13.dil

51 4 0
                                    

Připadá mi to že víc jak jeho trestám sebe. Když byl tak blízko mě a koukal mi do očí, bušilo mi srdce a toužila jsem jen po jednom. Aby mě zase políbil. Tak jak to dokáže jen on. Ty ho pořád miluješ že jo? Jsem ztracená musím si dát před ním pozor. V čem? Nesmím s ním zůstat o samotě, jinak mu zase podlehnu. Ale když by tě líbal na veřejnosti tak by se potom ztrapnil on. Nejdříve tvrdí že spolu jen pracujete a potom se před tebou plazí. Už když by vás viděli spolu by dal najevo že o pracovní schůzky určitě nešlo. To by se obuli i do Thoma a on potřebuje klid. Ty ho už zase bráníš? Jsi nenapravitelná. Půjdeme na ten mejdan. Ještě zavolám Bobovi že má až do zítřka volno. Půjdou čtyři chlapy tak je ochranka zbytečná. Tak po večeři se sejdeme před motorhomem Audi. Billa našla ještě v boxech. Bille ten se k ní hned otočil. Tak půjdou s námi. Bobovi jsem dala volno s Lízou půjde nejen Ben ale i Dylen. Spolu s tebou a Jackem ochranku nepotřebuji. Jack se už osvědčil. Ten jak zaslechl své jméno rychle přišel k nim. Doufám že tam nebudu jen jako bodyguard, a taky mi věnuješ jeden tanec. To je samozřejmé proto tě bereme s námi. Můžeme se jít do motorhomu převlíknout. Cestou si Bill utahoval ze Charlott. Charlott když půjdeme oba nahoru budeš muset zůstat dole sama nebudeš se bát? To jako že by jste se kvůli mně v tom převlékaní střídali? Ne myslel jsem že by jsi raději počkala u mě v pokoji. Bille říkal jsi že se půjdeme pobavit hromadně a ne že se chceš bavit v pokoji soukromě. Ozval se hned Jack. No Jacku ty máš výborní nápad že by jsme změnili plán. Už máš pozdě a ten první plán jsi vymyslel ty Bille přidala se Charlott. Čekala na oba dole. Mezitím dorazila Líza s Benem a Dylenem. Charlott šla k nim. Hned budou hotoví víte kam půjdeme? Já myslela že už to máte vybraní. Bill to vymyslel tak místo necháme na něm dodala Charlott to se už oba objevili. Bill přešel k Charlott vzal jí kolem ramen a přitáhl k sobě. Znám tady jeden výborní klub. Tak jdeme. Měli co dělat všechny ta novináře setřást. Ty se snad množí protestoval Ben. Nečekali že tam bude tolik lidí. Atmosféra byla super. Je to tu moc hezký. Jsem ráda Bille že jsem si to nenechala ujít. Přesunuli se k baru který byl podél osvětleného pódia osvíceného bočními světly. Bill stále držel Charlott u sebe s rukou kolem jejího pasu. Zašeptal jí zatancuješ si se mnou? Moc ráda Bille sežeň pomalou hudbu a jdeme na to. Ta bude i kdybych měl zpívat já sám. A umíš to? No když si nasadíš sluchátka, bude se ti to líbit. Protože nic neuslyším co ?  tak ty jsi mě už poslouchala? Zasmála se nevěděla jak to dokázal ale po chvilce hrála písnička. Jé There Youĺl Be od Faith Hill to je moje nejoblíbenější písnička Bille. Tak to jsem se trefil perfektně.  Vytáhl jí na parket přitáhl do náruče. Tak tohle jsem si představoval už od prvního dne co jsem tě uviděl na sponzorském večírku. Jak spolu tančíme? Ne jak tě držím v náručí a líbám. Přitiskl své rty na její. Přejel jazykem po spodním rtu a odtáhl se aby se podíval Charlott do očí. Ty jsi měl o mě zájem už na prvním večírku? Tak proč jsi za mnou nepřišel? Chtěl jsem ale Collins byl rychlejší. O nic jsi nepřišel se mnou ten den stejně nebyla žádná zábava. Nebavím se hned s každým proto trávím čas jen s vyjímečnýmy lidmi. Tak to je pro mě čest že jsem tu s tebou. V okamžiku co se Bill pokusil Charlott opět políbit ho Thom odstrčil. Rídl nebude ti vadit když tě chvíli zastoupím? No budeš se divit ale bude. Jediní taneček a vrátím ti jí. Ty na ní už nesáhneš Collins. Vrhl se na Thoma Bill připravení ho zkrotit ručně.
Jak Bill se Charlott odešli tancovat, Líza zůstala u baru s Jackem, Benem a Dylenem. Ben měl položenou ruku kolem Lízi pasu ale jen do té doby než si toho Dylen všiml. Chytil Bena za ruku a odtáhl ho od Lízi. Jestli máš problémy rovnováhou tak ti pomůžu. Ben se smutně podíval na Lízu jako by od ní potřeboval pomoct. Chtěl jsem jen Lízu poprosit o tanec. Vidíš to jsme měli stejní nápad. Dylen si chtěl Lízu k sobě přitáhnout ale ta ho odstrčila. Dylene už jsem ti řekla aby ses přestal chovat tak majetnicky. Přátele se tak nechovají. Zavinil sis to sám bratříčku. Vzala Bena za ruku a táhla ho na parket. Dylen chvilku stál a bylo na něm vidět jak začíná zuřit. Kdyby ho Jack nezastavil asi by se na Bena vrhl. Dylene zklidni se. Dej si panáka a rozdýchej to. Tím že ho zmlátíš Lízu stejně nedostaneš nazpátek naopak by ho víc litovala a tebe nenáviděla.  Tak mi řekni co mám dělat? Když se s ní budu líbat nebo milovat chci abychom to chtěli oba stejně a né jenom já.  A pak že se k ní chovám jak bratr k sestře. Dylen seděl s rukama opřenýma o pult a s hlavou skloněnou v dlaních. Jack stál u něj ale když se podíval na parket za Billem a Charlott viděl jak se k nim blíží Thom. Rychle vyskočil a než k nim doběhl držel Bill Thoma pod krkem a chystal se ho uhodit. Jack je od sebe odtrhl. Bille ten parchant ti za to nestojí. Toho zlikviduji já. Varoval jsem tě Collins že se jí už nedotkneš nadával Bill a opět se po Thomovi sápal. Jacku bude lepší když vezmeš Billa k baru hned jsem za vámi. Pán Collins jistě pochopí že jsem se přišla pobavit nikoliv pracovat. Jack s Billem odešli. Když se za nimi otáčela Thom jí nedal šanci odejít. Thome jasně jsem ti řekla že my dva nic pracovního řešit nepotřebujeme. To jsi neřekla jen že si mám domluvit schůzku. To je to samé. A už víš kdy si na mě uděláš čas? Jo vím. Až napravíš tu pohromu co jsi způsobil. Řekni jak a já to udělám. Porad si sám. Mě stačí když vyjdu na veřejnost a nebude mě nikdo otravovat. To že jsem naivní a naletěla těm tvým sladkým slovíčkům. Víšek si na mě smlsl bulvár ve státech? Odmítla jsem synka majitele novin a ten z toho udělal že odkopávám jednoho za druhým. A když se zblázním do jednoho tak ten mě zrovna nechce. Chceš přesvědčit jak moc tě chci? To se už raději od něj odtáhla. Děkuji ale nemám zájem. Mám ještě jednu možnost párkrát se ukázat s jiným a bude klid. Thom si přitáhl Charlott k sobě. Máš na mysli Rídla veď? To mi neuděláš. Jak si tím můžeš být tak jistý. Odstrčila ho.  Mám žízeň půjdu se něčeho napít. Otočila se a zamířila k Billovi. Thom šel hned za ní. Něco ti přinesu. Šel tak blízko za ní že když se zastavila a otočila narazil do ní. Děkuji Thome ale od tebe nic nechci poradím si sama.
Jack táhl Billa k Dylenovi. No vy dva jste mi ale dvojka. Bill hned protestoval. Neměli jsme mu jí tam nechávat. On jí přemluví aby mu odpustila. Já vím Bille a ty mu v tom nezabráníš. Dylen už měl v sobě pořádnou dávku alkoholu. Co mám s vámi dělat? Oba nešťastně zamilovaní a přitom si děláte problémy sami. Poslouchejte mě oba dám vám jednu radu. Získal si pozornost obou upřeně na něj koukali. Když se k ženě chováš jako kamarád a podíval se z jednoho na druhého. Nemůžeš od ní chtít víc než přátelství. Ale jestli chceš aby po tobě šílela musíš po ní šílet taky. Jak chceš aby se ti otevřela když to nedokážeš taky. Když jí upřímně řekneš co chceš můžeš získat vše nebo nic. Nevím na co oba čekáte? Podívejte na Petrsna a Collinse ty jdou hned na věc. Něco na tom Bille bude protože něco podobného mi řekla i Líza. Že se k ní chovám jako bratr a že víc už ode mně ani nechce. Určitě má pocit že jí nechci. A ty na tom nejspíš budeš Bille stejně. Ten si vzpomněl na Charlott a její nejlepší kamarádi. Asi máš Jacku pravdu. Hned se koukal kde Charlott je. Vtom jí zahlídl jak míří přímo k němu s Collinsem v