Sevdiğim

68 7 3
                                    

Esra K.'dan..

Onca şiirler okudun bana adam hiçbiri mi benim için değildi. Her kadına mı okudun aynı mısraları, bu ihanet olmaz mı söylesene?

Aynı şiiri, bambaşka kadınlara okumak. Sevgilim seni en çok ben sevdim ben seviyorum diyen insanlar tanıyacaksın elbet. Onlara beni hatırlat ne olur .Çünkü en çok ben sevdim seni. En güzelde ben severim zaten seni. Şimdi ağlıyorum 4 gün önce yokluğunun 8.ayıydı ben ise farketmemiştim. Öyle alıştım içimdeki kabuğa gömülmeye günlerden bile haberim yok artık. Saat kaç, hangi mevsimdeyiz, hangi sene hangi ay, hangi salise. Sen yokken hiçbir salisenin önemi yok ki.

Oysa sen varken geçen her zaman dilimi kıymetliydi. Seni kaybetmeme her geçen zaman diliminde biraz daha az kalıyordu. Canım acıyordu gidiyor olmana. Ettiğimiz kavgaların sabahında yanağıma güzel sözlerinle adeta bir öpücük kondurmanı seviyordum. Bilgisayar ekranından yüzümü okşuyor gibiydin .Beni seviyorsun sanıyordum. En azından seni seviyordum ben. Seni sevmek bana iyi geliyordu.

Sensizim yine bir yaz gecesinde, kayboldum hayalinle. Şimdi uyanmak istiyorum bu kabustan, senin olduğun bir zaman dilimine gitmek istiyorum. Ne zaman olursa olsun sadece sen olsan yeter. Senin beni sevdiğine inandığım bir zaman olsa yeter. Bana ''Seni seviyorum.''dediğin bir zaman olsun yeter. Söz veriyorum mahvetmeyeceğim seninle bu sevgiyi. İçimde çok güzelsin. Sadece bir kez sarılayım sana. Bu kadar ayrı yapamıyorum. Hiçbir şey yapmıyorsun, hiç göremiyorum seni yoksun. Sanki beni terkettiğin o günden beri mıhlanmış gibisin. Her yerden gittin kayboldun. Senin sesin, senin tenin, senin gülüşün. Tek aşkım bunların hepsi sana ait. Bana duyma hissetme görme şerefini bahşedemez misin?

Nolur bir şeyler söyle bana. Yalan olsun inan umrumda değil, ağlıyorum bak yalvarıyorum. Gerçekleri anlatma bana istemiyorum artık. Zaten herkes yüzüme vuruyor. ''O seni hiç sevmedi, unut onu artık bırak, bıktım şu çocuğun adını duymaktan.'' Kimse seni duymak istemiyor sevgilim. Bense aksine belki gelirsin diye yokluğunun 8.ayında hala seni bekliyorum. 1 yıl önce bu zamanlarda ayrıydık, ama geliyordun işte. Esra'm yavrum nasıl diyordun geliyordun. Seviyordun öpüyordun gidiyordun. Evren bizi kıskanıyordu. Bir şeyler engelledi hep bize, kollarında uyuyamamam sana sarılamamış olmam bundan dolayı besbelli. Sen yokken ben kimsenin kollarına sarılamadım. Kimsenin kıyılarına uzanamadım. Kimsenin dağına taşına tırnamadım. Sezen Aksu açıklıyor işte. Kalbim egede kaldı. Sensiz bir gece daha, ve sensiz doğacak bir güneş daha. Ömür bensiz geçiyorda sensiz bir güneşin doğması çok koyuyor be sevdiğim.

EftelyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin