Část 40

21 2 0
                                    

Každý dostal velký pokoj v přízemí a Charlott šla do svého apartmá. Nejraději by byla s Billem ale nakonec kvůli tátovi od toho ustoupili. Vybalíme si a za tři hodiny se sejdeme na večeři. Vyzvednu vás osobně. Usmála se když viděla ty zmatené výrazy. Bille když ti pomůžu vybalit pomůžeš mi taky? Ten ihned nahodil Štastný úsměv, že váháš. Co já budu bez tebe dělat nedokážeš si představit jak jsem na tobě závislý. Charlott určitě bez tebe ani neusnu. Neboj něco vymyslíme, proč myslíš že ti jdu pomáhat. Vešly do velké místnosti s rohovou sedačkou naproti sedačce velké televize na zdi. Po pravé straně velká okna s výhledem do zahrady a tenisové kurty. Z levé strany velký krb a knihovna s křeslem a lampičkou. Bill jen zíral, počkej na ložnici a koupelnu.Vedle televize byly dveře do ložnice ve které byla obrovská postel dva metry dlouhá a dva metry široká. Na oknech těžké závěsy, menší stolek s křeslem a skříň na prádlo. Do které Charlott vybalovala. Lásko co kdyby jsme vyzkoušely tu postel? Neboj na tu taky dojde a věř moje se ti bude líbit víc. Billovi zajiskřili oči po té zprávě. Mrkni se do koupelny tu jsem navrhovala já proto jsi dostal tenhle pokoj. Na levé straně byla toaleta, uprostřed velká vana masážními tryskami. U zdi dvě umyvadla s pultíkem a na pravé straně obrovský prosklený sprchový kout tak velký že by se tam vešly v pohodě čtyři lidi. Také s masážními tryskami. Podívej Bille. Charlott zmáčkla na zdi pár tlačítek .Začala hrát hudba potom další tlačítka a koupelna měnila barvu světla. To úžasný už vidím co tu s tebou budu dělat. Tak večer mi to ukážeš jo? Dělej ať stihneme i můj pokoj. Vybaluj ! Museli projít celé křídlo potom celou hlavní budovou s obrovským sálem do pravého křídla nahoru do patra. Byli tam dvoje dveře tady mám apartmán já a tamhle Líza. Vešli do místnosti. To je moje odpočívárna. Je tu knihovna, kout na čtení, telka a věž na poslech hudby. Bar s občerstvením a sedačkou dá se tu super relaxovat. Natáhneš se na sedačku nasadíš sluchátka a už lenošíš. Byly tam další troje dveře. Jedny do koupelny, druhý do šatny a třetí do ložnice. Jsou i vzájemně propojené. Na druhé straně je moje pracovna kde je skříň s policemi a šanony. Velký pracovní stůl s počítačem.Pokoj byl krásně osvětlený s odtahovacíma dveřmi kterými se prošlo na velkou terasu dalo se tam sedět i ležet a koukat na krásnou zahradu upravenou a pohled na obrovský prosvícený bazén. Na terasu se dá jít i z ložnice. Tu chci vidět první ozval se Bill. Tak pojď ty nedočkavče. Uprostřed dominovalo obrovské letiště, čelo bylo prosvícené a podél byli toaletní stolky nad nimi velké lampičky. Kolem letiště byli koberce s vysokými chlupy. Cele letiště bylo podsvícené a stálo přímo proti prosklením dveřím na terasu. Vše se dalo stisknutím knoflíčku zatáhnout a zahalit do tmy. Je to to samé ovládání jako máš ty v koupelně.Barevná světla, hudba a taky zmáčkla tlačítko a posunul se panel za kterým byla obrovská televize. Když nemůžu spát. Což s tebou nehrozí co? usmál se ani náhodou.Koupelnu mám podobnou jen vetší sprchový kout slouží i jako parní místnost.Nádhera vážně ale ta vzdálenost mezi našima pokoji mě děsí. Mě taky neboj Bille až moc rychle jsem si na sebe zvykli co? To je dobře. Máme nejvyšší čas jít na večeři. Určitě už bude prostřeno.Vyzvedli Dylena s Jackem a šly do jídelny která byla v prvním patře hlavní budovy. Tak chlapci jak se vám líbí pokoje? Nádhera větší luxus jsem neviděl.Ozval se Dylen s Jackem najednou. I když Charlott má lepší. Když na něj Bill hodil naštvaný pohled Charlott vše zachraňovala. Když tu Jack byl poprvé ukazovala jsem mu své království ale ložnici ani koupelnu neviděl. Bille jsi jediný chlap kterému jsem to dovolila. To jsem rád přiznal Bill. Po večeři je doprovodila k pokojům aby nezabloudili. Jen zalezly vklouzla za Billem do jeho pokoje. Dneska vyzkoušíme tvůj pokoj. Přece nemůžeme spát tak daleko od sebe.Na Billovi bylo vidět jak pookřál. Přitáhl si Charlott do náruče a začal vášnivě líbat. Když polibek prohloubil Charlott se přidala. Najednou začal klepat Jack. Vtrhl dovnitř Bille nechceš si dát skleničku až tu. V tom se zarazil když viděl Billa s Charlott v obětí. A Charlott měla rozepnuté šaty a podprsenku. Myslíš si Jacku že bych potřeboval skleničku? Běž zabavit Dylena mě Charlott stačí. Rychle za Jackem zavřel a zamkl. Raději nebo sem ještě vtrhne Dylen. To snad ne ale zamknout musíme. Bill se smál a táhl jí do koupelny.

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat