13.kapitola: Obed s Malfoyovcami

430 13 1
                                    

13. kapitola

Obed s Malfoyovcami

„Áno, ale čo je 'primerane', Draco? Stále si to nevysvetlil," sťažovala sa Hermiona, keď kráčali smerom ku krbu, aby sa Hop-šup sieťou dostali na Malfoy Manor.

„Sú to oblekové nohavice a košeľa. Kravata je nepovinná," vysvetlil jej Draco, pričom si v zrkadle na chodbe upravil vlasy.

„To platí pre teba," zanariekala v panike. „Nemyslím si, že bude veľmi primerané, ak sa tam ukážem v oblekových nohaviciach a kravate!"

„Ako mám vedieť, čo je primerané obliecť si na obed pre ženu?" hádal sa. „Pansy vždy vedela, čo si má obliecť; nemusel som jej to hovoriť."

Ignorovala jeho náznak, že je neschopnejšia než Pansy, po stýkrát si vyrovnala sukňu a nervózne si stískala ruky. „Chcem iba urobiť dobrý dojem."

Draco si vzdychol, prešiel k nej a ovinul ruky okolo jej pása. „Vieš, že ťa už stretli, však?"

„Áno, ale to bolo za iných okolností," odvetila a uvoľnila sa. „Teraz sa s nimi chystám stretnúť ako tvoja priateľka. Tá, ktorú práve našli spať s tebou a tvojím synom."

Obaja sa pozastavili, aby vstrebali jej slová. „No, keď to podáš takto, neznie to tak dobre," odvetil Draco a prikčil sa.

Hermiona sa nervózne zasmiala. „Vieš, čo tým myslím."

„Grangerová, prestaň sa znepokojovať. Bude to v pohode," utešoval ju. „Po tom, čo s tebou strávia niekoľko minút, budú ťa milovať tak veľmi ako my."

Keď začula jeho slová, zamrzla a otočila sa, aby naňho pozrela. Nervózne jej pohľad opätoval, lebo si uvedomil, čo povedal. Ako otvorila ústa, aby mu niečo povedala, vbehol do izby Alex, čím tých dvoch okamžite rozdelil.

„Tak poďme," zvolal vzrušene. Chytil Hermionu za ruku a ťahal ju ku krbu. Spolu sa hop-šup práškom dostali na Manor a nechali Draca v jeho byte samého, zmäteného svojim šokujúcim priznaním. Potriasol hlavou a pozbieral sa. Zobral za hrsť hop-šup prášku a vrhol sa strmhlav do katastrofy, o ktorej vedel, že ho čaká.

Keď Draco vstúpil na Manor, po prvýkrát v jeho živote tam nebol nik, kto by ho prijal. Zmätený a s obavami si začal robiť starosti, či jeho rodičia Hermione niečo spravili. Len čo si spomenul, že Alex šiel s ňou a že jeho rodičia by Alexovi nikdy neublížili, trochu sa uvoľnil a vybral sa smerom k salónu.

„Ty tiež bývaš v byte?" počul ako sa Narcissa opýtala. „Och, ja vám deti jednoducho nerozumiem. Zvolíte si bývať v chatrčiach, keď si poľahky môžete dovoliť žiť v skutočných domoch. Som si istá, že ako liečiteľka zarobíš dosť peňazí, aby si pohodlne žila vo vhodnejšom dome."

„Som spokojná, pani Malfoyová," začala Hermiona.

„Prosím, volaj ma Narcissa," naliehala, keď Draco vstúpil do izby a zazrel na svoju matku, pre tú jej netaktnú otázu.

„Môj byt sa mi naozaj páči; je veľmi pohodlný a vôbec nie je ako chatrč," pokračovala, čím si od Draca a Luciusa vyslúžila úškrn.

„Ale určite budeš chcieť žiť so svojou rodinou v dome, keď nastane ten čas?" jemne naliehala Narcissa.

Draco si v duchu povzdychol nad sondovacími otázkami svojej matky a prebodával ju pohľadom, aj keď si myslel, že ju to zastaví. Nezastavilo.

„Um, nie som si istá. Keď ten čas príde, ja a moja rodina urobíme to rozhodnutie spoločne," odvetila Hermiona múdro, odhodlaná zachovať pokoj.

Alexander MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat