Konečně nastal ten den školy. Né, že bych se těšil přímo na vyučování a sezení v lavicích, ale přeci jen potkávat jedni a té samé lidi není pro nikoho zábavné.
Provedl jsem ranní hygienu a pořádně se oblékl. Vždy, když jdu mezi lidi se snažím co nejlépe vypadat, proto jsem si vzal úzké černé džíny, s černým tričkem. Tohle je prostě můj styl no.. Snědl jsem snídani, rozloučil se s babičkou a vydal si to rovnou na zastávku. Jsem celkem nervózní, protože už jsem na střední. Má mladá léta jsou tatam. Nad touto myšlenkou jsem se pousmál.
Již tu čekala Eliz, poznal jsem, že se jí moc nechce do naší nové školy. "Hello!" pozdravil jsem. "Dobré ráno, tedy... Snad bude dobré.." špitla a já se opět začal usmívat. Dneska bude super den.
Dorazili jsme do velké školy. Studenti měli všelijaké výrazy. Od natěšených, po smutné až neutrální. Zamířili jsme si to k nástěnce, kde byl rozpis tříd. 1A-2 se nacházela v třetím patře Učebna p21. Nanic jsme nečekali a vyrazili jsme.
Došli jsme již do skoro plné třídy. Zahlédl jsem pár kluků a hodně holek. Nic lepšího mě potkat nemohlo usmál jsem ae v duchu a zamířili jsme si to do prázdné lavice. Zazvonilo na hodinu a do třídy vešla celkem mladá, blond učitelka. Všichni jsme se postavili na pozdrav. "Dobré ráno třído, posaďte se." rozkázala nám a my tak udělali. "Dovolte, abych se předst-" někdo přerušil vstupem do třídy. Nemohl jsem uvěřit, byl to ten hnědovlasý kluk ze včerejška. "Pardon, pokračujte" odbil učitelku a posadil se za mě a Eliz. Cítil jsem jeho pohled, jak mi bodá do zad.
Učitelka si jen odfrkla a pokračovala. "Nuže, kde jsem to skončila. Oh ano! Už vím, jmenuji se Miris Huston, jsem vaše třídní učitelka." Představila se a napsala své jméno na tabuli. "Teď ta nejhorší část.. seznamování" odfrkla si Elíza. "Nyní se každý seznámíme. Krom toho nás čeká seznamovací zájezd již příští týden!" zatleskala si a ukázala na mě. "Jakpak se jmenuješ?" otázala se mě. "Jmenuji se Justin Tomhawk, těší mě." nevěděl jsem, co jiného říct. Podíval jsem se za sebe na hnědovlasého kluka, ten ovšem koukal z okna docela nezaujat.
Zbytek dne probíhal zcela normálně, každý se seznamoval s ostatními, dokonce i Elizabeth našla pár nových kamarádek. Nicméně školní den byl u konce a nastal čas jet domů. Všiml jsem si, že Henry, který se mimochodem velice nerad seznámil, se nijak nezdržoval a opustil školu jak nejrychleji mohl. Pokrčil jsem rameny a dál se tím nezabýval.
ČTEŠ
Cizí Život
FantasyDva kluci. Justin byl vždy ten tichý a srdečný hoch. Každému pomáhal, ať se dělo, co se dělo. Pak tu byl Henry. Devatenáctiletý černovlasý kluk s tmavými oči. Střídal holky jako ponožky a nikdy nepomyslel o normálních problémech. Nicméně, co se sta...