patách. Před Billem se zastavila otočila se k Thomovi. Splníš mojí podmínku a potom budu ochotná se s tebou o něčem bavit. Do té doby máš smůlu. Dokonce si můžeš vybrat čas a místo. Dobrá tak to beru, to je solidní nabídka. Otočila se nazpátek k Billovi. Nemáte tu pro mě něco k pití? Koukala co mají před sebou. Máte tu něco jiného než tvrdý alkohol? Můžu ti něco objednat já ozval se Thom který tam pořád stál. Otočila se k němu už jsem ti řekla že od tebe nic nechci. A co já můžu ti něco objednat. Nabídl se Bill. Charlott se na něj usmála to jsi moc hodní ráda si dám sodovku. Thom by Billa nejraději zašlapal do země. Ale raději vztekle odešel. Charlott smím se tě zeptat co je to za podmínku? Bille ty jsi nějak moc zvědaví. Začala se smát. To víš že smíš zželelo se jí ho když viděla ten smutní výraz v jeho tváři. Do téhle situace mě dostal on tak ať se postará o to aby se to vše uklidnilo. Potom se s ním budu bavit. Ale doufám že pochopil pouze bavit a žádné usmiřování v tom nebude. Věř mi Charlott jemu o nic jiného nejde než se usmířit. Oba si koukali do očí když Billa napadlo že teď nastal čas svěřit Charlott co k ní cítí jak mu poradil Jack. Charlott chtěl bych ti něco říct. V ten okamžik  k nim dorazila Líza. Nebude ti vadit Bille když ti Charlott na chvíli seberu? Podíval se na Lízu a tak nešťastně odpověděl. Co jiného mi zbývá Lízo než souhlasit. Koukal jak spolu odchází. Dorazil k baru kde mu Dylen hned podával panáka. Neuspěl si co? Jak jí mám říct že jí miluji když k tomu nemám příležitost. S toho si nic nedělej já taky ne Líza se mi vyhýbá ani nevím zda tu ještě je. Je právě jsou spolu potřebuje si s Charlott promluvit.Kde je Jack drží Collinse v šachu.
Charlott chceš abych bylas tebou v hotelu ? Ty by jsi chtěla být s Benem co? Moc ale nechci tě nechávat samotnou v hotelu. Neboj nejsem malá abys musela být se mnou. Užij si krásnou noc a bud ráda že lžeš být s ním. Dík jsi moje zlatíčko. Ben je tak sladký a nedočkaví až budeme spolu sami. To jste snad byli do teď. Jo tancovali jsme na druhém konci  a líbali se. Ben nechtěl být tak blízko Dylena. Co ti Thom chtěl viděla jsem vás spolu. Začala Líze vyprávět o čem se s Thomem bavila. Tak to jsi mu řekla hezky líp to ani nešlo. Věř mi to se mu nepodaří jedině že by se úplně znemožnil. A jestli to udělá tak má můj obdiv. Můj taky Lízo a já uvěřím  že o mě stojí. Tak to vás beru děvčata za slovo. Ozval se za nimi Thom. Překvapeně se obě otočili k Thomovi. Ten se usmíval. Co tu děláš? Přišel jsem se tě zeptat jestli chceš odvést do hotelu. Právě tam jedu. Ne děkuji Thome, mě odveze Bill. Smutně se podíval a odešel. Kdybych nevěděla co ti udělal bylo by mi ho líto ale teď ne. Víš Lízo Thom na Billa hrozně žárlí. Viděla jsem jak rychle zasáhnul když se tě Bill pokoušel políbit. Mrzí mě že ho Thom vyrušil i ta mala pusa byl nevšední zážitek. Bill ti dal na parketě pusu? Na tvář jako vždy? Ne tentokrát na rty taky mě překvapil ale byl tak něžní škoda že nevím jak by pokračoval. Mám Billa moc ráda tak ho nechci zneužívat to bych mu nemohla udělat dávat mu plané naděje. Ben si přišel pro Lízu rozloučili se a odjeli. Vydala se za Billem. U baru seděli všichni tři. Na Dylenovi bylo vidět že už má upito. Podíval se na Charlott ona sem nepřijde veď? Kdo Líza? Odkýval. Ne Ta už nepřijde odjela do hotelu. Bill jak zaslechl Charlott rychle se k ní otočil. Chlapci je z vás aspoň jeden střízliví? Ráda bych jela do hotelu. Ozval se Jack já jediní tu nemám na co pít. Já s Charlott pojedu taxíkem ozval se Bill. Jacku pomoz Dylenovi trošku to přehnal. Tak dobrou. Charlott už víš jaký budeš mít program zítra? Jo na ranní trénink se konečně podívám ve Fordu. Slibuji jim to už od začátku co jsem sem přijela. Bill koukal zklamaně před sebe ale nic neříkal. A na kvalifikaci bych byla ráda s tebou ta je daleko důležitější. Úplně  pookřál. Super tak to jsi hodná. Doprovodil Charlott před pokoj v hotelu. Postavil se před ní a oběma dlaněmi se opřel o dveře nad hlavou Charlott přitom jí přišpendlil pohledem. Bylo na něm znát jak moc se ovládá. Nejdůležitější závod pro mě bude ten který strávíme spolu celí víkend. Ale ten už pomalu jsme spolu. Já to myslel jinak Charlott. Nechceš abych šla k Fordu co? Zasmál se nejsem zase takoví žárlivec co Collins. Probereme to jindy Bille jsem unavená. Takže ani pohádku na dobrou noc nechceš? Usnu i bez ní věř mi. Kde se zítra uvidíme? Před kvalifikací za tebou přijdu. Políbil jí na tvář dobrou. To Charlott neodolala a políbila ho na rty. Využila toho jak Billa překvapila. Dobrou Bille a zmizela za dveřmi. Billa to tak zaskočilo že stál a nezmohl se na slovo jen koukal jak se za ní zavírají dveře. Nechtělo se mu odejít. Nakonec se rozhodl vyhledat Jacka. Charlott nemohla spát myslela na oba. Thom jasně chce se usmířit asi ho štve že ho k sobě nepustím a ten oheň v očích je od touhy. Ale ten samí plamen měl teď i Bill že i ten by chtěl víc jak obyčejnou pusu.  To je nesmysl nikdy se tak nechoval že bych ho přitahovala. Nakonec se jí podařilo usnout. Ráno jí přišla Líza vzbudit. Co děláš ještě v posteli? S kýmpak jsi ponocovala? Já spím už jedině s Tedym. To jsem dopadla co? Ale copak Bill neměl zájem? Nevím já mu to nenabízela. Nedokážu tak rychle na Thoma zapomenout. Lízo za to ty úplně záříš. Kde máš Bena? Už je v Paddocku jel sám nechce aby nás moc viděli spolu. Proč ? ještě není ta vhodná doba. Půjdeme ? dělej snídani si dáš v motorhomu. Musím zavolat Bobovi bez něj se nikam nedostaneme. No jestli to Thom dokáže budeš mít klid. Měli dost práce dostat se do paddocku. Ale jak se tam dostali bylo vše v pohodě. Už se jezdilo to jsme dneska nestihli. Já večer nemohla usnout a ráno se mi nechtělo zase vstávat. Kdybys mě nevzbudila spím ještě teď. No děvčata copak tak pozdě? Vy jste nám tu zabloudili nebo vás někdo odloudil? Ptal se hlavní mechanik v boxech Fordu. Za to můžu já ozvala se Charlott. Vůbec se mi nechtělo z postele. To záleží s kým jste v té posteli byla. Žertoval. Já jedině s plyšákem. Tak to vám nevěřím slečno Charlott to by byla ostuda pro všechny mužský. Pojď Charlott podíváme se jak jezdí? Tak to těžko slečny. To už je konec? Vybafli obě najednou překvapeně. Začal se smát jejich výrazu. Ne ale oba stojí v boxech. Máš pravdu šli rovnou k nim. Oba stáli s mechaniky a inženýry u monitoru a probírali časy. Proč nejste na trati ptala se Líza. Můžeme si tak trochu odpočinout tam jsme byli do teď. Odpověděl Dylen a koukal na obě. A kde jste byly vy slečinky? Ben stál stranou a vůbec na ně nekoukal. Lízo já to vysvětlím. Jasně prosím a ukázala jí rukou že si má stoupnout před Dylena. Zaspala jsem a Líza mě byla vzbudit. A pro informaci spala jsem s plyšákem víc se o tom nebudeme bavit. Prozatím jsme nic neviděli ale vy nám to určitě vynahradíte. Budete určitě super. No tak to se musíme předvést. No to by jste měli. Tak jdeme Bene nato. Oba jezdili dobře a když jim fandili obě byla větší zábava. Charlott podívej Dylen jezdí líp jak Bill. Máš pravdu vždyť já mu zapomněla dát pusu pro štěstí to bude ono. No to budeš povinně zapomínat častěji. O velké překvapení se postaral Dylen. V tréninku zajel nejlepší čas a skončil první. Dylene vidíš jak jsi šikovní. Opravdu nosíš štěstí už Billovi věřím. Jsi výborní pilot mít lepší monopost jsi mistr světa. Už jednou jsem byl. Touhle zprávou obě překvapil. Tohle je to nehezčí co jsi mi kdy řekla Charlott. Děvčata půjdeme společně na oběd? Nedostanu košem? Dneska půjdeme rádi obě že mám pravdu Lízo? Ta to jen odkývala a pozorovala Bena. Ten byl tichý a před Dylenem se kontroloval. Vůbec se k Líze nehlásil a tu to mrzelo

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat