Líza myslela že už to mají mezi sebou vyřešení a Ben jen převzal pozici náhradníka. Ale podle jejich nervózního chování pochopila že ani jeden neví co od toho druhého může očekávat. Když Lízu napadlo, jak protrhnout tu hustou atmosféru odvolali Dylena. Šel si pro přilbu. Dylene přijdeš si ještě pro pusu pro štěstí nebo hned pojedeš? Zarazil se a bylo vidět, že to nečekal. Usmál se na ní s přilbou v ruce. Neboj bez pusy neodjedu. Pohladil jí po tváři a šel ještě něco říct mechanikům. Když se k Líze vracel, bylo na něm vidět jakou má radost z jejího zájmu o něj. Budeš tu na mě čekat? Budu tak už jed a jezdi opatrně. Přitáhl si jí k sobě a políbil tak něžně jak na večírku. Když odjížděl, nechtěla si to přiznat, ale bylo jí už líp.
Líza se nevrací to je dobré znamení napadlo Charlott. Thom se snažil jezdit co nejlíp ale opět si stěžoval do vysílačky, že ho zlobí vůz. Špatně zatáčí. Odvolali ho ať se raději vrátí. Mám pocit, že jsme pro tenhle trénink skončili. To se tak rychle dohromady nedá, prohlásil hlavní mechanik. Ještě že je to jenom trénink. Odpoledne to musí být v pořádku. Jen co se vrátil hned to s mechaniky řešil. Charlott se snažila Thoma přesvědčit že mu tam k ničemu není a proto by šla za Lízou. Neuspěla opět jí chtěl mít co nejblíže u sebe a pořád si jí držel u sebe. Vůbec nerozuměla, o čem se tam baví dělala jak moc má o to zájem. Chtěla jsi školení tak ho máš. Řešili to velice dlouho. Po chvíli šeptal Charlott do ucha tak tady jsme hotoví a teď se můžu věnovat tobě. Jsi zlatíčko už mám hlad Thome. To já taky ale jiný než ty a hned jí k sobě tiskl aby věděla o čem mluví. Thome ty jsi hrozný. Já vím. Myslíš ty i na něco jiného? Ne s tebou to ani nejde. Po jídle mu chtěla říct že na odpolední trénink bude u Audi ale nepustil jí ke slovu. Dostala se k tomu až když byl zpátky u mechaniků a kontroloval, jak mu to seřídili. Thome tenhle trénink budu u Audi. Slíbila jsem to Billovi už minulí závod. On mě držel po tom skandálu s tebou nad vodou. Začal jí přemlouvat ale po větě že si nepřeje aby se s ním scházela pokud jsou spolu. Přestala mít Charlott trpělivost. Thome v životě mi nikdo nic nezakazoval ani můj vlastní otec. Učil mě že si můžu dělat, kdy chci a co chci. A je pozdě, abys mu jeho celoživotní dílo kazil. A to tě nechal vymáchat ve všech průserech? Ne jen mi vysvětlil, jaký problémy by mohli nastat a ostatní nechal na mě co udělám. Tak běž, ale dej na sebe pozor. Rídl tě chce za každou cenu a ty mu dost hraješ do karet. Budu na to myslet dala mu pusu a odešla. Tvářil se hrozně smutně což Charlott dost trápilo. Jak jí Bill spatřil šel jí naproti. Byl tak krásně šťastní. Tak dneska se mi pojede jedna báseň. Vy děláte jako bych v té formuli jela s vámi. To by nebylo špatný. Chytil jí kolem pasu a přitáhl k sobě. Nech si zajít chuť a nerozptyluj se před tréninkem. Rychle je od sebe odtrhl. Bill si stoupl před Charlott. Copak Collins přišel jsi Charlott zkontrolovat? Nejsi trošičku žárliví? Charlott pojď zpátky. Přemlouval jí vážným hlasem. Postavila se vedle Billa. Já po tréninku přijdu tak to vydrž. Stejně budeš na trati, o co ti jde. Nechci aby se tě dotýkal. Podíval se vražedně na Billa a odešel. Ten výraz v jeho obličeji se jí nelíbil. Asi bych měla jít za ním sotva jsme se udobřili a já to kazím. Víš jak na tebe hrozně žárlí? Když dostanu pusu pro štěstí taj se smířím že tu nejsi. Bille připrav se pojedeš. Jasně šéfe. Podíval se Charlott do očí tak čekám Charlott. Dala mu pusu na tvář. Ne tu jsem nemyslel a ukazoval prstem na svá ústa. S úsměvem jak jí doběhl se k němu přiblížila. Stalo se něco co nečekala. Přitáhl si jí k sobě a přitiskl své rty na její. Obkroužil jazykem její rty, a jak je pootevřela jazykem dobýval její ústa. Charlott aby neupadla, chytila Billa kolem krku a prsty mu zajížděla do jeho rozcuchaných černých vlasů. Pohrával si s jejím jazykem a dobýval. Zapojil k polibku i ruce, kterýma jí nenechavě přejížděl po těle. Byl tak nádherně jemní. Měla pocit že se vznáší a polibek mu oplácela. Nechala se jím strhnout a ani se nebránila. Naopak se k němu přidala a ten polibek si vychutnávala plnýma doušky. Odtrhl se od úst políbil jí na tvář a zašeptal. Miluji tě Charlott moc tě miluji až to bolí. A opět se přisál k jejím ústům. Líbal jí hladově a bez zábran. Přestal a odtáhl se. Bille ty jsi pořádní divoch. Po takové puse to odkroužíš za deset vteřin. To nic není to jsem ti ještě neukázal jaký dokážu být divoch i na jiných místech. Jestli budeš chtít rád tě přesvědčím. Bille tobě se nějak zapalují lýtka. Měl jsi jet, jestli se nepletu. Oběma se ještě zklidňoval dech. Bille trochu se nám ta pusa pro štěstí vymkla z rukou. Doufám že nás Thom neviděl. To by teprve bylo zle. Myslím že jo jel okolo ale jestli vás neviděl on tak ten fotograf co vás tu vyfotil určitě. Oznámil mechanik. Poslala jsem za nim někoho. No super teď jsem pro změnu znemožnila já Thoma. Sotva potvrdí náš vztah v tisku už tam bude svítit, že to s těmi vážnými vztahy přeháním. Jak se mám Thomovi podívat do očí. Bill musel odjet a Charlott šla za Lízou do Fordu. Ta jí určitě poradí. Copak ty průserářko už to ví celí paddock. Šíří se to raketovou rychlostí jak jsi tam řádila s Billem. Dala jsem mu pusu pro štěstí. Prý jsi pěkná divoška. Jestli takhle dusíš i Thoma potom se nedivím jak mu to jde. Říká se, že to spolu pečete už dlouho. Lízo ty víš že to není pravda. Já to vím, Thom snad taky. Pocuchala jsi mu trochu pověst. Víc jak on tobě. Taky mi to dochází. To si u Thoma asi nevyžehlím. Thom mě varoval, abych za Billem nechodila. Charlott a stálo to aspoň za to? Bylo to nádherný. Nikdy bych nevěřila že Bill dokáže tak nádherně líbat umí to líp jak Thom. Bill je hotový uragán. Byl úžasný tak krásně něžní a jak jemně se mě dotýkal. Charlott ty se nám do něj zamiluješ. Když tě Thom nechá máš Billa. Tak se tím netrap. Co si to o mě myslíš, že skáču s postele do postele. Já si to nemyslím ale ostatní ano. No super to abych chodila kanály. Lízo porad mi co mám dělat abychom se s Thomem nerozešli? Slíbím mu co bude chtít když mi to odpustí a nerozejdeme se. V tom Líza vykulila oči. Charlott já tě nepoznávám kde je ta sebevědomá holka která byla vždy nad věcí? Ať si každý chlap trhne nohou žádní za soucit nestojí. To jsou tvoje slova Charlott. Poletím do států a tam to pustím z hlavy. Ale já jo nechci ztratit. Bylo to neplánované. Já nechtěla ani začít ale ani skončit. Hlavně to prý vypadalo jak milostná předehra než pusa pro štěstí. Tak to jsem opravdu v koncích. Poletím ještě dneska ani nemá cenu se před Thomem ztrapňovat. Tak to ani nezkoušej utečeš a budeš si to vyčítat do konce života. Dost tím raníš i Billa. Mám se vrátit do Audi nebo jít do Mercedesu? Já bych si přála tu první možnost ale rozumnější by bylo si s Thomem promluvit. Tak mi drž palce. Reakce v Mercedesu na Charlotty příchod byla dost chladná. Copak slečno Gvín v Audi vás už omrzeli nebo naštvali. No že jste si na nás vzpomněla rejpal hlavní mechanik. Ani jedno ani druhý. Přišla jsem sama ale můžu zase rychle odejít. To můžete nic horšího jste Thomovi udělat ani nemohla. Když se chystala odejít zastavil jí Jimmy, ty řeči sis mohl nechat od cesty. Ale šífe moc dobře víte že mám pravdu. A my dva si musíme promluvit podíval se na Charlott. Kázání od vás nepotřebuji. Táta měl pravdu nejsem ještě připravená na vážné vztahy. Ani si nedokážete představit jak moc mě bolí že jsem Thomovi ublížila. Vrátím se do států. Tenhle sport pro mě není. Vyřiďte Thomovi že mě to moc mrzí a udělám vše, jen abych mu zachránila pověst a on se mohl soustředit na závodění, beze mě mu bude líp. To vůbec neříkej. To se na něj nechceš ani naposled podívat? Nechci vidět jak to tam někde napálí. Zdál se pod tlakem, a jestli mě viděl tak tuplem. Jimmy zalep jí tu pusu. Thom tam právě sestřelil někoho od Fordu. Je v pořádku? Doufám, že to není Dylen. Vy jste slečno nevyzpytatelná. To je další z vašich favoritů? Začal podezřele dobře jezdit, po dlouhé době. No jestli dostává takové pusy pro štěstí co Rídl tak se není čemu divit. Je to Petrsn hlásily. Tak toho třeba ať sešrotuje. Odpověděla Charlott naštvaně. No jeden co vás neokouzlil co? Nejraději bych to pustila rychle z hlavy a na vše zapomněla. Teď vím jak bylo Thomovi po tom co se stalo s tím tiskem. Ale tohle je daleko horší. Všichni mě odsuzujete. A nejhorší je že právem. Akorát se vracel Thom. Podíval se na Charlott co tam dělá a odešel. Ve tváři měl lhostejní výraz bez emocí. Tak podle toho jak se na mě podíval mě už odepsal. Myslím že tu už nemám co dělat. Slečinko vraťte se do Audi a nahrajte tu divadlo. Zklidni se Robe a nech ji už na pokoji. Ale vždyť jí říkám jen pravdu a sama to uznala. Než něco provedeš Charlott tak si s Thomem promluv. Odejdeš aspoň s čistým svědomím, ze jsi proto něco udělala, než že jsi to vzdala věř mi. Taky jsem toho nepřestal litovat. Tyká se to mojí maminky ? Ano mas pravdu. Až po delší době se Thom vrátil už převlečení a sedl si vedle Charlott. Ani se na ní nepodíval a ta byla jak na trní. Thome promluvíme si nebo mam raději vypadnout, jak mi bylo už naznačeno. Rychle se na ní podíval. Kdo to říkal? To není důležitý. Vrátila jsi mi to i s úroky co? Já nechtěla ale to ty mi stejně nevěříš. Thome slibuji ti, že jen co se něco objeví v tisku budu dělat všechno abych zachránila tvojí pověst. Cokoliv špatný co o mě v tisku řekneš budu respektovat. S tímhle by jsme se mohli rozejít v klidu nemyslíš? A kdo tady potom koho odepisuje? Já jsem se snažil vše napravit a dal jsem do toho vše. A ty se mnou raději zameteš. Byl hrozně vážný, nebylo vidět jak mu je. Oni o tobě říkají pravdu, že jsi ledová královna. Chováš se bezcitně. Seskočila stoupla si proti němu. Tak to mi křivdíš. Ty si ani nedokážeš představit jak mi je. S brekem odcházela. Thom Okamžitě seskočil a stoupl si před ni aby ji zabránil odejít. Jestli stojíš o to mi to vysvětlit půjdeme do pokoje v motorhomu. Držel jí za ruku a táhl za sebou. Strčil dovnitř zavřel a zády se opřel o dveře. Charlott Já tě před Rídlem varoval. Byla jsi k němu tak přítulná. Co mezi vámi je? Nic vážně krom té dnešní pusy. Vím že mi nevěříš. A měl bych po tom co jste tam předvedli? Za tvojí důvěru bych udělala všechno co by sis jen přál. Tak tenhle slib stojí za všechny omluvy světa. Odlepil se od dveří přešel k Charlott a objal jí. Měla jsem tě poslechnout. Jediní co teď musíme řešit je ta jediná pusa. Měla to byt pusa pro štěstí a nějak se to zvrtlo. No já to viděl jinak a nebyl jsem Jediní. Thome víc se bojím jestli se to dostane do tisku tak to budou zase rozebírat. Tenhle skandál je daleko horší než jsem udělal ja. Nemyslíš? Opravdu mezi námi nic není. Pokusíme se ti věřit. Obejmul ji políbil tak to pusť z hlavy, nějak to vyřešíme ale ten slib se mi zamlouvá beru tě za slovo. Budeš se mnou a beze mně ani na krok. Nedáš Rídlovi aspoň šanci dělat další nešvary. Protože další ponížení bych asi nezvládl. Při těchto slovech už se na ni hladově sápal. Než se nadála to ležela nahá na pohovce a Thom na ní. Naštvaní byl tvrdší a náročnější ta něžnost v tom chyběla. Charlott ty patříš mě a on se tě už v životě nedotkne s těmi slovy tvrdě přirážel. Když byl uspokojení odvalil se stranou. Přitáhl si jí k sobě. Dneska už mám padla tak by jsme v tom udobřování mohli pokračovat. Vyčistí se nám oboum hlava. Thome nenaboural jsi kvůli mě že ne? Ne už ráno jsem měl problémy. Byla to asi větší závada. Ale teď s tím budou větší problémy. Budu muset jet v novém voze. Naštěstí to byl jenom trénink. Můžeme pokračovat uvidíš jak se oba krásně uvolníme. Tentokrát byl přítulnější vášnivě jí líbal a ona se k němu přidala. Jenže hned si vzpomněla na Billa a ten jejich polibek. Bill je na rozdíl od Thoma nádherně něžný. Nemohla se zbavit pocitu jak krásně se cítila v Billově náručí. Nepřestala na něj myslet ani když se milovala s Thomem ten to na ní naštěstí nepoznal. Trochu jsme to udobřování protáhli, půjdeme na večeři. Thome nechtěl by jsi se na večeřet v hotelu? Určitě tam bude i Líza. Ráda bych věděla jak jí je. Souhlasil. To spí Líza si dělá starosti co jsem s tebou provedl.Tak to máš pravdu ani nevíš Thome jak jsem ráda že tě mám. tak to já taky ale to neznamená že bych to příště toleroval. Žádné příště nebude přísahám. To nebudeš ani moct když budeme pořád spolu, nezapomeň.Nic jiného si nepřeji. V Hotelu rychle Charlott zamířila do restaurace protože věděla pokud půjdou první do pokoje s Lízou už se neuvidí do druhého dne. Líza seděla u soulu a před sebou pouze džus. Ahoj Lízo. Ahoj copak vy dvě hrdličky vůbec na vás není vidět že jste byli před krachem. Thom si Charlott držel kolem pasu u sebe a jak se mu chtělo jí dal pusu. Lízo ty jsi tak sama. Ne není jen jsem sháněl tohle ozval se za nimi Dylen a podával Líze malou krabičku. Co to je Dylene? Podívej se když už se podepisuješ mým příjmením tak na tom musíme zapracovat. Překvapená se na Dylena podívala když tu krabičku otevřela. Prstýnek? Ten je krásný zlatý kroužek a na něm růžová perla skromný ale roztomilí. Když si ho navlékala vstala objala Dylena a políbila moc děkuji šeptala mu šťastná. Charlott s Thomem na ně nechápavě koukali.Lízo smím vědět co se tu děje abych byla v obraze. Tak pojď se mnou na toaletu. Jenže jen co se Charlott zvedla si jí stáhl Thom k sobě. Beze mně ani na krok. Thome nebude ti vadit když si odskočím s Lízou na toaletu? usmál se nebuď tam moc dlouho jinak si pro tebe přijdu. Tvářil se vítězně. Díky Rídlovi jí dostal tam kde jí chtěl mít. Pod jeho vlivem a upnutá na něm.jen co dorazili Líza spustila. Co to mělo znamenat? Udobřili jsme se ale až když jsem mu slíbila že si může přát cokoliv. A on si přál abych bez něj nikam nechodila. Charlott on tě dostal na kolena, co jsi to proboha provedla? To tě ta pusa přišla hodně draze. Začínám si vyčítat že sem tě sem vůbec tahala. Ale já jsem v pohodě a ráda že jsme pořád spolu opravdu. A mě potom raď abych se neponižovala. Kdybych se zachovala jako ty dělala bych Benovi postelovou panenku. Lízo teď neřeš mě ale co se stalo s vámi. Udobřili jste se s Dylenem že jo? Zklamu tě ještě ne ale je krásný jak se snaží nemyslíš? Vidíš a ty máš zase Dylena tam kde jsi ho chtěla mít. Ale já mu to oplácím a nevyužívám ho.Má skvělí vkus je překrásní co myslíš Charlott.A ukazovala jí prstýnek od Dylena. Cítím se jak v ráji zato ty mi Charlott děláš starosti. Kdybys dala šanci Billovi byla bys v ráji i ty věř mi Charlott. Proč ho nechceš? Já jsem nikdy neřekla že ho nechci. Na mě je moc hezký a víš jistě že bych nedopadla jako s Jerrym. Taky to byl nejhezčí kluk každá mi ho záviděla. A já husa jsem mu věřila. Charlott ty dva vůbec nespojuj Bill je úplně jiný. Máš pravdu Bill je daleko hezčí je to ten nejhezčí chlap co jsem kdy viděla. A je blázen do tebe přerušila jí Líza. Charlott jestli to nevidíš tak jsi slepá. Když já to netušila dokud mi nedal pusu víš kterou? Tak když mě líbal nádherně dodala tak mi řekl že mě miluje. A ty jsi přesto s Thomem? Rozejdi se s ním on ti za to nestojí Charlott. Až do teď sis dělala co jsi chtěla a teď se ptáš i když jdeš na záchod. Už jsme tu dlouho Thom bude nervozní. A nemýlila se protože na ní u záchodu čekal. Líza nechápavě kroutila hlavou. Už jsem se bál že budeme muset jíst bez vás. Co jste tam děvčata řešili? Jaký má Dylen vkus Lízo je opravdu krásný. Líza si ho pyšně prohlížela. Společně došli až ke stolu. Trefil jsi se Dylene. Charlott se k němu naklonila a zašeptala mu do ucha že to slyšel jen Dylen. Zabodoval jsi Dylene vítej do rodiny. Když se sedla oba si vyměnili šťastný úsměv. Ten Charlott při pohledu na Thoma zamrzl. Tvářil se dost napjatě. Snad nežárlí i na Dylena. Už se chtěla zeptat když zjistila důvod Thomovo špatné nálady. Kousek od stolu stál Bill a mluvil s několika lidmi. Okamžitě se střetli pohledem a bylo nemožné mu neoplatit úsměv. Bylo jasný že jí pozoruje proto zase Thom šílí. Rychle změnila směr pohledu. stejně tak jak jí pozoroval Bill jí pozoroval i Thom. Charlott to hrozně rozesmálo.Nikdo nechápal čemu se tak hrozně směje. Charlott co tě tak pobavilo? Lízo podívej se na Thoma a potom se otoč za sebe. Udělala přesně co jí Charlott poradila a začala se smát taky. No ještě že nemají místo očí lejsry jinak jsi jak cedník. Pobavilo to i Dylena jen Thom se ještě víc naštval a hned si stoupl. Přistoupil k Charlott máme po jídle půjdeme na pokoj. Charlott moc mrzelo že se s Billem nepozdraví. A je lepší Thoma moc nedráždit. My vás opustíme dobrou. Na Líze bylo vidět jak se jí ten rychlí odchod vůbec nelíbí. Vybuchla až když Charlott s Thomem odešli. Ten bastard jí totálně zničí. Snažila jsem se jí domluvit. Akorát si k nim přisedl Bill. Kde ses zdržel? Každý se na něco ptá. Lízo mluvila si s ní? Jo a to co s ní dělí Thom se mi nelíbí. Mě taky ne ale nevím co dělat. Povzdychl si Bill. Když ona si nedá pomoct. Končím s kamarádským chováním. Řekl jsem jí co k ní cítím ale Charlott mě nejspíš neslyšela. Myslíš to že jí miluješ? Překvapeně se na ní podíval. Neboj slyšela tě a dost si jí tím překvapil. Určitě nad tím bude přemýšlet. S tím kamarádským chováním jí připomínáš bývalého přítele. Byl to nejhezčí kluk v okolí.No ale já tu nejhezčí rozhodně nejsem. Charlott tě tak vidí. Rychle vstal musím jít. Vždyť jsi nejedl divila se Líza. Chci mluvit s Jackem. Dylen se rozesmál. Běž za ním ty jeho rady opravdu fungují. Držel Lízu za ruku a usmál se na ní. Tak a teď jsme tu opět sami. Dylene co ti Charlott šeptala? Ty jsi ale zvědavá. Za pusu ti to řeknu. Dobrá ale ne tady. A co podnikneme my dva? Vyrazíme si ještě někam se pobavit nebo jsi už unavená a chceš si jít lehnout? A co kdybychom ty dvě možnosti spojili? Okamžitě to pochopil. No já bych proti tomu nic neměl. A byl jak vyměněný. Až teď Líza poznala jak se před tím kontroloval a držel zpátky. Protože po téhle výzvě se pořádně rozpálil. Jen co za nimi zaklapli dveře pokoje jí to dal znát.
ČTEŠ
Magická přitažlivost
RomanceCharlott je sebevědomá, chytrá a díky bohatému otci i dost známá, když díky zlomenému srdci zanevřela na lásku, její sestřenici Líza se ocitla ve světě rychlých kol, kde otec sponzoruje pilota formule do kterého se na první pohled zamilovala přemluv...