31 dil

23 2 0
                                    

Charlott nemohla ani dospat. Co blázníš říkala jsi v sedm a je teprve šest. Dám se dohromady a přihlásím se dříve. No na mě si tak nespěchala. Vždy jsem musela čekat až se přihlásíš. Budu u toho i pracovat. Ustavičně pozorovala monitor. Charlott on se ti ozve neboj. Ani já už neusnu převleču se a budu pracovat s tebou. Děkuji chci to mít hotový do oběda, snad to táta schválí a já začnu balit. V tom se Bill přihlásil a hned volal. Ahoj miláčku krásné ráno, nevzbudil jsem tě? Ahoj Bille mrkla na něj Líza. To jsi ani nemohl už tu hodinu straší a nespustí oči z monitoru. Lízo! Odstrkovala jí Charlott od kamery. Bille konečně už jsem se tě nemohla dočkat. Jak se máš zlatíčko? Teď dobře když tě vidím ale super řeknu až tě budu líbat. Já si myslím že se půjdu projít a přinesu snídani. Tak se měj Bille. Ahoj Lízo. Co ti chtěl táta? Týká se to závodu co bude tady. Vše připravit a naplánovat. Je to v utajení tak proto byla účast nutná osobně. Miláčku co kdybych odletěla už dnes večer a zítra byla s tebou? Zajiskřili mu oči a tak nádherně se usmál. To by bylo senzační. poletím do Švédska dřív než jsem chtěl abych vše připravil.Nechceš pomoct něco vymyslet? Je to překvapení ani tobě to nesmím říct jinak mě odtud táta nepustí. V tom případě nechci nic vědět. Novináři se ptali proč jsem na večírku Gvínů a bez tebe. Co jsi jim řekl? Pracuješ jinak bys tam se mnou byla. To víš že jo s tebou všude. Líza nepoletí budu tam poprvé bez ní. Já tě zabavím lásko. Čekal jsem to. možná bude lepší ho nechat podusit. po dvou hodinách se Líza vrátila s jídlem. Nechci vás milenci rušit při milostné debatě ale jestli to nedoděláme nikam neletíš. Běž pracovat já se půjdu sbalit a ještě dnes poletím do Švédska. Pá ještě se ti ozvu miláčku. Pá .

Já vím Lízo pustíme se do toho. Dík za jídlo. Po obědě se sešli s tátou v pracovně. Seděl za pracovním stolem a koukal do návrhů. Které spolu vypracovali. Takhle by mohli vypadat bilboardy. Můžeme vyrobit červené trička s Jackovou fotkou a jménem. Na rukáv ještě naše logo. Když propagace tak se vším všudy. Dala bych ho zdarma ke každé vstupence a k tomu vlaječku to jack nepřehlédne. Dokončila proslov Charlott. Výborně.Charlott to tričko se ti povedlo super taky chci jedno. Líza se postavila ke stolu. Na ty bilboardy a plakáty dát Jackovo fotku a že zveme na domácí závod povzbudit našeho pilota. Který pojede doma poprvé. Tati ještě by jsi mohl do novin a do televize říct že si závod nenecháš ujít a věříš v v Jackovo úspěch.a moc se těšíš až ho uvidíš a budeš mu fandit jako každý hrdý otec. To už jsem zařídil i reklamu v televizi ať o tom ví co nejvíce lidí. Ještě mě holky napadlo něco. Dát i fanouškům co se ubytují v našem hotelu něco navíc. Já na něco přijdu. Co třeba autogramiádu a k těm tričkům co dostanou ke vstupence dáme naším hostům kšiltovku. To je super nápad Charlott. Jsem spokojený. Lízami to pomůže zpracovat a ty si běž zabalit., poletíš do Švédska. Letadlo potom poletí do Londýna pro Georga. Podíval se na Lízu. Lízo s tátou jsme se domluvily že nám se vším pomůžeš a potom tě vezmeme na týden do Austrálie. Toho tvého Dylena pustíš na chvíli z hlavy. Táta o tom ví? Jo řekl jsem mu to. Vždyť jsi jeho milovaná holčička a moje roztomilá neteř. Objal jí a Charlott zmizela do pokoje balit. Ve tři už seděla v letadle připravené jen pro ní. Snažila se volat Bilovi ale ten to nezvedal. Propadala zoufalství ale přesvědčovala se. On nemůže a ne že nechce. Po chvíli volal sám. Ahoj lásko nestihl jsem ti to zvednout. Ahoj zlatíčko myslela jsem si to. Bille chtěla jsem ti říct že už sedím v letadle a zítra jsem u tebe. Nádhera budeme spolu o jeden den dřív. Jsem už ve Švédsku a vše zařizuji. Moc mi chybíš. To ty mě taky Bille a už se na tebe moc těším. Líza zůstala ve státech tak přiletím sama. A Dylen o tom ví? Ptal se Bill překvapeně. Ne a mám dojem že ho to stejně nezajímá. Za to já budu poprvé bez ní. Neboj já tě zabavím. Tak to ti věřím s tebou se nudit nedá. A co Jack zůstal ještě v Londýně? Ne je tu ve Švédsku se mnou. Tak ho pozdravuj a že se na něj těším.Mám žárlit? No jestli chceš na budoucího švagra ale pst je to stále tajemství.Chápu takže už je to jisté že jste nevlastní sourozenci? 

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat