İlk Aşk

79 20 13
                                    

Önceki bölüm son durum:
Oğuzhan birinden hoşlandığını söyler.

Yağız:Kim?
Oğuzhan: Şeyyy. Yan sınıftaki Dilan va r ya. O işte.

Yağız derin bir oh çekti. Oğuzhan hayırdır anlamında kafa salladı. Yağız bir şeyler geveledi ve konuyu geçiştirdi. Ardından Oğuzhan'ın gözlerine baktı. Oğuzhan'ı daha önce hiç böyle görmemişti. Yağız'ın egolu ve şımarık bildiği Oğuzhan o an bir kedi yavrusu gibiydi. Tam o sırada Demir geldi. O da Oğuzhan'ı öyle görünce çok şaşırdı. Ne konuştuklarını sordu. Oğuzhan Demir için kısa bir özet geçti. Ardından Yağız:
-Peki ne yapacaksın? Ciddi mi düşünüyorsun?
dedi.

Oğuzhan'ın ise cevabı hazırdı.
-Bizde her şey ciddidir.

Ve tenefüs zili çalmıştı. Tüm ders soğuk bir taşın üstünde oturan gençlerin ayakları uyuşmuştu. Oğuzhan, yakın arkadaşı Aysima'nin yanına gideceğini söyledi. Demir de:
-Tamam derste görüşürüz, gel Yağız sınıfa.
dedi.

Yağız ise sınıfa gitmeden önce tuvalete uğraması gerektiğini söyledi. Demir ile beraber tuvalete girdiler. 2'si alafranga 1'i alaturka olan tuvaletlerden sadece alaturka olanı boştu. Yağız'ın acil olarak tuvaletini yapması gerekiyordu. Fakat alaturka tuvalete alışamadığı için oraya yapamıyordu. Sağa sola gidip gelen Yağız sonunda bir tuvaletin boşaldığını gördü ve koşarak tuvalete girdi. O an üstüne bir rahatlama gelmişti. Çünkü az önce soğuk bir taşa oturdukları için soğuk almıştı ve biraz karnı ağırıyordu. Yaklaşık 4-5 dakika süren tuvalet macerası sonunda bitmişti. Demir de beklemekten ağaç olmuştu ama bunlara zamanla alışması gerektiğini biliyordu. Çünkü Yağız'ın idrar yollarında bir hastalığı vardı. İdrar yolları enfeksiyon kapmıştı. Ama bu basit bir enfeksiyon değildi. Yağız şimdiye kadar tek bir doktoru görünmüştü. O da sorunun tamamen kalkması için ameliyat gerektiğini söylemişti. Fakat Yağız kendine iyi bakarsa ameliyata gerek duyulmayabilir.

Aynı günün akşamı saat 20.00
Yağız ve Oğuzhan arasında geçen Whatsapp konuşmaları:

Oğuzhan'ın çıkma teklifi düşüncesi sonrası Yağız'a da Merve konusunda bir özgüven geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oğuzhan'ın çıkma teklifi düşüncesi sonrası Yağız'a da Merve konusunda bir özgüven geldi. Fakat önce Oğuzhan'ın teklifi karşısında Dilan'ın tepkisini beklemeye karar verdi.

23 Eylül Cuma Saat 12.00 Öğle Arası

Oğuzhan heyecan ile sınıfa geldi. Bu heyecan çok haklı bir heyecandı. Çünkü bu öğle arası sevdiği kız ile dışarıda yürümüş ve aynı zamanda ona onu sevdiğini söylemişti. Anlattıklarına göre Dilan ilk başta çok şaşırmış fakat daha sonra gizli bir mutluluk yaşamıştı. Pek gizli olmamıştı tabii. Çünkü Oğuzhan anlamıştı. Artık Oğuzhan'ın beklediği çıkma teklifi için çok büyük bir mesafe katedilmisti. Daha önceki 9 sevgilisinin bir kısmına sade bir şekilde bir kısmına da güzel ve özenli bir şekilde çıkma teklifi eden Oğuzhan, Dilan'a edeceği teklifindaha önceki bütün tekliflerinden daha güzel olmasını istiyordu. Çünkü daha önceki sevgililerinden hiçbirine karşı bu kadar yoğun duygular beslememişti. Belki hiç duygu beslememisti bazılarına. Çocukluk hevesiydi. Fakat bu sefer Oğuzhan gerçekten aşık olmuştu. Hemde deliler gibi.

23 Eylül Cuma Saat 16.10 Okul Çıkışı

Oğuzhan Yağız'ın yanına geldi ve çıkma teklifini hemen bu hafta sonu etmek istediğini söyledi. Yağız biraz erken olduğunu düşünse de deliler gibi aşık olan arkadaşına ters bir şey söylemek istemiyordu. Ondan dolayı bu fikre "Harika olur!" şeklinde cevap verdi. Oğuzhan'ın planı çoktan hazırdı. Hem Dilan'ın hem de Oğuzhan'ın yakın arkadaşı olan Aysima, Dilan'ı bir kafeye getirecek ve geldiği anda sürpriz bir şekilde Oğuzhan Dilan'a çıkma teklifi edecekti. Bu gayet güzel bir plandı. Yağız, Oğuzhan'a sürpriz anında kimlerin olacağını sordu. Oğuzhan kişileri de çoktan belirlemişti. Saymaya başladı.
-Sen, Demir, Yaprak, Aysima ve İbrahim.

Kadro gayet güzeldi. Derken Oğuzhan kulağının dibinde çok güçlü bir ses duydu. "Diiiiiiit!" Bu servisin korna sesiydi. Servisi gören Oğuzhan, Yağız ile vedalaşıp servise bindi.

24 Eylül Cumartesi Saat 13.00

Çıkma teklifi planı çok iyi gidiyordu. Aysima ve Dilan McDonalds'ta buluşmuş ve yemek yiyorlardı. Oğuzhan da sürekli Aysima'yı arıyordu. Yaklaşık 10 kere aradı ve Aysima hiçbirine cevap vermedi. Eğer cevap verseydi Dilan şüphelenebilirdi. Dilan yine de biraz şüphelendi. Yemekler bitti ve Aysima bir kafede bir arkadaşının yanına gitmesi gerektiğini söyledi ve Dilan'ın da yanında gelmesini istedi. Bahsettiği kafe Oğuzhanlar'ın olduğu kafeydi. Dilan'ın cevabı ise şu oldu:




DEVAM EDECEK...

Lise KoridorlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin