No přemýšlej kdo se má právo cítit ublíženě? Když s ní nemůžu mluvit těžko se jí omluvím. Dylene neměl by jsi to řešit osobně? Asi máš pravdu ale až s ní budeš mluvit řekni jí že to tak nenechám moc mi chybí. Vyřídím jí to. Děkuji a odešel už v lepší náladě. Charlott on jí vážně miluje přesvědčoval jí Jack. Líza jeho taky ale musí se přesvědčit sám jak moc je to vzájemné. Já to pochopila. Thom mi pomohl dostat se u toho rozchodu co jsem měla ale láska v tom nebyla tu jsem poznala až s Billem toho bláznivě miluji. Já tebe víc už na první pohled a byl jsem zoufalý když vypadalo že nemám šanci. Objal Charlott a políbil. Já to můžu dosvědčit ozval se Jack dával jsem mu rady aby to nevzdával a bojoval o tebe. Charlott na něj mrkla děkuji Jacku ale kdo dává rady tobě? Taky by jsi se měl zamilovat je to úžasný věř mi. Vím to Charlott taky mě to už potkalo ale nebyla taková za jakou jsem jí měl. Co byla zadaná nebo ošklivá vyzvídala Charlott. I když věděla o kom Jack mluví. Ne to nebyla ani jedno, byla moc krásná jen ulhaná. Jacku než budeš někoho soudit zjisti si taky proč? Víš co jí k tomu vedlo? Nechci to rozebírat. Jsi stejný jak Dylen. Taky Lízu odsoudil že s nim úmyslně neletěla a raději volila státy. A kdo je v právu? Líza. Tak vidíš. Nejdříve si zjisti co k tomu Kely vedlo. V tom se zarazila a Jack na ní vytřeštil oči. Charlott co o tom víš a odkud jí znáš? Promiň to jsem neměla říkat nic mi do toho není. Ne teď se z toho nevykecáš . Odpověz mi. Kely je moje nejlepší kamarádka už od dětství. Jistě sis všiml že mě její táta zdravil včera. Deviz? No jo proto mi to příjmení bylo známí. Jsem blbec. Nejsi prozradím ti že Kely je stejně nešťastná jako Líza víc ti neřeknu. Bill stál a mlčel. Když viděl že by měl zasáhnout přitáhl si Charlott do náruče. Jacku do toho Charlott nezatahuj ona chce aby jsi byl šťastný ale pomoc si musíš sám stejně jako Dylen. Promiň Charlott Bill má pravdu nezlobte se ale do baru s vámi nejdu musím za Dylenem. Jen běž spolu na něco přejdete máte stejný problém. Tak Bille a jsme samy co budeme dělat? Ten se na ní sladce usmál půjdeme do hotelu a já ti ukážu jak moc tě miluji. Hmmm super plán a potom to ukážu já tobě. Ještě lepší nápad. Pojď pojedeme. Charlott taky jsi mě překvapila z tebe bude nakonec dohazovačka jak Jack máte to koukám v rodině.
Ráno se sešly až v paddocku. Jack už tam byl a něco řešil s mechaniky. Když je viděl šel k nim.Trochu jsem si to nechal víc seštelovat aby to tak v zatáčce nevynášelo. Mám setě zeptat zda to chceš udělat taky. Já uvidím až se projedu s těma zatáčkami problém nemám. A v tréninku to hned předvedl. Byl dokonce lepší než Thom. Jack se opět trápil a stále štelovali. Nic naplat Jacku tahle trat ti prostě nesedne to se stává utěšoval ho Bill když viděl jak je Jack zoufalý. Šetři se na státy Jacku víš cos mi slíbil. Jack se konečně usmál no když mě taky tak nemotivuješ jak Billa. Bill hned zasahoval. Nech si zajít chuť. Jen Charlott to rozesmálo víš jakou fušku to dá motivovat Billa? Jo tak fušku a lechtal jí. Ale nádhernou bránila se Charlott. Bill přestal a u pusy jí šeptal máš štěstí počkej večer.Kvalifikace byla napínavá na poprvé postoupily oba ale Jack to měl jen tak tak. Bylo na něm vidět jak je napjatý. Za to Bill byl veselý. V druhý části už to bylo těsnější. Bille ten Collins je lepší jde vidět že tě šetřil. Něco vymyslím. Hlavně moc neriskuj strachovala se Charlott. Neboj jen ho trochu rozhodím na to jsem expert. Proč myslíš že jsem trojnásobný mistr světa smál se Bill. Ty provokatére. Jack už tak veselý nebyl víc jak na dvanáctý místo to nevytáhl. Nic si z toho Jacku nedělej. Budeš v šesté řadě a teď se běž převléknout a držet Billovi palce se mnou. Rozkaz šéfová už se usmíval. Thom zajel skvělý čas nedal se trhnout.Nakonec se to Billovi podařilo ale do sluchátek mu hlásili. Bille Collins má skvělý časy tutově tě trhne. Správně by mu měl uhnout pokud nejede na čas. Ale Bill si najel tak že když se mu Thom vyhýbal vyjel z trati a další měřené kolo už nestihl. Thomovo stájový kolega ho ještě v posledním kole odsunul na třetí místo. Pole position získal Bill a byla radost. Dylen skončil pátý na to jak mu nešli tréninky super výsledek. Při tiskovce se Thom do Billa hned pustil.Mercedes si stěžoval a začalo vyšetřování. Při otázce zda si byl Bill vědom že při měřeném kole vytlačil Collinse z trati? Odpověděl že Thoma neviděl až když už bylo pozdě a moc se omlouvá jemu i celé stáji. Říkal to tak pokorně a Thoma to ještě víc naštvalo. Po tiskovce na Billa ještě vyjel. Myslíš že ti to sežeru moc dobře jsi o mě věděl kličkoval jsi úmyslně parchante a tu omluvu si strč někam. Potom se nenávistně podíval na Charlott. Nic neřekl a odešel. Bille ty jsi to vážně udělal naschvál? Chtěl jsem aby zazmatkoval ale aby vyjel u trati jsem nechtěl. Ale co když tě penalizují? No s tím počítej nebylo to ode mně moc čestný no ale aspoň chvíli jsem byl první. Přišel verdikt že Billa odsunou o deset míst na startu za úmyslné zdržování Collinse. No Bille a jsi jedenáctý hned před Jackem. Vidíš Jacku budete stát ve stejné řadě. Ten se jen usmál. No Dylen si polepšil o jedno místo. Charlott volala Líze ta jí to nadšeně zvedla.Ahoj Lízo. Ahoj už jsem myslela že jsi na mě zapomněla. Koukala jsem na telku a můžu ti říct že ten Bill je pěkně mazaný toho Collinse odrovnal.
ČTEŠ
Magická přitažlivost
RomanceCharlott je sebevědomá, chytrá a díky bohatému otci i dost známá, když díky zlomenému srdci zanevřela na lásku, její sestřenici Líza se ocitla ve světě rychlých kol, kde otec sponzoruje pilota formule do kterého se na první pohled zamilovala přemluv...