24.dil

40 3 0
                                    

Přitom on s tím nemá nic společného. No budeš mít co dělat obhájit se před tiskem jak ten váš milostní trojúhelník vlastně fungoval. Že ten Thom mi dokáže v tisku tak zkomplikovat život. Děvčata budete mi muset pomoct. Chci pořádat večírek u nás. Postaráme se aby byl ze všech nejhezčí. Líza navrhne občerstvení a Charlott výzdobu.Ještě dojděte koupit vše co budete potřebovat. Určitě budete nejhezčí ze všech děvčat.  Ano budeš na nás pyšná. Tomu věřím slečinky. Hned přišli na jiné myšlenky. Byl klid ale jen co se vraceli u nákupů se kolem nich seběhlo spoustu novinářů. Nepřekvapilo je to. Charlott to čekala už od Billovo rozhovoru. V klidu jim odpovídala. Líza čekala stranou. Charlott s úsměvem odcházela. Líza už byla jak na trní. To je hrozní než ta se vykecáš. Bill tam řekl pár vět a ty celý román. No já musela mluvit o dvou chlapech kdežto Bill ne. Pojď víš jak si mamka potrpí na dochvilnost. Jak budeme ve skluzu bude plašit. Vše se stihlo včas. Přicházeli samí významní lidi. Bylo znát že tety rodina pochází z vysoké vrstvy kde se nosily i šlechtické tituly. Od malička je učila aby dodržovali etiketu jak se dámy mají chovat. Společenský vystupování jim vtloukala do hlavy od prvních krůčků. Tak neměli problém vklouznout do role. Jako hostitelky se věnovali návštěvníkům. Každého zajímalo vše okolo ale nikdo se neptal na soukromí co se týkalo vztahů. Večírek se povedl ke spokojenosti všech. Teta byla nadšená jak to zvládli Líza i Charlott. Lízo myslím že jsme mamce udělali radost koukej jak je nadšená. Ještě to rozebírali před spaním společně i s tetou. Ráno byla Líza tak zvědavá co otiskli že seděla u stolu první a četla nahlas. Dnes se nám podařilo zastihnout Charlottu Gvín. Vy jediná jste se ještě nevyjádřila k tomu co o vás řekli Bill Rídl a Thomas Collins. Jaký vztah k obou máte? a v čem by jste jejich slova potvrdila  či vyvrátila? Bill Rídl prohlásil že váš vztah je víc jak pracovní. Co vy k tomu řeknete? Líp to ani říct ani nemohl. Opravdu o práci vůbec nejde víc jak pracovní schůzky se mi líbí milostní románek. Takže stojíte za jeho vyjádřením a váš vztah berete vážně? Ano jsem s Billem šťastná a nedá se to přehlídnout. Je tedy hřích se vás ptát na Thomase Collinsem? Krize nastala v tom má Thom pravdu ale můžeme za ní pouze my dva. Už od počátku našeho vztahu jsme se nedokázali shodnout co jeden od druhého očekáváme. Jistě máte v živé paměti naše pracovní schůzky. Thomas Collins tvrdí že Bill Rídl figuruje už od začátku vašeho vztahu. Co vy na to? Tak to je pouze jeho názor. s Billem jsme si nebyli lhostejní ale nic mezi námi nebylo. spojila vás teda sponzorská smlouva? Ne ta v tom nehraje roly. Mám pocit že Bill Rídl je moje osudová láska a troufám si tvrdit že Bill to cítí stejně. Byla to jen otázka času kdy k sobě najdeme cestu. Thomas Collins jen mým životem proplul nedokázali jsme jeden druhého pochopit. Myslím že už vám k tomu nemám co říct. Příjemní  den. No Charlott to jsi zvládla bravurně Thoma jsi odepsala hned v prvním kole. To Billa jistě potěší. To určitě ale podle toho jak to bude vidět s tou osudovou láskou. Neboj Charlott Bill to určitě cítí stejně už jen jak trpěl že k tobě nemůže když jsi byla s Thomem. Vážně? A proč jsi nic neřekla? Já ti to říkala dokonce i Dylen a Jack jen ty jsi nás neposlouchala. Večer se kluci vrací nebo spíš by se měli vrátit. A já mám strach co se mezi námi změnilo. bojíš se zbytečně Bill nelze srovnat s Thomem. Nemáš ty náhodou strach z něčeho jiného?  Blíží se závod a ty máš obavy aby jsi Thomovi opět nepodlehla co? To nehrozí. to co cítím k Billovi je daleko silnější s ním jsem sama sebou a on bere takovou jaká jsem. Dokážu se odvázat a je to hned znát. A potom rozhovoru si tě Thom stejně ani nevšimne. Kéž by jsi měla Lízo pravdu. Já mám ale tušení že bude zuřit. Přiletěli o trochu dříve jak moc se těšili. Přivítání bylo nádherný. Bille řekl jsi to moc hezky. Ty jsi dobrý diplomat znělo to stručně ale přesto jasně. Ale já si tě vyzpovídám důkladněji. ale až večer teď se musíme zapojit do kolektivu a oba nám povíte jak vám to šlo ve Španělsku sem se nic nedostalo. Došlo i na tisk. Už při čtení vypadal Bill nadšeně přitáhl si Charlott k sobě jestli jsem to řekl hezky potom ty jsi to řekla nádherně. Cítím to tak už od prvního okamžiku co jsem tě uviděl. Škoda že jsem to nevěděla. Jen co zaklapli dveře hned Bill Charlott škádlil. Jsem připravení na výslech. Bille jak to vidíš mezi námi po té přestávce? Já to vidím pořád stejně. Moc jsi mi chyběla. Ale když se na tebe koukám moc štěstím nekveteš. dochází to co se stalo? A co na to Thom řekne? Ani se ti nedivím taky bych rád věděl na čem jsem. Thom v tom nehraje žádnou roli kvůli němu se neptám. Víš je to vážnější. Místo tabletek používám antikoncepční náplasti. Na sto procent vím že jsem jí ve francii měla ale v pátek když jsme se na tohle téma s Lízou bavili jsem zjistila že už jí nemám. Víš co to znamená Bille? Že jsme jeli celou dobu na ostro. Bille to zní hnusně. My to dělali bez ochrany. Nechci plašit ale mám pocit že to budeme řešit. s tím si hlavičku nelámej nás dva nic nepřemůže. Objal jí a políbil. Záleží na tobě jak se budeš cítit. Největší zátěž nese vždy žena. Ale ať se rozhodneš jak chceš budu stát při tobě. Bille my to přivolali jak jsme si prohlíželi to malinký prádýlko. A víš co jsem ti říkal? Že jednou budeš ta nejlepší maminka. A ty ten nejlepší tatínek. Tak se už ničeho neboj. S tebou to ani nejde. Bille jak dlouho tu se mnou budeš? Mám ještě určitě povinnosti ale raději bych tě vzal sebou. Podle toho jak se ti bude chtít. To víš že bude. Moc jsi mi chyběl. Tenhle závodní víkend bude výjimečný. Budeme tam spolu a nikdo nás nerozdělí. A teď ti ukážu jak moc jsi mi chyběla. Hladově se zmocnil jejích rtů a než se nadála neměla na sobě nic. strhal prádlo ze sebe ještě rychleji. A když si lehal vedle ní na postel škádlil jí. Teď když je zbyteční si dávat pozor to sjedeme na ostro. Bille víš , že se mi to nelíbí když to takhle říkáš. Provokuješ? Počkej jestli je to zbyteční potom jestli budu v tom změníš názor. Nezměním ale co mám říct? Bez ochrany říct nemůžu protože tě chráním ze všech stran a z jakékoli pozice. A tím to bylo vyřešeno. Bille že ty máš na všechno tak vtipnou odpověď. S tebou se nedá nudit. S tebou Charlott taky ne chci aby jsi byla šťastná a udělám pro to vše. Dával si na čas jako kdyby to bylo poprvé. Tak pečlivě zkoumal každý kousek jejího těla. Přidala se k němu. Když splynuli v jedno tělo ocitli se oba v ráji.
Dylen měl taky povinnosti a Líza byla pořád s ním. Proto se viděli jen u společné večeře a snídaně. Dylen i Bill bydleli s holkami u Gvínů. Teta si oba oblíbila a to bylo dobré znamení. Měli to být pracovní povinnosti ale Bill z toho dokázal udělat zábavu. Už chápu proč o něm říkají že je sympatický. Konečně se viděla i s Jackem. Hned ho objala. Tak jak bylo ve státech? Máma tvrdí že to není pravda tak che John testy DNA. Šel jsem na ně a máma se kvůli tomu se mnou nebaví. Asi mám strach že to praskne Jacku. Ale ať jsou výsledky jakýkoliv lepšího brášku bych si nemohla přát. Bylo vidět jak ho dojala. Chodila s nimi i do posilovny. Charlott snaž se potom budeš jezdit za mě smál se Bill. No aby potom  nebyla lepší jak ty Bille. Rýpnul si Jack. Já budu raději koukat to bude bezpečnější protože bych byla spíš nejlepší střelec. nechápali. No hned v prvním kole bych sestřelila všechny. Oba vybuchly smíchy, přesvědčila jsi nás budeš v boxech. Blížil se čtvrtek a ráno odlet do Belgie. Ubytování bylo připravené v rodinném hotelu tak si vychutnají pohodlí a rozmazlování. No jo Charlott pro změnu budeš v hotelu s Billem. Neprovokuj ale je to po prvé kdy si nemusíme shánět pokoj my dvě. Neboj Lízo my jsme se Charlott pilně trénovali. A nejenom společní pokoj ale i. V tom mu Charlott položila dlaň na pusu. Bille ty taky všechno vykecáš. Jen co je hotelová limuzína přivezla před hotel hned je přišel přivítat samotný ředitel. Dobrý den slečny nechal jsem vám připravit rodinné pokoje a snažil jsem se vám dopřát ten nejlepší komfort. Byla to vysoká budova bíla se světle modrou střechou. Místo oken menší balkonky. Vešly do prostorné haly kde byla na pravé straně velká recepce na proti dveřím velké schody s proskleným zábradlím a na levé prosklené výtahy. U recepce je čekal celí zástup zaměstnanců. Odnesly jim vše do pokojů a několikrát se ptaly zda chtějí nějaké občerstvení nebo něco speciálního přinést na pokoj. Bylo to velké apartmá kde hned za dveřmi byla místnost pro oddych s velkou sedačkou křesly pracovním stolem barem a vstupem na velkou terasu. Táta si potrpí na terasy a tak pomalu všechny hotely mají aspoň jednu pro něj. Vešli do ložnice a Bill nestačil koukat. Dominovala vysoká nadýchaná manželská postel s velkýma polštáři stolečky s lampičkou naproti na stěně vysela velká televize i z ložnice se dalo jít na stejnou terasu co z pokoje. koupelna a toaleta byli vedle ložnice. Vnitřek byl v mramoru krásný sprchový kout  a masážní vana vše v tmavé barvě a krásně prosvícené. Charlott tvůj otec sí vážně potrpí na luxus co? to jsi ještě nebyl u nás doma zeptej Jacka tohle ještě nic není. Jsem zvědavá co řekne na svůj pokoj on protože on dostal tátovo pokoj tenhle jsem navrhovala já. Vyvalil oči nikdy bych nevěřil jak moc jsi šikovná. Děkuji jdeme se projít společně. Zavolám jim a sejdeme se u recepce. Máme hotelový telefon. Když Líza viděla Jacka hned ho objala. Jacku tak ráda tě vidím. Teď když patříš do rodiny jsi vlastně můj bratranec. Ještě to není jistý. Pro mě jo. Holky já si vás ani nezasloužím. Večer je čekal sponzorský večírek Bille jdeme poprvé společně vlastně ne po druhé ale teď jako partneři.Usmíval se . V tom obleku jsi neodolatelný. Krásně se bavili nikdo je nerušil Charlott se obávala Thoma ale ani jednou ho neviděla. Musel tam být ale nejspíš se jí vyhýbá no kéž by to vydrželo. Tak co Jacku jak jsi spokojení s pokojem táta trval že musíš mít jeho jako druhá hlava rodiny. Nádherné táta si potrpí dost na luxus co? Začala se s Billem smát. Jack jen koukal Nic ve zlým Jacku ale přesně tuhle větu jsem slyšela od Billa. Chápu tak vidíš je to pravda. Líza s Dylenem byly stranou ale jak se jim chtělo do hotelu přišli. No Bille v té nadýchaný postele se ti ztratím co budeš dělat? Neboj já si tě najdu všude ale už se na ní těším taky nic se nedá dělat musíme jet taky. Dylen si hned rej pnul no přesně ten samý nápad má i Líza budeme hledat spolu Bille. Koho zeptali se obě najednou. Kluci se smáli každý tu svojí jen Jack tvého plyšáka když mu ho půjčíš. Ten se hned šklebil. Ráno jeli společně do paddocku. a rovnou zamířili do motorhomu na snídaní. Pro Billa a Jacka přišli mechanici a Charlott ještě jedla. Bill na ní chtěl čekat. Běž Bille až se najím přijdu za tebou do boxů. Cestou za Billem se před motorhomem Mercedesu potkala s Thomem. Který zrovna vyšel ven. Nejdříve se na něj celá nesvá podívala a ten jí propaloval pohledem. Ahoj dostala ze sebe. Thom s naštvaní výrazem odpověděl. Ahoj. Chystala se kolem něho projít a Thom jí surově chytil za ruku a otočil si jí čelem k sobě aby mu viděla do očí který mu jiskřili vztekem. Charlott jak jsi mi to mohla udělat? Vyspíš se se mnou dáš mi naději a další den si to už rozdáváš s Rídlem. Když to takhle říkáš zní to hnusně. Ale sám jsi v tisku uznal že nám to neklapalo. Za to on si tě rychle pojistil. Co jsem měl po tom jeho prohlášení říct? Kdybych tvrdil že mi stále patříš. Udělal bych ze sebe akorát pitomce což se mi povedlo ve Francii. Škoda že jsem nemluvil dřív já. Odzbrojil bych ho jak on mě. A ty jsi ho ještě potvrdila. Thome já bych Billovo prohlášení potvrdila i kdyby jsi mluvil první protože jsme skutečný pár. Moc dobře víš že jsme si nedokázali vyjít vstříc. oba jsme se jen trápili. Když jsme si jeden druhého snažili udržet. Ale to taky nejde pořád. Byla jsem ochotná pro tebe udělat cokoliv. Pro ten krásný pocit být s tebou a relaxovat ale to taky nejde do nekonečna. Tak teď relaxuješ s ním a to jsi říkala že budu jediní. Neboj my tomu říkáme jinak. Podle toho jak se zatvářil ho ještě víc naštvalo. Sama jsi teď přiznala že ke mě pořád něco cítíš tak to nepotlačuj. Hrubě jí přitáhl k sobě druhou rukou si přidržel bradu a začal líbat. nedokázala se mu bránit jak pevně jí držel. Akorát k nim došel Bill který se vracel do motorhomu Audi. Odstrčil Thoma a ochranitelský držel Charlott kolem pasu a ta se k Billovi hned přitiskla aby se těšila jeho ochrany. Collins to už přeháníš. na takovou kytičku musíš něžně a jemně jí políbil.Vidíš takhle. Thom už nevydržel a vybuchl vzteky. Já se tě tak rychle nevzdám. Rídl podle těch tvých propočtů jsem na řadě já. A odešel. Jsi v pořádku Charlott? Už jo ale budu mít od něj modřinu na ruce. Stulila se mu do náruče. Je naštvaný že jsem ho tak rychle vyměnila. Taky tvrdí že sis mě pojistil když jsi v tisku náš vztah nepopřel. Vidíš tak jsem to nebral. Byl jsem šťastný že o nás můžu říct ať každý vidí jak tě miluji. Že je to vážnější než jen přátelství. Musím se jít převlíknout. Nechceš jít se mnou? Že bych ti šla pomoct? A rovnou k tomu připojíme pusu pro štěstí. Začal se smát no to potom na nejlepší čas můžu jet na konci tréninku. počkej tak dlouho ta pusa trvat nebude. ale mohla by. Bille jak jsi věděl kde budu ptala se ho cestou.  Bill jí stále držel kolem pasu. Líza tě u nás hledala. Tak jsem se šel podívat kde jsi. Tušil jsem, že jakmile tě uvidí bude si s tebou chtít promluvit. alespoň víš na čem jsi a co od něho můžeš čekat. Na trénink dorazili a už se po Billovi sháněli. Probrali to na rychlo. Bille co jste rozebírali? Vždyť  ty přece nemáš co řešit určitě máš monopost v pořádku. Já tě přerazím ty si ze mě budeš utahovat? Přitáhl si jí k sobě. Přišli jsme pozdě co? No ale řekl jsem jim pravdu. To svlékání zvládáš na výbornou ale v tom oblékání budeš muset trénovat. Když to oblékání není tak vzrušující jako to svlékání. Pořád říkám že jsi divoška. ale jenom s tebou neví čím to děláš. To je moje tajemství. Odkroužím tři kola a vrátím se. Bill odjel a Thom vyjížděl hned za ním. Zahlídla jeho pohled. Zůstala v boxech s mechaniky a sledovala na monitoru jaký zajíždí časy. Jack byl stále na trati ale jen co Bill odjel hlásil do vysílačky že se vrací. mechanici se hned připravovali. Zastrčili ho a když vylezl šel rovnou k Charlott. Ještě stačil diskutovat s mechaniky že mu to nedotáčí a hned to štelovali. Časově mu to nešlo byl na dvanáctém místě. Charlott ta pusa pro štěstí vám začíná trvat nějak moc dlouho dělal si legraci. Začíná to být napínaví tak Bill říká že toho štěstí potřebuje víc. Tak počítám že ke konci sezony začneme už večer. začali se smát všichni. Byla vynikající nálada společně sledovali jak to Billovi jde. Jdu to znova zkusit dal Charlott pusu na tvář tak mi drž palce. Hlavní mechanik potvrdil Jackovo slova. No nic naplat ale ta vaše pusa funguje. Bill je ve všech sektorech nejlepší a stačilo mu jedno kolo. Já odvádím jen poloviční práci. Tu druhou vy na voze. To zní jako bychom tu po večerech líbali formuli. Udělala překvapenou grimasu. Vážně to by se mělo ocenit. Že bych to použila v reklamě. Já Billovi říkala jak to bude přehánět bude zajíždět poloviční časy. Počkejte oni vám to zakážou jako doping. Billovi? Tomu asi těžko. Akorát se vracel. Jen co vylezl z kokpitu si Charlott přitáhl do náruče přitiskl se  k jejím zádům komunikoval s mechaniky. Vysvětloval co se mu ještě nezdá a mechanici hned štelovali. Bill mluvil a ještě stačil líbat Charlott letmo na krk. Bille jezdíš nebezpečně rychle. Podle času se můžeš jít zase převléct. Jen se přiznej že mě chceš zase svlékat? Pst ať nás neslyší. Chtěl jí políbit na ústa ale zastavila ho. Bille nemáš toho štěstí moc. Co by jsi chtěl ještě zlepšovat? Vždyť zavaříš motor. Mechanik co stál vedle se začal smát. Bill se na něj přísně podíval. Jen aby jste se nedivili. Bille jak si mám vychutnat jak jezdíš když kolem prolítneš raketovou rychlostí. Tak já u cílové rovinky když pojedu kolem přibrzdím. Bill se otočil k přicházejícímu Jackovi. Jacku tady šéfové vadí že jezdíme kolem boxové zdi moc rychle a nemůže si vychutnat naší jízdu. Vtipkoval Bill. jack se zamyslel a potom s vážnou tváří dodal. Jasně tak kolem zdi pojedeme krokem. Tak tomu se říká teamová strategie dodal mechanik. děláte si ze mně legraci? Bill ještě přesvědčil Charlott na jednu pusu a společně s Jackem vyjely na trat. Jdu na boxovou zídku aby ne držkovali že brzdí zbytečně. Tady bude bez vás smutno slečno Charlott. Já ještě přijdu přece tam nebudu pořád. Naštěstí se rozhlídla jinak by jí Thom opět přejel ale tentokrát určitě s radostí. Přibrzdil a podíval se do zpětného zrcátka. Co mu asi proletělo hlavou? No raději to ani nevědět. Koukala ještě za ním a on to určitě viděl ve zpětném zrcátku. Došla konečně na zídku jen co si nasadila sluchátka hlásil Bill do vysílačky že dojel protože měl defekt.

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat