10. kapitolaNasledujúce ráno
„Hmm," zamrnčala Hermiona a snažila sa vymaniť z Dracovho zovretia. „Nemôžem dýchať, Malfoy."
„Nemôžeš dýchať?" spýtal sa neveriaco. „Ja som ten, ktorý je prikrytý tou hrivou, čo ty nazývaš vlasmi," zažartoval a povolil zovretie. Ale nepustil ju úplne. Ľahko ho plesla po hrudi, keď si naťahovala stuhnuté svaly.
„Tak, predošlá noc...," začala, keď sa mu otočila chrbtom.
„Predošlá noc," zopakoval, pritiahol si ju bližšie a zasypal jej krk bozkami.
Hermiona si zhlboka vzdychla a zatvorila oči. Keď Draco videl jej reakciu, uškrnul sa proti jej šiji a jemne prechádzal rukou nahor i nadol jej ramenom.
Zachichotala sa, keď ju pošteklil na boku a plesla ho po ruke. „Mal by si vedieť, že obyčajne to na prvom rande nerobím," pokračovala.
„To?" opýtal sa, keď znova zahrnul pozornosťou Hermionin krk.
„Vieš aké 'to' myslím," naznačila úvodzovky rukami. „Normálne to na prvom rande nerobím," zopakovala a zrumenela.
Draco sa znova uškrnul a pretočil ju tak, aby ležala na chrbte. Prevalil sa nad ňu a neprestal ju bozkávať na krk a hrdlo. Zastal až medzi jej prsiami. „Takže, čo ťa prinútilo zmeniť názor?" opýtal sa s hranou nevinnosťou.
Hermiona zastonala, keď začal robiť zázraky s jej prsiami a súčasne ju nežne hladil po bokoch. „No, aby si vedel, s tebou to bolo iné. Myslím, že kvôli tomu, lebo sme sa tak dlho poznali. To, čo mám na mysli je, že... s tebou... to bolo... hm... iné," odpovedala prerývane ako lapala po dychu, keď sa posúval nadol jej telom.
„Len to priznaj, Grangerová. Som neodolateľný," prehodil Draco drzo.
Chystala sa mu opätovať štipľavú odpoveď, ale keď vnoril jazyk do jej pupka a jeho ruky skĺzli nadol, po vnútornej strane jej stehien, vyleteli jej z hlavy všetky racionálne myšlienky.
Och môj Bože, ten jazyk! vykríkla v duchu, ako ním po nej Draco pokračoval ešte nižšie, až videla hviezdičky. Keď si už myslela, že exploduje, zastavil prieskum a bozkami sa vrátil k jej perám.
Šialená potešením, ale nie celkom uspokojená, Hermiona ovinula ruky okolo jeho krku a lačne ho pobozkala. Opätoval jej bozk s rovnakou horlivosťou a ona sa nastavila do takej polohy, aby do nej mohol vniknúť a priniesť im obom úľavu.
Vstúpil do nej jediným prudkým výpadom a súčasne zastonali nad tým intímnym spojením. Dracovo rýchle tempo ich čoskoro priviedlo na pokraj extáze a Hermiona si pomyslela, že príde o rozum. Presunul sa z jej pier k ohybu krku a prisal sa na jej pokožku. Hermiona cítila, že už čoskoro bude a keď ju Draco zľahučka uhryzol do krku, hlasne zavzdychala v uvoľnení. Len čo sa okolo neho stiahla, Draco vyvrcholil tiež a zastonal, keď dosiahol svoj orgazmus.
Udýchaný a spotený položil hlavu medzi Hermionine prsia a ona mu vošla prstami do vlasov. Rýchlo zašepkala antikoncepčné kúzlo, kým sa obaja snažili polapiť dych.
„Takže, si hladný?" spýtala sa Hermiona o chvíľu neskôr.
„Ako vlk," odpovedal Draco a vyskočil z postele, aby mohli prejsť do kuchyne.
*******
„Zaujímalo by ma, ako dopadlo Hermionine včerajšie rande," pomyslela si Ginny, keď hľadela na Harryho ponad stôl s raňajkami.
ČTEŠ
Alexander Malfoy
FanfictionTéma: Alexander Malfoy Tesska nám napísal: Ako syn Draca Malfoya pomáha „zbaliť" mu tú najneočakávanejšiu osobu. Originál poviedky môžete nájsť na známej stránke: http://www.fanfiction.net/s/3731515/1/Alexander_Malfoy Disclaimer: Harry Potter belong...