magická přitažlivost 1

556 7 0
                                    

První láska pro mě skončila dost bolestivě. Měla jsem nejen zlomené srdce ale i pošlapanou hrdost. Dalo by se říct doslova katastrofa. Bulvár se do toho obul pro ně to byla senzace na titulní stránku. Už na dálku bylo vidět titulek „ slavný pár Charlott Gvín a Jerri Magihl se rozešli" Dceru slavného multimilionáře Johna Gvína opustil její přítel kvůli jiné. Jerriho nová přítelkyně je v jiném stavu a chystá se svatba. Odložila jsem noviny a dál už nečetla. Vůbec jsem netušila, že se schází s jinou. Byl populární a začínající hvězda a já mu sloužila jen, aby se zviditelni až teprve teď mi to došlo. Já hloupá proto nevynechal jedinou akci, u které byl tisk. A já si myslela, že se mnou chce trávit tolik času, protože se se mnou rád ukazuje. A když se ke mně doneslo, že se mnou chodí jen kvůli tomu, že jsem dcera milionáře, brala jsem to, že mi závidí hezkého kluka. Seznámili jsme se na jednom večírku. Zúčastnili se ho všichni, co něco znamenali. Jerri se celí večer kolem mě točil a nabídl se, že mě doprovodí. Byla jsem plnoletá a končila poslední ročník na střední tak proti tomu táta nic neměl. A já naivka jsem si myslela, že jsem jediná, kterou miluje. Přijít po půl roce známosti na to že má jinou a ona je ve čtvrtém měsíci není moc příjemná věc. S mým sebevědomím to pěkně zamávalo. Každý den se to přetřásalo, rozebírali všechny akce, které jsme spolu podnikly a jaké aktivity v té době prováděla jeho přítelkyně. Prokázalo se, že byla pomalu všude, poblíž jak jsem si jí jenom nevšimla. Připadala jsem si jak ten největší hlupák. Kam jsem se teď hnula tam se na mě vrhli novináři a chtěli, ať k tomu něco řeknu.
A tak mi táta přidělil ochranku, která se starala o mé bezpečí. To je úděl slavných holčičko jednou tě to potkat muselo řekl k tomu táta.
Táta byl z dvojčat. Oba bratři začali podnikat spolu v hoteliérství. Otevřeli hotely v Evropě a Americe. A dost to prosperovalo tak začali otvírat a stavět v dalších zemích a dokonce i na různých ostrovech.
Žila jsem jenom s tátou, maminka mi umřela, když mi bylo 5 let. Zabila se při autonehodě. Zůstali po ní jen fotky a vzpomínky. Tátovo bratr se odstěhoval do Anglie oženil se s dívkou z lepší rodiny co se chlubila modrou krví. Měla jsem úplně stejně starou sestřenici. Jmenovala se Elizabeth, ale všichni jí říkali Líza. I když jsme s tátou žili v Los Angeles do Londýna jsem lítala dost často. Když jsme byli s Lízou spolu bylo to super ale když jsem byla v Americe komunikovali jsme spolu přes net. Líza byla moje druhé já. To ona mě držela nad vodou a přesvědčovala, že se to uklidní jen, ať si z toho nic nedělám. A já se ponořila do práce, kterou mi kdysi svěřil táta v rodinném podniku. Už na základní škole se mi líbilo vymýšlet reklamy a vytvářet prezentace. A táta byl mýma návrhy tak nadšení že jsem to dotáhla až na reklamní ředitelku. Což v devatenácti bylo něco. Charlott od nikoho jiného reklamu nechci, říkával táta pyšně. 
Co se tíkalo kluků jsem byla už nedůvěřivá a bulvár z toho udělal, že jsem vybíravá a lámu mužská srdce na počkání. Byla jsem štíhlá vysoká s vlnitýma hnědýma vlasy a uhrančivýma hnědýma očima. Můj nezájem o kluky taky dost popisovali, že jsem namyšlená sebevědomá slečinka, která zná svou hodnotu. A já si tak někdy i připadala a vůbec jsem se tím nezatěžovala.
Seděla jsem ráno u počítače a čekala, až se Líza přihlásí. V Londýně bylo o 8 hodin víc jak u nás. Mě na budíku blikalo osm hodin a v Londýně šestnáct hodin. Kde ta Líza lítá asi si myslí, že ještě spím. Měla jsem velký pokoj s vlastní koupelnou a šatnou. V tak velké vile se ten můj úplně ztrácel.  Počítač jsem měla v pracovně, kde jsem měla výhled na upravenou ozdobnou zahradu, do které jsem ráda chodila. Vedle v ložnici byl balkon, ze kterého byl vidět velký bazén zapuštěný do země. Táta byl většinou pořád pryč ale naštěstí zaměstnával dost lidí pro domácnost, kteří se o mě rádi starali. Zrovna jsem si čistila zuby, když začal počítač vyzvánět. Rychle jsem spěchala přijmout hovor. Hned jsme se na monitoru viděli. Líza byla úplně jiná než já. Atraktivní vysoká štíhlá blondýnka s rovnýma vlasy a blankytně modrýma očima.  Copak Charlott že už jsi vzhůru? A ty kde lítáš už na tebe čekám půl hodiny. Snídala jsem tady v pokoji místo v jídelně jen abych tě nezmeškala. Ale znáš to mávla Líza rukou. Musela jsem s mamkou nakoupit. No to jsem si mohla myslet smála se Charlott. Tak mě nenapínej Lízo co jsi mi chtěla. Charlott představ si že táta začal sponzorovat jednoho pilota ve formulích. Dostala jsem sponzorskou permanentku a mám tam volný přístup. Byla jsem tam s taťkou minulí závod a byla tam super atmosféra. Určitě by tě to taky nadchlo. Ale samotná tam být to není ono to s tebou bych si to víc užila. A už jsi viděla toho pilota co taťka sponzoruje? Viděla je moc hezký. Ráda bych ti ho ukázala. Charlott prosím že pojedeš se mnou? Přemlouvala i očima což dobře uměla. Dobrá Lízo promluvím s taťkou. Dneska by se měl vrátit a zítra ti řeknu, jestli pojedu s tebou. A jak dlouho jste tam byli? Jen v sobotu na trénink a kvalifikaci na závod už ne táta musel odletět tvůj táta mu volal. A já tam zůstala sama na nedělní závod . moc jsem ho chtěla vidět tak se mi s tátou odletět nechtělo. A jak vypadá? Nenapínej mě Lízo. Jmenuje se Dylen Perry. Je to Němec. Vysoký hubený dobře stavěný. Má krátké hnědé vlasy a trochu se mu roztomile kroutí. Má krásné zelené oči. Trochu vážný ale když se usměje to potom stojí za to září mu i oči. Lízo ty jsi se nám zamilovala? Utahovala si Charlott. Tak to ho vážně musím vidět. To je první kluk, který tě takhle zaujal. Už teď jsem přesvědčená že s tebou pojedu ale domluvím se s taťkou. Tak zítra si zavoláme já musím ještě zařídit pár věcí a začnu balit. Líza se už usmívala budu tě netrpělivě čekat u počítače. Ale už taky musím volají mě k večeři pá loučila se Líza. 
Charlott zašla do kuchyně nahlásit, že na oběd doma nebude a přijde až na večeři. Slečno Charlott večeře bude slavnostní přijede váš otec a s ním i strýc. Tak se nezpozděte. Jo děkuji, přijdu včas. Když se vrátila oba už tam byli vroucné jí vítali. Volala mi Líza a básnila o závodě na kterým byla s tebou strejdo. Chce ať letím sní na příští závod. Charlott a ty by jsi chtěla? Zajistil bych ti permanentku. Charlott se úplně radostí rozzářili oči. Ano chtěla a moc. To by jsi byl moc hodný strejdo, a dala mu pusu na tvář. No za takovou odměnu to stojí Charlott. Podívej jak to holky chytlo Johne a ty jsi říkal jak mám blbí nápad začít dělat sponzora ve formulích. Dobrá holčičko já tě tam pošlu a ty tam vybereš jednoho kterého podpoříme my a vyber toho nejlepšího ať má George vztek. Ty dva pohromadě se dokázali dobře bavit ani jeden nezkazil žádnou legraci. Strejda říkal že jedině s tátou je zábava. Angličané jsou suchaři nemají smysl pro humor. A teta toho byla důkazem. Byla moc hodná ale pořád vážná. Ne že by se neusmála. Byla samý úsměv ale humor těch dvou nikdy nepochopila. Proto jí oba dost škádlili. Teta byla blondýna jako Líza hubená a na svůj věk bylo hezká žena. Táta se strejdou jednovaječná dvojčata byli si tak podobní, že si je často pletli. A jako děti toho hodně zneužívali. Oba byli vysocí s vypracovanou postavou pohledná chlapy. Charlott měla jejich barvu vlasů i očí ale v obličeji připomínala svojí matku. Zítra poletíme do Londýna Charlott běž si zabalit. Oznamoval John své dceři už jsem domluvil let. To je výhoda mít vlastní letadlo pohodlí a žádné shánění letenek. Tím jak neustále cestovali po celím světě ho moc potřebovali.

Ráno místo volání všichni společně nasedali do letadla. Zdravili se tam s pilotem a personálem. Letadlo bylo přizpůsobené k pohodlnému cestování skládalo se z třech místností jedna na práci druhá na zábavu a třetí na spaní. Pořád se dohadovali a řešili pracovní záležitosti. Dokázali držet spolu ale také spolu moc rádi soupeřili a když se do něčeho pustili byla s nimi legrace. Jé já jsem měla zavolat Líze je celá nervózní zda s ní pojedu. A rychle vyndavala notebook z tašky.  Ta bude koukat odkud volám. Jé ono už je deset tak to tam už nebude. Ale čekala. Hned reagovala a zvedla to. Ahoj Charlott ty jsi dneska zaspala co? Než stačila něco říct za za jejími zády vykoukli oba strejda i táta a usmívali se do kamery.. Ahoj Lízo vezeme ti Charlott do Londýna zítra nás tam čekej. Vážně tati to jsem ráda. Charlott takže pojedeš se mnou? To víš že jo strejda mi sežene stejnou permanentku co máš ty. Líza celá zářila jak byla šťastná. No podívej Johne dá se těm naším holčičkám něco odepřít? No nedá to máš pravdu. Pustíme vás tam, ale dáte na sebe holky pozor. A Charlott dostala za úkol sehnat toho nejlepšího, do kterého nalijeme prachy smál se John. Strejdo ty víš jak tohle vyjádření mamka nesnáší. Však on to ví Lízo proto to říká přidal se George. Tati oni se jen bojí že seženeme lepšího. Smála se Charlott. Ještě chvíli si tam dělali legraci, když se Líza ozvala. Už jsem unavená tak půjdu spát u nás je pomalu půlnoc moc na na vás těším dobrou. Popřáli jí všichni dobrou noc odpojili se. Charlott budeš si moct pohrát a vymyslet nějaké propagační materiál až tam budeš určitě tě něco napadne ty jsi na to talent.
Koukej Georgi co moje holčička vy myslela na ten noví hotel. V tom tam začali rozebírat všechny dostupné materiál které Charlott vymyslela. Ta si šla prozatím lehnout a je nechala ať si to řeší sami. 
Když se probudila, byli už v Londýně. Musela si přeřídit hodinky na místní čas. Na letišti čekala Líza s mamkou a hned se všichni vítali. Bylo krásné, jak se vítala teta se strejdou. Po tolika letech jsou do sebe pořád zamilovaní. Už v autě plánovali Líza s Charlott co vše si vezmou sebou a co vše spolu podniknou. Poletíme kousek Charlott do Itálie už za tři dny. Dobře děvčata odvezeme vás. Musíme s Johnem letět na Bahamy něco zařídit. Jak jsi předělávala dekoraci a prospekty Charlott. V Itálii vám zařídíme hotel a potom si musíte děvčata poradit sami.  Tetě se ten nápad vůbec nelíbil. Tohle není prostředí pro křehké slečny, jako jste vy.  Ale Jeny princezny z nich těžkou uděláš, když jsou celí po nás, nemyslíš, rejpal John. Právě že je v těch lumpárnách podporujete mě to hrozně ztěžujete. Zlobila se. Zastavili před luxusním domem bylo to rodinné sídlo, které se po generace dědilo. Měl vysoká okna a uvnitř veliké místnosti. V některých místnostech byl starobylí nábytek který připadal jako by se čas vrátil do jiného století, ale některý místnosti byli už moderně zařízení. I oni měli spoustu služebnictva který se kolem nich hned točili. Jen co zaklapli dveře u Lízina pokoje začali plánovat. Vše začíná v pátek ale my tam poletíme už ve středu. Okoukneme město a podnikneme naše oblíbené nakupování. Ve čtvrtek se mrkneme na jak se to připravuje a večer půjdeme na sponzorský večírek. V pátek se pojedou dva tréninky, v sobotu trénink a kvalifikace. V neděli se pojede závod a v pondělí poletíme domu. Uvidíš Charlott my dvě se nudit nebudeme. No podle toho jak jsi to naplánovala určitě ne.
Čas do odletu trávili přípravou. A ve středu odpoledne odletěli. V Itálii ještě strávili společně s otci. Podnikli nákupy a prohlídku města. Charlott dejte na sebe pozor, a když se ti to bude líbit taky se zapojíme. Po společné večeři se rozloučili. Lízo co podnikneme zítra? Po snídani vyrazíme do paddocku. Tak mě ráno vzbuď.

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat