9. kapitola: Oplatenie láskavosti

419 13 0
                                    



9. kapitola

Oplatenie láskavosti

„Nevieš o mne nič?" vykríkla Hermiona neveriacky. „Vieš si na mne predstaviť niečo takéto?"

Ginny sa zamračila a pozrela sa na šaty v jej rukách. „Určite je to o niečo viac odvážnejšie ako vrecovina, ktorú obyčajne nosíš, ale o tom to je, Mioni. Musíš byť sexy, ak chceš, aby Malfoy...otriasol tvojím svetom."

„Ginny!" vykríkla Hermiona pobúrene a v rozpakoch. „Nechcem, aby Draco...otriasol mojim svetom," zašepkala. „Okrem toho, nenosím vrecovinu, nosím vkusné šaty a nie niečo, čo vyzerá ako preslávená spodná bielizeň!"

„Och, keď už o tom hovoríme, mali by sme sa zastaviť vo Victoria's Secret a zaobstarať nejakú spodnú bielizeň, dobre?" pokračovala Ginny a ignorovala priateľkine protesty.

„Mohli by sme proste nájsť nejaké pekné šaty, ktoré by som si mohla obliecť?" prosila Hermiona frustrovane. „Vieš, že nákupy oblečenia neznášam."

Ginny sa pozrela do priateľkinej zamračenej tváre a pokrútila hlavou. „Vieš, Mione, niekedy si robím o teba starosti. Ktorá žena neznáša nakupovanie oblečenia?"

Hermiona hľadela na Ginny a pretlačila sa okolo nej, aby sa obzrela po ďalších šatách. Nakupovali viac ako tri hodiny, lebo hľadali perfektné šaty na Hermionino rande s Dracom. Ginny trvala na tom, aby jej Hermiona šaty predviedla a zamietla všetky slušné šaty, ktoré si Hermiona vybrala. S rozumom v koncoch pristúpila Hermiona k jednej z predavačiek a požiadala ju napriek Ginninmu zdeseniu o pomoc.

„Vieš, že neznášam, ak musím pri nakupovaní prosiť o pomoc," tvrdila Ginny, keď sa Hermiona vrátila späť s predavačkou. „Pripadám si neschopná."

„Gin, ona vlastní obchod. Môže nám pomôcť nájsť perfektné šaty rýchlo, takže môžem ísť domov a začať sa pripravovať. Prosím?" spýtala sa s úsmevom a Ginny neochotne súhlasila.

„Aké sú vaše požiadavky, slečna?" opýtala sa predavačka.

„Ide na rande s nádherným mužom, do ktorého je zamilovaná. Chcem, aby bola sexi, ale ona je tak trochu prudérna," povedala Ginny a vyslúžila si od Hermiony ďalší nahnevaný pohľad. „Máte niečo dostatočne in, ale nesmierne sexy?"

Predavačka sa pousmiala nad Hermioniným urazeným výrazom. „Žiadne obavy, slečna. Sme hrdí na výber našich šiat. A s postavou ako je tá vaša, by ste sa nemali báť obliecť sexy šaty na to vaše rande," povedala so žmurknutím, keď magicky zhromaždila kolekciu šiat. „Nasledujte ma," zavolala ich a vykročila k skúšobným kabínkam.

Prvé šaty, ktoré Hermiona skúšala boli svetložlté, bez ramienok a bielou výšivkou okolo lemu. Mali výstrih od stehna nadol, ktorý podľa Hermiony odkrýval príliš veľa z jej nôh, no boli pohodlné.

„Ja neviem," povedala, keď vyšla zo šatne, aby čelila predavačke a Ginny. „Výstrih je príliš vysoko a top je trochu úzky."

„Dobre, tak skúste tieto," navrhla predavačka a podala Hermione tmavo modré šaty. Tieto šaty boli celkom vhodné a končili nad kolenami. Mali široké ramienka a dekolt, ktorý príliš mnoho neodhaľoval. So zapínaním na chrbte, zvýrazňovali Hermionin úzky pás a ich rozšírenie lichotilo jej postave.

Hermiona sa usmiala, keď sa im predviedla. „A čo tieto?"

Predavačka sa široko usmiala, ale Ginny zvraštila nos. „Hermiona, ideš na rande, nie na obchodnú večeru. Môžeš si dovoliť byť trochu odhalená. Nie pohoršujúco, ale sexy. Tu, skús tieto," povedala, tlačiac Hermionu späť do skúšobnej kabínky s červenými šatami.

Alexander MalfoyKde žijí příběhy. Začni objevovat