6.kapitola: Metlobalová nehoda

382 16 0
                                    

6. kapitola

Metlobalová nehoda

„Aaa, tak blízko a nebolo z toho vôbec nič?" zastonal Blaise, keď si vypočul udalosti z noci Draca a Hermiony.

„Nie je to tak, že som nemohol, Zabini," sykol Draco podráždene. „Tie zasrané hodiny začali odbíjať a to úplne zničilo atmosféru."

„Takže potom sa ti Hermiona páči, hm? Nikdy by som si to nepomyslel, ale môžem vidieť prečo. Vy dvaja ste pre seba ako stvorení. A Alex ju má rád tiež," povedal Blaise a usmial sa na priateľa. „Navyše, posledných osem mesiacov si nikoho nemal."

Draco sa na Blaisa zamračil, keď sa jeho nevinný úsmev pretavil v diabolský úškrn. „Keby som si aj niekoho hľadal do postele v posledných ôsmich mesiacoch, nemysli, že by som toho nemohol byť schopný. Je však nemožné mať náhodný sex, keď máš doma päťročné dieťa."

„Takže si pre seba strážiš lepšiu časť zo Zlatého tria, tak je to?" zavtipkoval Blaise a rozosmial sa nad priateľovou skľúčenosťou.

„Ty si skutočný zmrd, však, Zabini. Ani neviem, prečo sa s tebou priatelím."

„Ach, strč sa. Sme proste rovnakí, kámo. Všetci Slizolinčania sú. Okrem toho, som krstným otcom tvojho syna, musíme byť priateľmi," oponoval mu.

Draco obrátil oči v stĺp a oprel sa v kresle. Stretli sa v jeho kancelárii, aby prediskutovali Blaisov úspech v Dubline a vyhliadky ich novonadobudnutej pobočky v Írsku.

„Mimochodom, kde je tvoj syn? Nevidel som toho malého čertíka už týždne."

„Je v škole. Po vyučovaní chce ísť k jednému zo svojich malých priateľov na návštevu, a až potom ho môžem vyzdvihnúť," vysvetlil Draco a vystrúhal grimasu.

„Nepáči sa ti, že má priateľov? Nie sme trošičku majetnícky?" doberal si ho Blaise, pretože vedel, akí sú si Draco a Alex blízki.

„Ja nie som majetnícky," tvrdil Draco rozhorčene, na čo si Blaise odfrkol. „Som rád, že má priateľov, ale nepáči sa mi, že ho púšťam do ich domu najmä preto, že som nestretol tých rodičov."

„Tak prečo si súhlasil?"

„Nemám inú možnosť. Matka a Lucius sa stále nevrátili z Talianska. Ja mám od tretej stretnutie a boh vie do kedy. Možno, že ak by ľudia, ktorí pracujú v tomto prekliatom podniku neboli tak prekliato hlúpi, nemusel by som mať stretnutia každý týždeň na vysvetľovanie takých vecí a mohol by som tráviť svoj čas so synom."

„A vašou priateľkou," posmieval sa Blaise.

„Úprimne, tiež máš len päť rokov?" opýtal sa Draco, ignorujúc priateľa a jeho nezrelý rad otázok.

*****

„Ha! Hovorila som ti! No nehovorila? Hovorila!" vykrikovala Ginny, ako nadskakovala po Hermioninom gauči a tancovala tanec víťazstva.

„Áno, vravela si mi. Mala si pravdu. Teraz by si mohla prosím zliezť dole a pomôcť mi?" prosila Hermiona svoju priateľku.

Už pokojnejšia Ginny sa vrátila k svojmu miestu na gauči, šialene sa uškŕňajúc na priateľku. „Takže, mala som o tebe a Dracovi pravdu. S čím potrebuješ moju pomoc teraz?"

„No, neviem, či ma vlastne chce. Okrem toho, má syna a týmto sa všetko komplikuje. A je to Malfoy! Och, čo som si myslela!" zastonala Hermiona a zaborila si tvár do vankúša.

„Myslím si, že sa doba zmenila. Je jasné, že to nie je ten istý chlap, akého sme poznali pred piatimi rokmi a ty určite nie si to isté dievča. Tak prestaň byť smiešna a opýtaj sa ho, človeče!" radila Ginny.

Alexander MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat