3. kapitola
Narodeninová oslava
„Rada vás opäť vidím, pán Zabini." Hermiona vstúpila do nemocničnej izby Blaisa Zabiniho u Sv. Munga, nesúc si prútik a Blaisovu kartu. „Toto je vaša koľká – štvrtá návšteva za tento mesiac?" opýtala sa, pozrúc do karty o veľkosti malého časopisu.
„A napriek tomu trváte na mojom oslovení pán Zabini," odvetil. „Volám sa Blaise, láska."
„Nie som vaša láska, pán Zabini. Som vaša liečiteľka," povedala Hermiona úsečne, nepozastavujúc sa nad Blaisovým koketným správaním. „Poďme sa pozrieť na vašu ruku."
Hermiona podrobne skúmala Blaisovo rameno svojim prútikom, aby presne určila, kde sa nachádza zlomenina. „Tak, čo sa stalo tentoraz?" spýtala sa napokon po krátkej prestávke.
Blaise nepatrne zažmurkal. „Jeden z úrazov profesionálneho metlobalového hráča. Avšak, výhody ich výrazne prevyšujú, nemyslíš, Hermiona?" opýtal sa, šibalsky sa usmievajúc.
Práve, keď sa Hermiona chystala niečo sarkasticky poznamenať, v kúpeľni nemocničnej izby spláchla toaleta.
„Do horúcich pekiel, tá kúpeľňa bola tak malá. Človek by si myslel, že keď si invalid, že ti na toalete zabezpečia trochu viac priestoru," sťažoval sa Draco, prešľapujúc v tesnom priestore. Zbledol, keď sa otočil k priateľovi a jeho liečiteľke.
„Kúpeľne sú väčšie v iných oddeleniach, Malfoy, ale ako vidím, Blaise by chcel byť za hodinu vonku. Preto považujme túto miestnosť za postačujúcu. Ale samozrejme môžeš použiť toalety v iných oddeleniach, ak chceš väčšie pohodlie," oponovala mu Hermiona, usmievajúc sa v duchu nad Dracovým zdesením a skľúčenosťou.
„Grangerová. No to som si mohol myslieť, že práve TY budeš jeho liečiteľka," povedal Draco sucho, dávajúc Blaisovi pohľadom najavo „Mohol si niečo povedať!" Proste moje zasrané šťastie.
Blaise iba pokrčil plecami a ďalej sa škeril ako blázon. „Nepovedal som ti? Ona je tá najlepšia," riekol, pozrúc na Hermionu.
Okamžite sa začervenala a rýchlo vyslovila kúzlo k zafixovaniu ramena. Keď kosť s prasknutím zapadla na miesto, Hermiona ovinula rameno gázou, aby ochránila novo-zahojené miesto.
„Mám také tušenie, že si neželáte dočasné preobsadenie," opýtala sa Hermiona, pretože veľmi dobre vedela, čo odpovie.
„Samozrejme, že nie. To by bolo v rozpore s mojimi metlobalovými pravidlami, rovnako aj s inými aktivitami," odpovedal Blaise s chlípnym žmurknutím.
Hermiona obrátila oči v stĺp a zamierila k dverám. „Dajte si pozor. Bola by som rada, keby uplynul aspoň týždeň, kým vás znova uvidím."
„Vieš, že máš rada moje návštevy Hermiona, nemusíš predstierať niečo iné," flirtoval Blaise, uškŕňajúc sa nad jej rezignujúcim pohľadom.
„Uvidíme sa Malfoy," povedala Hermiona, otočiac sa Dracovým smerom. „Pozdravíš odo mňa Alexa, však?"
„Hej. Ja chcem," povedal Draco rozpačito. „Vlastne, ohľadom toho ... Bude mať budúcu sobotu narodeninovú oslavu a on ...ehm ... on chce, aby si prišla ... tak?"
„Och," vydýchla Hermiona, zaskočená tým neobratným Malfoyovým pozvaním. „Samozrejme. Kedy to bude?"
„O pol šiestej v mojom byte. Bude tam myslím prevaha päťročných, okrem Blaisa a mňa, a mojich rodičov."
ČTEŠ
Alexander Malfoy
FanfictionTéma: Alexander Malfoy Tesska nám napísal: Ako syn Draca Malfoya pomáha „zbaliť" mu tú najneočakávanejšiu osobu. Originál poviedky môžete nájsť na známej stránke: http://www.fanfiction.net/s/3731515/1/Alexander_Malfoy Disclaimer: Harry Potter belong...