No tak to bude zajímavá sezona.Co zajímavá ale bouřlivá. Smál se Bill. Trénink až na Dylena proběhl v pohodě. Druhý začal a nikomu se nechtělo na trať jako prvnímu. Líza zůstala u Dylena, ten už nastoupil a pojede v novém voze. Holky buďte tu hodný přišel Jack pro pusu. Kely celá zářila. Neboj Jacku já tu budu Kely pilně kazit. Ten jí spražil pohledem a Charlott se jen smála. Ten jí při pohledu vedle přešel. Když odešel Jack přiběhl Bill i ten se otočil vedle kam Charlott koukala. Nevím proč na mě vrhá tak nenávistné pohledy. No Charlott když tak na ní koukám nejsou s Collinsem příbuzný? Ptal se Bill. Ne to by se přece nelíbali. Proč myslíš? No že čumí tak blbě jak Collins. V tom se začali všichni smát.Bille ta máš nápady ale máš pravdu. Přitiskl si jí k sobě a políbil já mám vždycky pravdu. A odešel. Nebudou příbuzný? Už to jak se k ní chová. Vrtá ti to hlavou co ? To víš že jo. Mám z ní pocit že dost žárlí. Nemá na co. To nevíš Charlott o čem se spolu baví a třeba je jenom zástěrka. Kely ty už jsi jak Jack detektiv. Vy dva se k sobě báječně hodíte. Že jo ? Rozkvetla moc ho miluji a děkuji Charlott že jsi nás dala zase dohromady. Za málo jen se mi o brášku dobře starej. To víš že jo. Zase mávali žlutou vlajkou. Hned koukaly co se stalo. To bude zajímaví závod. To nic jenom mercedes. Thom vyjel z trati ale tak že skončil v kačírku a musel ho vytahovat jeřáb. Tak a Thom má po tréninku. Objevil se už převlečený. Obě ho pozorovali jak se bude chovat k té jeho přítelkyni. Šel k mechanikům a něco jim říkal, potom se otočil a střetl se s pohledem Charlott. Propaloval jí pohledem. Oční kontakt přerušila až Kely. Charlott chování tech dvou je vážně dost divný ani si jí nevšímá. Musela se mu připomenout jakoby zapomněl že tam je. Charlott víš že jí teď i chápu proč tě tak nenávistně pozoruje. Nemá důvod já jí ho nepřeberu. To ani nemůžeš jeho zájem ona nemá. Myslíš že to jen hrají? To si piš a ona to ví. Tak to je mi jí lito. Večer si zajdeme někam pobavit. Četla zprávu od Lízy. To víš teď když se to mezi nimi urovnalo chce zvednout náladu i Dylenovi.
Líza s Dylenem přijeli později. To už byli na parketu a smály se. Jen co přišly táhla Líza Charlott na záchod. Co je Lízo? Musím ti něco říct. Víš Dylen měl pro mě překvapení. Vážně a co? Vrátil mi prstýnek a ještě tohle. Co to je? Klíče od našeho společného bytu. Teď je to i můj domov. To je Krásný. Že jo? Ben byl u toho. Vážně a co byl v pohodě? Nejdříve ano ale když jsme byli spolu sami vyčetl mi to. Co příští sezonu už ho tolik neuvidím. Tak mě nechá na pokoji. Najednou se objevila ta Thomova. Zase se tvářila jak vrah. To už Charlott nevydržela. Čím jsem si zasloužila takový zájem. Nespustíte ze mě oči. Překvapená nejdříve koukala a potom spustila. Nevím čím Thoma držíte ale jakmile jste poblíž ztrácí o mě zájem. Už několikrát mě oslovil vaším jménem. Za to já vážně nemůžu. Tohle je už na vás získat si jeho pozornost. Ale s vámi poblíž to nedokážu. Jste vůbec spolu? Jako pár se vůbec nechováte. No tak to také nevím ale Thoma moc chci. No a já ne tak nevím v čem je problém. Holky mám vás přivést ozvala se Kely. Ještě to cestou rozebíraly. Jack básnil jak je nadšený z té atmosféry která vládne kolem něj. Neustále se s ním někdo fotil nebo chtěl podpis. To vše bylo pro Jacka nové. Bill si přitáhl Charlott k sobě a až domu jí nepustil. Vyprávěla mu celí rozhovor na záchodě. To by mě zajímalo zda volá tvoje jméno když vyvrcholí. Praštila ho polštářem. Bille ty máš blbý vtipy. To je nechutný teď jsem si to představila. Tak to v žádném případě. Položil jí na postel, lehl si na ní a líbal. Představovat si v posteli budeš jenom mě. Ne Bille tebe chci v posteli skutečného žádné představy. Vyhrála jsi.
ČTEŠ
Magická přitažlivost
RomanceCharlott je sebevědomá, chytrá a díky bohatému otci i dost známá, když díky zlomenému srdci zanevřela na lásku, její sestřenici Líza se ocitla ve světě rychlých kol, kde otec sponzoruje pilota formule do kterého se na první pohled zamilovala přemluv...