Parę słów na koniec!

118 12 7
                                    

Tak właśnie dobiegła końca nasza druga wspólna przygoda...

Jestem bardzo wdzięczna mojej najlepszej przyjaciółce Karolinie @karo-hime za:

-Piękną miniaturkę UwU

-Siedzenie ze mną po nocach i omawiania następnych rozdziałów

-Odpowiadanie na milion pytań odnośnie najmniejszych szczegółów

-Śliczną Ilustrację, przedstawiającą Marychę, która jest dołączona do Rozdziału 11

-Wspólne tworzenie tej serii

Dziękuje @Dragonapl123 za fanarta przedstawiającego Luferka mierzącego swoimi ,,demonami". Fanart ten pojawił się na końcu Rozdziału 7.

Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście i ta książka sprawiła Wam dużo radości. Mnie satysfakcjonowało pisanie jej i było mi bardzo miło gdy czytałam tyle miłych komentarzy.  Dziękuję osobom, które wytrwały ze mną, aż do końca.

Myślę, że ta książka była drugą, a jednocześnie ostatnią z tematyki ,,ŻŚ". Chyba pora wylecieć z bezpiecznego gniazdka fanfiction i spróbować stworzyć coś zupełnie samemu. Nie znaczy to jednak, że one wcale się już nie pojawią. Po prostu na razie nie mam ich w planie.

Za to niedługo powinna pojawić się nowa książka o tematyce apokalipsy zombie. Postacie w niej będą różnorodne oraz posiadające ciekawe charaktery. Jestem przekonana, że przy czytaniu jej nie będziecie się nudzić. Raz będzie śmiech, radość, a raz łzy i złość. Gwarantuje dużo emocji i akcji.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was i zajrzycie do nowej książki kiedy tylko się pojawi. Do zobaczenia ! 

~ Zuza i Karolina kłaniają się nisko :)

Serum Of HatredOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz