17.dil

31 3 0
                                    

Charlott s Thomem odjeli mimo Paříž. Thom byl Štastný že má Charlott jen pro sebe a dával to najevo. Šéf Mercedesu se hned vyptával. Tak co Charlott už má tatínek jasno o kterého pilota má zájem? Nechává to na mě a já přemýšlím Rídl nebo Thom. Takže Audi nebo my. Ale já se ho zkusím přemluvit na Thoma. Slíbil mi že nejdříve se podívá jak který jezdí a potom sepíše smlouvu. No to bude zajímavé setkání. Já se totiž s tvým tatínkem moc dobře znám. Opravdu? Překvapeně se na něj podívala a jak dlouho? Ještě dříve než jsme poznali tvojí maminku. Byla moc krásná jak hodně jsi jí podobná. Táta se o vás nikdy nezmínil že by vás znal. No protože neví že se potkáme. Od smrti tvojí maminky jsme se neviděli. A bylo by lepší se mu o mě nezmiňovat. Nerozešli jsme se zrovna v dobrém. S čímkoliv budeš potřebovat se můžeš bez problémů obrátit na mě. Rád ti pomůžu. Děkuji jste moc hodný pane Henku. Říkej mi Jimmi. Přece nemůžu šéfovi stáje tykat. Můžeš ty jsi výjimka. Strašně moc mi Kathryn připomínáš podívám se na tebe a vidím jí. Víš byl jsem do ní hrozně zamilovaní a kdyby mi jí tvůj táta tenkrát nepřebral byl bych tvůj táta já. A ty Thome na ní budeš hodný a dáš na ní pozor jasný? Usmál se pohladil Charlott po tváři a odešel. Oba za ním koukali a nevěděli co si o tom mají myslet. Tak ty mě chceš dohodit tátovi? No jsi přece ten nejlepší. V bodování ne to je Rídl. Ale pro mě jsi první ty. Přitáhl si jí k sobě. Vždyť ty pro mě taky a dal jí pusu. Před večírkem se převlíknu a večeři by jsme si mohli dát taky v hotelu. Thom jí překvapil že ihned souhlasil. V restauraci se potkali Lízu s Dylenem. Seděli u stolu a oba měli vynikající náladu. Smíme se přidat? Ptala se s úsměvem Charlott Jasně přisedněte si. Tady je nějak veselo? to mi nebudete věřit co se mi stalo za trapas. Při té autogramiádě mě jeden fanoušek poprosil o podpis. Pořád jsem pozorovala Dylena jak se podepisuje. A když chtěl i můj dost mě tím překvapil. Dylen mě neustále rozptyloval. Když jsem napsala své dlouhé jméno Elizabeth tak to rozsvítil úplně. To jsi mi neřekla že se to tvoje jméno tak krásně píše. No a v tom se to stalo místo Gvín jsem napsala Perry. Cože? To jste se nepochlubili že jste do toho tak rychle praštili. Taky provokuješ? Protože Dylen si mě kvůli tomu pořád dobírá. Dylen se začal znova smát. Ale bylo to super. Kdyby jste viděli ten výraz co měl ten kluk v obličeji. Vykulil oči a nechápavě koukal na ten podpis a potom na nás dva. No prostě trapas chtěla jsem to přepsat ale Dylen mě zarazil. Je blbé aby to měl přeškrtaní takhle má unikát. Prostě máš Lízo smůlu prozradila jsi to. Už ti to nikdo neodpáře je to černý na bílém. Nejvíce se smál Dylen. Nikdo by nevěřil jak z takové maličkosti se může stát téma večera. Charlott s Lízou odešli napozorovaně na toaletu. Povídej Lízo vy jste se dali s Dylenem opět dohromady?  Vypadáte jak dvě hrdličky. Budeš se divit Charlott ale ne. Pořád ještě doufám že se to s Benem vyřeší. Dylen ho ke mě vůbec nechce pustit. A že mu to předtím nevadilo. Budeš v hotelovém pokoji? Budu kam bych asi tak šla? K Dylenovi asi těžko nedokážu to když doufám že Ben dostane rozum.Víš co probereme to později, no jestli tě Thom ovšem pustí. Já si můžu chodit kdy a kam chci. Tak pardon já se tě nechtěla dotknout. vrátili se ke stolu a Thom hned protestoval že byla Charlott dlouho pryč. Odůvodnil to že přijdou na sponzorský večírek pozdě. Nechtěl jet společně s Lízou a Dylenem a tak raději spěchal. Když Charlott s Thomem dorazili na večírek šli si sednout rovnou ke stolu Mercedesu kde je vítali. Thom k baru  nechtěl až po chvíli zjistila proč. U baru seděl Bill a zase měl kolem sebe spoustu lidí. Každá na něm mohla oči nechat.Stejně je to krásný chlap pomyslela si Charlott. Když si jí všiml na tváři se mu objevil nádherný úsměv a ukazoval jí ať přijde k němu. V tom se jí do výhledu postavil naštvaný Thom. V očích měl doslova blesky. Neříkala jsi že nemám důvod žárlit? To nemáš Thome co dělám špatného? Z Rídla nezpustíš oči a mě přehlížíš. Měl bohužel pravdu. Jen jsem chtěla vědět proč nechceš jít k baru. Udělalo se větší dusno když přišla Líza a vedla Charlott pryč. Thome za chvíli ti jí vrátím potřebuji jí jenom něco říct. Thom se postavil mezi ně. V žádné případě s tebou Lízo nepůjde. To se už Charlott naštvala. Thome já teď půjdu s Lízou a potom se vrátím. hodil smutný pohled a už neprotestoval. Brzo přijdu Líza mi jistě chce něco důležitého říct takové dívčí věci. Dala mu pusu a odešli. Vyšli na terasu kde byli krom jednoho páru sami. Charlott se opřela o zábradlí tak Lízo a teď mi řekni všechno. Ben se ke mně vůbec nehlásil. Kdyby tam nebyl Dylen tak by možná reagoval. Neříkej mi Lízo že se od tebe Dylen ani nehnul? Nehnul zní to divně co? No tak to mu jde o hodně. Tak tady záleží, jak moc chceš o Bena bojovat. Lízo mám s Benem promluvit? Ne děkuji Charlott, ale to si musím vyřešit sama. Představ si Lízo že Thomovo šéf zná tátu a dokonce znal i mámu. Cože vykulila Líza oči. To nic ale o do ní byl zamilovaní a táta mu jí přebral. O tom se táta nikdy nezmínil no on o mámě vlastně neříká nikdy nic. Proč by to před tebou tajil? Je to nějaký divní třeba to není ani pravda. Zeptej se taťky a počkej, co ti k tomu řekne. V tom je ten problém on chce, abych se o něm tátovi nezmiňovala. Tak to už je moc podezřelí nemyslíš? Pustíme to z hlavy opravdu to zní jako nesmysl. Už víš, co budeš Lízo dělat? Dokud si nepromluvím s Benem nebudu dělat ukvapený závěry. To děláš rozumně. V tom se za nimi objevil Bill. Neruším slečny? Ty nikdy Bille usmála se na něj Charlott. Bille jak ty to děláš že ti každá padá k nohám. Vidíš a to já bych raději ležel u těch tvých. To máš smůlu mezi těma už ležím já ozval se Thom. Chytil Charlott za ruku a přitáhl si jí k sobě surově jí držel za ramena. Prozatím zdůraznil Bill. Protože až mě ta smůla opustí, budeš v prdeli Collins. Pokud koukal na Thoma tvářil se Bill vážně potom jeho pohled sklouzl na Charlott to už se usmál otočil a odešel. Po tomhle proslovu už Thom doslova šílel. Co si ten hajzl o sobě myslí. A proč by nemyslel, když ho v tom ještě podporuješ. Thome vyvádíš zbytečně, vždyť si Bill dělá jen legraci. Provokuje tě nic víc. Pusť to z hlavy jsem přece s tebou. Políbila ho na rty. Vidíš a komu dávám pusu? Kdo z vás dvou má důvod žárlit? Ty to rozhodně nejsi. Bylo na něm vidět, jak nad tím přemýšlí a potom jí začal líbat. Vyrušil je Dylen. Lízo tady jsi všude jsem tě hledám. Chyběla jsi mi. Nebo jsi měl strach, že jsem z Benem přiznej se! Ano Ben odešel domu tak jsem se bál, že jsi šla s ním. Vidíš a jsem tu. Ahoj Charlott mluvil s tebou Bill? Po téhle otázce byl Thom opět před výbuchem.  Nestarej se Perry a vypadni, zakřičel Thom. Takže mluvil, teď už vím co ho tak rozhodilo. Když odcházel, byl v pohodě. Vím jistě, že v pohodě by byl, pokud by odešel s tebou Charlott. S ním bys byla v pohodě i ty. S tímhle blbem tě štěstí nečeká, věř mi. V tom se do sebe pustili. Dylen ho srazil jednou ranou. Víc naštěstí neměl šanci obě se před Dylena postavili a Líza ho rychle táhla pryč. Thome jsi v pořádku? Nepůjdeme raději do hotelu? Naštěstí souhlasil. Pojď raději vypadneme. Ten debil mi snad zlomil nos. No dal ti jí pořádnou teď už se nedivím proč se ho Ben bojí.
Tu samou myšlenku měla i Líza. Dylene  to jsi neměl málem jsi ho zabil. Však on by si to zasloužil. Ale Bill opravdu odcházel v pohodě. Ale přišel zamlklý a od té doby sedí se skleničkou u baru. No podívej se na něj. Seděl sám u baru se skleničkou whisky v ruce a upřeně pozoroval její obsah. Lízo zdá se ti v pohodě? Promluvil na ně a ani se neotočil. Odtáhl jí pryč co? Jo Bille ale Dylen mu trochu pocuchal fazonu. Dylene ty máš, ale ránu od tebe bych dostat nechtěla. Usmál se na ní a přitáhl jí k sobě. Neboj já holky nebiji, ty se přece musí chránit. Lízu tím něžným polibkem překvapil. A když ho prohloubil byla tak překvapená, že nevěděla co má dělat. Takhle s jazykem jí Ben nelíbal.  A od koho dostanu pusu já? Řekl nešťastně Bill. Neboj Bille pusu pro štěstí určitě dostaneš o to tě Charlott neošidí. Kéž by jsi měla Lízo pravdu. Collins bude dělat problémy asi se k ní nedostanu. Bille já se jí pokusím domluvit ani mě se Thom moc nelíbí. Je vůči ní čím dál dominantnější chce jí ovládat a ona to nevidí. Co já bych za to dal být na Collinsovo místě vzdychl Bill. Neboj, budeš nevzdávej to Bille.
Thome ten nos máš v pořádku, ale budeš mít pořádnou modřinu kolem oka to neschováš. Ještě že ho Líza odvedla, mohl tě zřídit daleko víc. Ten hajzl mě vyprovokoval já bych se jinak nepral. Jí vím Thome. Teď jsi se mohla přesvědčit, že Perry je na Rídlově straně a jestli bude Líza sním bude i ona při Rídlovi. Dokud byla s Petrsnem bylo to OK ten proti mně nešel. Teď abych si dal pozor i na Lízu říkal si Thom pro sebe. Znám jediný způsob jak si vyčistit hlavu. Jdeme spát. Jenže Thom to myslel úplně v jiném smyslu. Naštěstí nebyl až tak naštvaní a snažil se být přítulnější. Ráno hned navrhl že budou snídal v motorhomu. Thome vezmeme sebou i Lízu? Přece jí tu nenecháme samotnou. Ve Fordu jí už nikdo nečeká.  Ta zpráva Thoma potěšila takže to mezi Lízou a Perrym není tak vážný.  Když jí Líza otvírala byla ještě v pyžamu. To co jí navrhla Charlott se jí líbilo. U Mercedesu jsem ještě nebyla. To víš já to znám pouze ve Fordu. Charlott mě to připadá jako bych šla na trénink poprvé. To je tím Lízo, že nejdeš do Fordu jako vždycky. Nevěřila by jsi jak rychle sis tam zvykla co? Jsem jak závislák mám pocit, že mi něco chybí.  Nebo někdo? Lízo to je mi divní Dylen tě ani nechtěl vyzvednout? Jo chtěl ale přijít tam s ním by nebylo vůči Benovi správné. Takže zůstaneš u Mercedesu se mnou? Přemlouvala jí i pohledem. Ty tvoje oči bys mohla používat jako zbraň. Mě tím teda vždycky dostaneš. To mě taky ozval se Thom za nimi. Copak čekám a vy dvě nikde.  Už jdeme neboj. Líza se  pořád po Motorhomu rozhlížela. Lízo musíš nenápadně nebo tě vyvedou co by špionku.  Začali se obě smát. Neboj Lízo já tě tu provedu a vše ti vysvětlím a dělala chytrou. Thom se smál a nevěřícně kroutil hlavou. S vámi bude dneska zábava děvčata. Musím k mechanikům sejdeme se v boxech. Jasně Thome ještě se před tréninkem projdeme. Dal Charlott pusu a odešel. Jen co vylezli před motorhom šel kolem Ben. Pozdravil a šel dál. Bene pamatuješ si nás nebo se ti máme představit? Vždyť jsem zdravil. Ale byli časy, kdy jsme ti stáli za víc než suchý ahoj. Co je to s tebou chováš se jak arogantní hlupák. Lízo raději půjdeme. Aby si s námi milostpán nedělal ostudu. Počkejte holky já se vám moc omlouvám. No tak na tohle slyšíme co Lízo? Mě se omlouvat nemusíš, to tady Líze jsi ublížil. Vy dva byste si určitě chtěli něco říct, když už komunikuješ.  Oba se na sebe podívali a ani jeden neměl odvahu mluvit první. Nechala je a šla dál. Zastavila se až u motorhomu Audi. Hned si vzpomněla na Billa. To naše setkání neproběhlo zrovna příjemně a on je ke mně vždy tak milí. Měla bych se za ním jít podívat. Teď už vím, že jsem zase s Thomem. Když se otočila, stál za ní. Hrozně se ho lekla. Bille ty jsi mě vyděsil. Tak mě mrzí. Jdeš za mnou? Ano jak se máš včera jsme moc nepokecali. Teď když tě vidím se mám dobře.  Ty lichotníku podle toho že jsi už v kombinéze soudím, že za chvíli pojedete. Jo za chvíli to začne. Půjdeš se mnou? Ne budu u Mercedesu. S Thomem jsme se usmířili. Já ty noviny četl napsali to pěkně být ženská tak neodolám. Hrozně to Charlott rozesmálo a ta napjatá atmosféra zmizela. Neboj když budeš chtít tak za tebou přijdu. Budu moc rád když tě uvidím o tom vůbec nepochybuj. Já tebe taky Bille. Vzpomínáš, slíbila jsem ti trénink. Já na to myslím každou minutu. Koukal jí upřeně do oči a pohladil po tváři Charlott tím ohromil. Bille jezdi opatrně. Budu dostanu ještě pusu pro štěstí? Nastavil tvář a Charlott  ho na ní políbila,  byl spokojení s úsměvem odcházel. Když se vracela k Líze viděla jak Ben akorát odchází. Na Líze nebylo poznat, jak to dopadlo. Tvářila se vážně, spíš výraz jako by se nic nestalo. Co jste s Benem vyřešili? Jestli teda jste něco řešili. Typovala bych, že jste na sebe pouze koukali. Ptala jsem se ho, proč neřekl Dylenovi do očí, že mezi námi to je vážný. On by nám dal pokoj. A co on na to? Že by nám pokoj nedal. A nemá tyhle situace rád. Jaký situace? To že by se tě měl zastat? To nemyslí vážně. Takže kdykoliv by ti měl být oporou tak raději uteče? To ho raději pusť k vodě s takovým tě štěstí nečeká. Ptala jsem se ho zda to co bylo mezi námi pro něho vůbec něco znamenalo. A Ben na to že mu se mnou bylo krásně ale chtěl by abychom se raději scházeli potají. Nerad by měl nepříjemnosti. No to je ale parchant on si z tebe snad dělá legraci tak on tě bere jako nepříjemnost. Lízo doufám že jsi nesouhlasila. Protože to by bylo pod tvojí hrdost. Neboj, poslala jsem ho do háje. Dost mě tím zklamal jako by přede mnou stál úplně někdo jiní.  Ještě něco říkal ale mě to bylo jedno vůbec jsem ho neposlouchala. Jen jsem mu řekla aby zapomněl že mezi námi něco kdy bylo.  No a on odešel. To jsem už viděla. Jdeme Thom bude už na trati. Lízo jak ti je? Jsem v pohodě, až mě to samotnou překvapuje. Vím, že od něj nemám nic očekávat tak co si s ním lámat hlavu. Možná jsem to potřebovala slyšet. No to je určitě dobré vědět, na čem jsi. Nemýlila se Thom už v boxech nebyl. Dobré ráno děvčata zdravil, je Jimmy.  Dobrý den odpověděli mu obě. Charlott už jsme tě chtěli jít hledat. Thom čekal na pusu pro štěstí. Však on už má vybráno dost dopředu.  Ta jedna mu chybět nebude, smáli se. Charlott půjdeme se podívat na boxovou zídku? Já nevím Lízo. Thom má v oblibě mě v boxové uličce přejet. Mám to risknout? Ale nezapomeň jen když stojíš u konkurence. Ale jen co došli k uličce Thoma zastrkovali do garáže. No co jsem říkala? Přitahuješ ho jako magnet co jiného na to říct. Vylezl z kokpitu a šel rovnou k nim. Ještě ani nestačil sundat přilbu a Charlott začala mluvit jako první. Thome zdrželi jsme se Líza měla vážný rozhovor s Benem. Tak ani nevím, jak jsi jezdil. Místo odpovědi odložil přilbu a začal jí líbat. Tak tohle byla ta nejkrásnější odpověď Thome.  Já jsem moc rád že už jsi tady. Příště už tě raději nikam nepustím. Časově to ještě není ono. Za chvíli to zkusím znovu. Thom tam něco řešil s mechaniky a Charlott držel kolem ramen. Snad aby mu neutekla a sem tam políbil tvář. Spíš jí chtěl mít co nejblíže. Líza stála a koukala směrem k trati. Chudák Líza musí se tu hrozně nudit říkala si Charlott pro sebe když se na ní podívala. Přemýšlela čím jí zabavit  v tom se Thom ozval. Taj já zase vyrazím na trať. Budeš na mě koukat? To víš že budu . chceš pusu ptala se ho když už seděl v kokpitu. Tu já nikdy neodmítnu. Nasadil si přilbu zamával a vyjel. Hned se otočila na Lízu ty se tu nudíš co? Lízo já to na tobě poznám. Všechno je stejný jak ve Fordu a přesto to není ono. Jsou tu jiní lidi. Lízo nechceš se jít podívat na Dylena? Určitě mu uděláš radost, že sis na něj vzpomněla. Neměla byste manželka tolik zanedbávat. Konečně se začala smát. Charlott ty jsi hrozná. Trefíš tam sama veď? Já zalezu na zídku a budu sledovat Thoma. Jak mu mám říct, že jezdil výborně, když bych ho neviděla jet ani jedno kolo. Pochvalou nic nezkazíš, neboj Charlott. Ale zkazím řeknu že jezdil výborně a on na to odpoví to je divní že jsem to hned v prvním kole odstavil v kačírku. Jak se Líza začala smát všichni na ní nechápavě koukali čemu se může tak hrozně smát. Až když se uklidnila ze sebe dostala. Tak to byl dost černý humor. Teď ti věřím Charlott, že musíš Thoma pečlivě sledovat z tebe měla být herečka komedie zvládáš bravurně. Po tréninku se uvidíme pá. Když odcházela pořád se uculovala.. Líza procházela podél boxové uličky směrem k Fordu. Když tam došla Dylen akorát vylezl z kokpitu. Jak Lízu zahlídnul, šel rovnou k ní. Dal jí pusu na tvář. Přišla ses jen podívat nebo tu zůstaneš? Odložil si přilbu a nespouštěl z Lízy oči. Ještě nevím podle toho, zda mě to tu bude bavit. V Mercedesu mě to vůbec nebavilo. Thom chce mít Charlott jen pro sebe a já jsem tam navíc. Tak to mě čeká těžký úkol co? Hlavně se soustřeď ad jezdíš nejlíp a opatrně. Lízo moc bych si přál abys tu zůstala. Stál proti ní a upřímně jí koukal do očí. Akorát se vracel Ben a atmosféra začala být pořádně napjatá.

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat