2. Itálie

218 5 0
                                    

Když tam dorazili, šli si to tam prohlédnout. Lízo to je pohoda žádný novináři a ten klídek. Nikdo nás tu nezná. To ticho si užívej od zítřka bude rachot, jak to začne. Procházeli po trati. Vidíš a zítra tu budou jezdit. Lízo je to tu moc hezký. V paddocku bylo rušno spoustu lidí a náklaďáků všichni něco montovali. Nemít sponzorskou průkazku tak nás tam nepustí. Je to tu jak v mraveništi. Vždyť jsem ti říkala, že to ožije až v pátek. Charlott zítra to už bude vše hotové půjdeme na oběd a potom se musíme připravit na sponzorský večírek. Tam ti potají Dylena ukážu. Proč potají? Ty se s ním nebavíš? Já myslela Lízo že mi ho chceš představit. Nenašla jsem k tomu odvahu. Tak to já k tomu odvahu mám neboj. Nesmíš si to připouštět k srdci. To pro něho je to čest že se s ním budeš bavit. To já jsem vyléčená už žádné sladké řečičky neberu vážně. Já vím ale, kdyby se ti Charlott líbil tak jako mě taky by sis nevěřila. Tak takoví pocit neznám. Ale jednou poznáš. Tím debata končila.
Večer nalíčení a krásně oblečení ve večerních šatech dorazili na večírek. Bylo tam spoustu lidí ve společenským všichni co v tomhle sportu něco znamenali. Vedení, majitelé stájí, piloti a sponzoři. Lízo nestresuj se, vždyť se jdeme jenom pobavit ne randit. Přece tě nerozhodí jeden chlap. Věř, že za to žádný nestojí. Všichni to jsou sobci. A čím obletovanější tím větší parchant. Tak si drž od těla a jen si s ním hraj, ať škemrá on. Charlott ty jsi vážně ledová královna, jak tě ten hajzl mohl tak citově zničit.
Když dorazili na večírek zábava už byla v plném proudu. Počkej tamhle u baru Charlott já se půjdu podívat kde máme stůl. Když došla k baru se k ní otočil kluk. Na první pohled byl pohledný ale Charlott moc nezaujal protože se tvářil až moc namyšleně. Měl Hnědé vlasy které se mu kroutili roztomile měl zelené oči, ve kterých mu lítali jiskry, jak se dobře bavil byl vysoký a dobře stavění. Můžu vám něco slečno objednat? Ne děkuji. Já to umím sama. Odpověděla mu s úsměvem.
Za Charlott zády k ní přistoupil jiní kluk kterého Charlott zaujala když procházela kolem něho. Stál za ní a nespouštěl z ní oči čekal na příležitost kdy jí oslovit a nenechat se odbít. Když zaslechl, jak zchladila konkurenci začal se škodolibě usmívat. Kluk u Charlott pokračoval v rozhovoru. A co vás sem přivádí slečno? Sestřenice. A ještě jedna věc Což je zjistit jak to ve formulích funguje a který závodník jen ten nejlepší. Prozatím nic nevím, ale chystám se to změnit. Jestli bude chtít tak já vás rád zasvětím. Toho nejlepšího máte před sebou. V tom okamžiku tam dorazila Líza. Kde jsi takovou dobu? Představ si že tu nemáme žádný stůl. A jsme vůbec zvaný? Nechceš jít domů? Máme sponzorku to je v pořádku. V tom se zarazila a koukala na toho namyšleného kluka, který se tam s Charlott bavil. To je právě ta moje sestřenice, která mě sem přivedla. Líza představila se a podala mu ruku. Těší mě Dylen. Oba se představili pouze křestním jménem. Neviděli jsme se už vyzvídal Dylen a netrpělivě čekal na odpověď zda si na něj Líza pamatuje. Ano viděli můj otec je váš sponzor. Ano už si vzpomínám, byla jste s ním na minulém závodě. A vy se jmenujete, jak otočil se. Charlott odpověděla. Máte tak krásné jméno jako jste vy sama. Děkuji, už jsem to slyšela mockrát. Pochopila, o koho jde a co Líze slíbila. Ta tam stála a smutně ho pozorovala. Charlott se naklonila k Líze a pošeptala jí : zbav mě ho nějak. Chceš ho přece ty. Kluk co stál celou dobu za Charlott pochopil že přišla jeho šance postavil se přímo před Charlott. Smím prosit o jeden taneček? Usmála se na něj. Ano půjdu ráda. Otočila se k Dylenovi. Tady Líza potřebuje zasvětit více. Jejího otce jste o svých kvalitách už přesvědčil teď musíte přesvědčit i Lízu. Naklonila se k Líze, aby jí slyšela jen ona. Snaž se, a nezapomeň bez citů. Došli společně v tichosti na parket. Po celou dobu si Charlott tak divně prohlížel. Po té Charlott prolomila ticho. Děkuji zachránil jste mě. To vy mě taky odpověděl bez rozmyšlení. Nepochopila co tím myslí ale ptát se ho nechtěla. Chtěla se jen dostat z trapné situace kde byla navíc. Opravdu vás zajímá jak to chodí ve sportu rychlích kol a vše o formulích? Ano proto jsem vlastně zde. Nemám zájem nikoho balit. Jen pochopit o čem ten sport je. Byl jen o trochu vyšší než ona hubený ale přesto na něm bylo vidět jak pravidelném cvičením má vypracované tělo. Měl světle hnědé vlasy na ježka a modré očí spíš víc do šeda. Byl pohledný a pořád se tvářil zamyšleně jen občas se usmál ale to stálo za to pod jeho úsměvem tál i ledovec. Podle jeho zamračeného výrazu pochopila že ho dost zchladila ale jinak to na sobě nedal znát. Vaším půvabem se zájmu o vás asi nevyhnete. O tom jste se mohla přesvědčit už u Perryho. To je ten co vás před chvílí balil. Vím o koho jde, je to strýcovo chráněnec. Při pomalé písničce si Charlott přitáhl k sobě tak že se jejich těla dotýkala. Překvapil jí vůbec to od něj nečekala. Připadal jí dost konzervativní. Přemýšlela jak z toho vycouvat, začíná to být moc osobní. Začala sebou vrtět. Pochopil to a pustil jí. Charlott když ucítila že je volná, ulevilo se jí. Ale ne na dlouho. Podíval se jí do očí a nečekaně políbil. Přitiskl své rty na její a jazykem přejel po spodním rtu. Charlott to dost zaskočilo. Bylo to příjemné ale přesto od něj rychle odstoupila. Promiňte musím už jít. Otočila se a rychle odešla. Asi ho tím dost ranila.Sladké řečičky odpálkovat dokázala ale s tímhle do styku ještě nepřišla. Pustila to z hlavy a šla za Lízou. Což o to líbil se jí ale ani neznala jeho jméno. Dorazila k Líze a ta byla zabraná do přátelského rozhovoru s Dylenem. Tak zasněně na něj koukala. Otočila se k Charlott. Copak jsi nějak brzo zpátky. Nemůžu najít toalety. Číšník okamžitě odpověděl. Musíte doprava a na konci chodby ty druhé dveře vlevo. Bylo tu několik barů kolem parketu a spoustu stolu. Pohybovalo se tu dost lidí hlavně mužů bylo to znát že je to převážně mužský sport jak říkala tety. A pokud se tu objevila nějaká žena byla nádherně oblečená. Míjela další bar u kterého bylo dost lidí a dobře se bavili. Charlott zaujal kluk otočení k ní zády, byl středem pozornosti přesně ten tip co nemám ráda pomyslela si. I tahle otočení byl dost přitažliví v černém saku vynikala široká ramena oproti štíhlému pasu. Měl tak rošťácky rozcuchané vlasy. Byl dost vysoký hubený a v obleku vynikala dokonale vytvarovaná postava. Charlott od něj nedokázala odtrhnou oči jak na ní zapůsobil. Vycítil její pohled a otočil se. To už ale Charlott odcházela. I Jeho Charlott zaujala prohlížel si jí v černích koktejlech vynikala štíhlá postava. Hnědé dlouhé vlasy se vlnily i když se je pokoušela zkrotit různýma sponkami. Pozoroval jí když mu zmizela z dohledu vyrazil za ní. Omluvte mě, ale s touhle kráskou se musím seznámit.
Cestou přemýšlela. Když řeknu Líze abychom už odešli do hotelu bylo by to ode mně sobecké. Určitě by byla smutná, když už konečně má možnost s Dylenem mluvit. Potom si vzpomněla na toho kluka jak asi vypadá ze předu. Na toho nemysli další Jerry, ten byl taky takhle obletovaný náfuka. Takového už ani náhodou. Ale co ten co mě políbil? Vždyť ani nevím, jak se jmenuje. Ale bylo to příjemné, ale dost troufalé takhle se přece cizí lidi nelíbají. Pokud do toho polibku nezapojil jazyk.
Dorazila k toaletám a tam ho znova potkala. Čekala že bude naštvaní když mu uprostřed písničky utekla a nechala ho stát na parketu. Spíš s tím počítala. A tak šla v klidu a snažila se moc si ho nevšímat. Ale on se postavil před Charlott a usmál se. Máme to na sebe štěstí. Moc se ti omlouvám choval jsem se hloupě, ale neodolal jsem. V tom případě se omlouvám, že jsem tak rychle odešla. Ne to nemusíš, zasloužil jsem si to. Nemohli bychom si tykat? Já jsem Thomas Collins. Těší mě přijala jeho ruku já Charlott Gvín. Tentokrát dostala pusu jen krátký dotek rtů. Když Ten druhý kluk konečně Charlott našel dával ji Thom pusu. Raději se otočil a vrátil se nazpátek.
Charlott mohu tě pozvat k našemu stolu? Tam si můžeme víc popovídat. Souhlasila. Počkám tu na tebe. Když vešla na toaletu přemýšlela. Proč je tak milí těžko se ho dá odkopnout. No nic neriskuji, když se k němu přidám. Doufám že v to neuvidí nic víc. Opravdu tam pořád čekal. Doprovodil jí ke stolu kde sedělo spoustu lidí a dobře se bavili. Ale jakmile dorazili přímo ke stolu zmlkli a pozorovali je. Thom začal všechny u stolu postupně představovat. A já se jmenuji Charlott Gvín představila se sama. Jeden blonďák si Charlott obzvlášť důkladně prohlížel přímo jí provrtával pohledem. Potom promluvil. Váš otec sponzoruje Ford, proč vás nepozvali ke stolu? To se mýlíte. Nejedná se o mého otce ale strýce. Můj otec mě požádal, abych mu to pořádně okouknu. Zda se vyplatí do tohle sportu jak on říká přelít kapitál. No to jak se rozkřikne, budete velice žádaná. Jen to ne zděsila se. Její reakce je pobavila. Jste velice milá. Jakmile budete něco potřebovat, můžete se obrátit na mě. Oznámil mi to ten chlap co se představil jako šéf stáje Jimmi Henk. Byl to ten blonďák, co Charlott pozoroval. Byl ve věku jejího otce středně vysoký metr sedmdesát jako Charlott. Kdysi byl určitě štíhlí ale ale teď byl plnoštíhlí. Ani tlustý ani hubený.
Děkuji ale nevím ke které stáji vlastně patříte. To se vám Thomas nepochlubil? Stáj Mercedes. Budu si to pamatovat. Ale teď mě jistě omluvíte, půjdu se podívat, zda mě sestřenice už nehledá. Děkuji za džus. Nás velice těšilo vás poznat slečno Gvín. Thom po celou dobu nic neříkal, ale pořád Charlott sledoval. Měla pocit, že jí propaluje pohledem. Ještě koukal, dokud mu nezmizela z dohledu. Moc milá holčina a dobře vychovaná. No pozná se, že se pohybuje mezi smetánkou. Ta by tě dostala nahoru Thome. Mysli na to.
Dorazila k Líze a ta se po ní už sháněla. Kde jsi? Klid Lízo pozvali mě ke stolu od Mercedesu a jako zástupce sponzora jsem nemohla odmítnout. Lízo proč jsi tu sama? A kde ho máš? Za chvíli se vrátí.
Představ si že se mě ptali proč nesedíme u stolu Fordu. Je to od nich neslušné. Neboj oni se nám omluvili. Akorát se Dylen vracel. Usmíval se doufám, že nejsem nemilosti a zítra se uvidíme. Přijdeme, že jo Charlott? Tak jo ale už pojedeme do hotelu jsem unavená Lízo? Ptala se a prosebně se na Lízu koukala. No řekni Dylene dá se jí odolat? Nedá, řekl tak zasněně. Už zase začíná. Říkala si pro sebe Charlott. Tak se na vás budu zítra těšit dámy. Když už byli obě v postelích vyzvídala Charlott. Tak vyprávěj Lízo jak ti to šlo? Děkuji bez tebe bych se s ním vůbec nezačala bavit. Jak ty to děláš Charlott, že z tebe chlapy tak šílí? Nemám o ně zájem. Vždyť jsem ti říkala, že jsou divní. Lízo, máš málo sebevědomí tím to je. Charlott proč se ti Dylen nelíbí? Není můj typ, ale podle me to neber. Bud ráda nepolezu ti do zelí. A co ten kluk co jsi s ním odešla? Trávila jsi s ním dost času. Vypadalo to že jsi ho okouzlila. Jmenuje se Thomas Collins není oškliví. Je v něm něco zvláštního čemu se nedá odolat. Ale věčně si mě prohlížel. Připadala jsem si jako bych tam před ním stála nahá. To znamená, že ho přitahuješ. To já jsem tam zahlédla přitažlivého kluka ale viděla jsem ho jen v dálce a zezadu. Nic pro mě víš kolik kolem něj bylo lidí a načančaných slečinek. Tak vidíš, že ses nenudila. Jednoho jsi obdivovala ty jeden zase tebe ale s Thomem by jsi to mohla zkusit hltal tě pohledem. Víš co Lízo ty si bal Dylena a já nemám zájem ani o jednoho.
Ráno se dostali do paddocku ještě dříve než se tam sešli všichni před tréninkem. Vypadalo to úplně jinak stálo tam v řadě několik budov a naproti nim stali kamiony ve stejné barvě co budovy. Tyhle budovy jsou pojízdné hotely říkají jim motorhomy. Každá stáj má svůj a snaží se aby je co nejvíce reprezentoval. V přízemí jsou restaurace kde se scházejí úplně všichni. V prvním patře mají pokoje piloti a vedení. A až nahoře je prostor pro sponzory tam se v pohodě dostane se sponzorkou. Každý motorhom je jiní jak zvenku tak i zevnitř. Neboj však si je prohlídneme až teda na ty první patra. Tak kam zajdeme na snídaní? Ty když se ti bude chtít můžeš k Mercedesu. Když ses s nimi včera seznámila, třeba tě tam Thom rád uvidí. Prosím tě dej mi s ním pokoj. Půjdeme do Fordu máme sponzorku přece k nim. Měli ho pomalu vzadu proto museli projít kolem Mercedesu a tam se srazili s Thomem. Ten akorát vycházel ven. Usměvaví je zdravil Ahoj už jste snídali? Ne právě se k tomu chystáme. Stál před motorhomem mercedesu byla to černobílá budova elegantní. Na posledním patře byl elegantní balkon. Určitě musí být nádherný i uvnitř. Stál tam sportovně oblečený černé tričko a kalhoty. Promiň Thome ale už jsme pozvaný u Fordu. Odpověděla mu Charlott. Škoda řekl zklamaně a koukal jak obě odcházejí. Charlott ty jsi opravdu ledová královna. Mě ho bylo líto. Jak se tvářil nešťastně. Ale Lízo musíš to brát s nadhledem. Dorazili do Fordu ten byl celí tmavě modrý podobný co Mercedesu jen neměl balkon a rohy budovy byli zakulacený. Dylen je vítal. Byl také sportovně oblečený v barvách stáje modré tričko i kalhoty. Byl načesaní a oholení. Měl velkou radost z toho že přišli obě. Hned se otočil k Charlott. Čekal jsem že budeš u Mercedesu. Včera kolem tebe kroužil Collins. No určitě nevím kam na to chodíte. Nasnídáme se? Odvedl je do motorhomu kde si společně sedli v přízemí. Byl tam bar a kolem stolky se židlemi. Bylo tu spousta lidí. U jídla Dylen začal popisovat trénink.
Trénink trvá dvě hodiny. Záleží na týmu kolik kol odkrouží a kdy. Každý se snaží zajet nejlepší čas. Po tréninku probíhá meeting to je schůzka kde se probírá stav vozu a v čem se má ještě zlepšit a nastavit. Místo vůz se taky říká monopost vysvětloval.

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat