Pusť hudbu a barevný pozadí dáme si sprchu. Pustil vodu a přitáhl si jí svlečenou k sobě pod tekoucí vodu. Začal jí líbat. Držela se ho kolem krku jako by se bála že by přestal. Bill jí hladil kam jen dosáhl. Kolenem jí dal nohy od sebe a prstem dobýval její mušličku. Přesně co dělal prstem kopíroval i jazykem. Sklonil se níž a začal jí líbat na prsou jazykem si pohrával s bradavkami. Charlott mu hladila záda a rozcuchávala vlasy. Narovnal se a vrhl se zpět na její ústa. Děj mi nohy kolem pasu lásko. Pošeptal jí do ouška a ta ho ráda poslechla. Bill si jí vzal prudkým přírazem. Opřel jí o stěnu sprchového koutu a tvrdě přirážel a přitom vášnivě líbal. Když ucítil jak jí únavou kloužou nohy z jeho pasu vypnul vodu zabalil jí do osušky vzal do náruče a odnesl na velkou postel. Lehl si vedle ní a začal líbal a opět jí dráždil prstem. Sklonil se níž a sál její nádherná prsa. To už se Charlott kroutila a pohybovala pánví podle jeho ruky. Bill se nad ní smiloval zalehl jí roztáhl nohy a jedním pohybem si jí vzal. Přirážel a stále jí líbal rukama si hrál s ňadry. Když ucítil že se blíží k vrcholu pomohl jí prstem v místě kde byli spojený. Společně dosáhly vrcholu a oba unavený usnuly.
Ráno je vzbudil Jack boucháním na dveře. Vstávejte vy dva zaspali jste snídani. Charlott mu otevřela v županu s rozcuchanými vlasy. Kolik je? Deset už tu bouchám po třetí. Začali jsme se o vás bát. Jacku dojdi do kuchyně jestli tam něco zbylo na nás a za půl hodiny tam jsme. Co vám bude tak dlouho trvat? A nejsi moc zvědaví ozval se Bill za Charlott. To víš v oblékání má Charlott ještě nedostatky. Ta se smála a Jack odešel. Půjdu se ještě převléknout do plavek. Až vám to taky ukážu půjdeme si spolu zaplavat do bazénu. Jak se ti líbí můj návrh? Bezvadný počkej jen se převleču a půjdu s tebou. Pomůžu ti s těma plavkami. Neměli jsme raději vzkázat že se objevíme až na oběd? No to jsi raději měla. To ne Bille vážně mám hlad. Neboj lásko i já mám hlad jak vlk. Sešli se v jídelně. Potom se společně vydali prohlédnout dům a zahrady. Jack s Dylenem se rozhodly že si zahrají tenis. Bill se přidal k Charlott a šli společně do bazénu. Vyzkoušíme tu parní místnost? Tam jsem to ještě nezkoušel. Charlott se začala hrozně smát. A když se začneš potit svedeš to na mě že tě tak utahám co? To mě nenapadlo. Ale stejně to chci aspoň vyzkoušet. Tak večer to bude venku chladněji protože teď je na sluníčku stejně jak v té parní místnosti. Na zahradu se dá vidět pouze z mého a Lízi apartmá tak se nemusíme krotit ani venku spokojený? Víc jak si myslíš vydechl Bill nadšeně a úplně mu jiskřili oči vzrušením. Pojď se raději shladit do bazénu. Bill pořád naléhal že se budou koupat bez plavek. Ale Charlott mu uhýbala když se jí pokusil svléknout. Po delší snaze byl odměněn. Charlott se vzdala a nechala se odnést na lehátko u bazénu. Položil jí a zalehl svím tělem. Líbal jí hladově. Když už jí sundaval vršek plavek ozvaly se nad nimi Dylen s Jackem. Měla jsi pravdu Charlott na tenis je moc velké vedro. Přidáme se raději k vám. Bill ztuhl a nadával italsky. Nikdo mu nerozuměl jen Dylen. A ten dostal záchvat smíchu. Odhodil ručník na vedlejší lehátko. Pojď Jacku kdo je vytrvalejší v plavání tady hrdina má problém. Bill po něm šlehl naštvaný pohled a ukázal zdvižený prostředníček. No vždyť říkám že máš problém. Charlott moc dobře cítila jaký problém Bill má. Proto mu pošeptala. Nechceš jít do stínu? V baráku je klimatizace a do pokoje mi snad nevlezou. Okamžitě souhlasil. Bylo na něm vidět jak se mu ulevilo.
Ráno je budila brzo. Vstávat snídaně a po ní jedeme na autogramiádu do našeho hotelu. Kde strávili do oběda. Chlapci zde se najíme a jedeme do dalšího hotelu. Všichni tři vytřeštili oči a jednohlasně řekli. Jaký ještě? Celkem jsou tři do večera to stihneme. Billa obměkčila tím že se k němu tulila ale ty dva byli jak bubáci. Vrátili se až v noci a zamířili do postele.
Ráno je čekal další budíček. Co zase? Jedeme do obchodního centra na autogramiádu a po obědě nás čeká televize. Charlott to přeháníš. Klídek zítra máte až do oběda volno. Potom začne soukromý večírek a nebojte tady u nás. Oddychly si. Večer padly do postele. Než se vrátila Charlott z koupelny ležel Bill v posteli tak jak přišel a tvrdě spal. No tak když jsem utahala jeho, to ty dva jsou vyřízený tuplem. Vstávali až na oběd. No chlapci doufám že večer budete už fit. Takhle na večírek nemůžete. Bille pomůžeš mi s oblékáním? Ten rychle pookřála zajiskřili mu oči. To víš že jo kdy začneme. Ty dva jen kroutili hlavou kde tu energii bereš Bille.
ČTEŠ
Magická přitažlivost
RomanceCharlott je sebevědomá, chytrá a díky bohatému otci i dost známá, když díky zlomenému srdci zanevřela na lásku, její sestřenici Líza se ocitla ve světě rychlých kol, kde otec sponzoruje pilota formule do kterého se na první pohled zamilovala přemluv...