12.kapitola: Zmierenie alebo rozchod

389 12 0
                                    


12. kapitola

Zmierenie alebo rozchod

Hermiona stála na špičkách a naťahovala sa, aby na steny v Čarodejníckej literatúre pre malých i veľkých rozvešala vianočné ozdoby. Ozdoby sa rozhodla rozvešať muklovským spôsobom, len aby sa rozptýlila od faktu, že sa dnes večer Draco "vracia domov." Stále naňho bola nahnevaná. A bola totálne zmätená, lebo si uvedomila, že si nie je istá, ako bude reagovať, keď sa znova stretnú.

, pomyslela si nahnevane, pričom upustila reťaz svetiel. Ako sa ich pokúsila zachytiť predtým ako padnú na zem, stratila rovnováhu a spadla zo stola, na ktorom stála. Pripravila sa, že narazí na zem, ale zostala prekvapená, lebo skončila v niekoho náručí. Otvorila oči, len aby sa stretla s oceľovo šedými očami muža, ktorému sa chcela vyhnúť.



„Viem, že som sa mal vrátiť až dnes večer," pokračoval, „ale skončili sme prv než som plánoval a tak som prišiel domov skôr."

„Toľko som už počula," zamrmlala nejasne, pričom ho stále vraždila pohľadom. On na ňu zmätene hľadel, ale prv, ako stihol čokoľvek povedať k nim pribehol Alex.


„Och, neviem," odpovedala rozpačito, pričom sa vyhýbala Dracovmu pohľadu. „Bola som v poslednej dobe veľmi zaneprázdnená a mám toho na práci ešte veľa, keďže idú prázdniny a to všetko," zaklamala.

„Ale ty si to sľúbila," prosil Alex a robil pritom na ňu psie oči. „A okrem toho, dnes môžeme rozvešať ozdoby u nás doma. Ocko to s nimi veľmi nevie a ty si povedala, že mi pomôžeš, aby celý dom vyzeral vianočne."

Hermiona si povzdychla. Stále ignorovala Alexovho otca. „Dobre teda. Myslím, že trošku pomôcť môžem, ale neviem, či budem môcť ostať dlhšie.


„Grangerová," začal Draco, keď sa pokúšal porozumieť jej náhlej zmene nálady.

„Teraz už musím ísť," povedala Alexovi, čím prerušila Draca. „Takže ťa uvidím dnes večer? Bez obáv sa rozhliadni po nových knihách, Alex."

A s týmto odkráčala od Alexa a Draca, pričom posledného spomenutého zanechala úplne zmäteného.

pomyslel si frustrovaný. Prehrabol si rukou vlasy, keď sledoval, ako od nich rýchlo odchádza. Nie je možné, že by vedela o minulej noci.

Alex pozrel na výraz svojho otca. Všimol si nepriateľstvo medzi Dracom a Hermionou. Sklamane potriasol hlavou a ušiel do oddelenia pre deti hľadať nové knihy.

*******

„Nemôžem tomu zasranému hajzlovi veriť," zakričal Ron na Harryho, pričom hodil vankúš naprieč jeho obývačkou.

Harry ho s kľudom pomocou Accia privolal a položil ho na správne miesto na sedačke. „Ale no tak, Ron. Nevieš, o čo ide."

Ron sa otočil k Harrymu s pobúreným výrazom na tvári. „Ako môžeš brániť tú fretku? Podvádza Hermionu, našu najlepšiu priateľku," zakričal.

„Nikoho nebránim, Ron. Len hovorím, že nepoznáš celý príbeh. A nemyslím si, že si to bez poznania celého príbehu mal Hermione povedať," odôvodňoval Harry. „Ak si sa mýlil, bude len bezdôvodne zronená."

„Nemýlim sa Harry," hádal sa Ron.

„Ako to vieš?" nedal sa Harry. Začínal byť zo svojho priateľa frustrovaný. „Čo presne si videl, že si si taký istý, že Draco Hermionu podvádza?"

Alexander MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat