşlarımla bile bunu yapmıştım ama Harry'e başka birisinin dokunması fikri benim sinirimi bozduğu için hiç bunu yapmayı hayal etmemiştim. Ayrıca film çekme düşüncesine ters değildim ama Harry'nin bunu istemeyeceğini bildiğim için bu konuda hiç konuşmamıştım bile.

"Harry'e başka birisinin dokunma düşüncesi beni ne kadar iyi hissettirir, bilemem." dedim.

"Louis, böyle şeyler insanı canlı hissettirir." dedi Zayn ve o sırada odaya Simon girdiğinde ikimiz de sustuk.

STRIPPER.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin