47.díl

25 3 0
                                    

Ráno se zdržely a přijely jako poslední do paddocku. Vše bylo ve spěchu. Jack se už připravoval v boxech. Oba předchozí tréninky vyhrál těsně před Billem. Toho Charlott podezírala že ho nechává ale nevyčítala mu to za ten Jackovo šťastný obličej to stálo. Tak jak byl šťastný Jack byla šťastná i Kely. Bill vyjel nezajel ani měřené kola a hlásil do vysílačky že se vrací. Nešlo mu to zrychlit hned to štelovali. Bill stál a Charlott držel před sebou . Ta se zády o něj opírala a do ucha jí zněl jeho hlas. Tak komunikoval s mechaniky. Bille buď opatrný. Neboj Charlott budu. Vyjel znovu na trať. Opět nestačil zajet měřené kolo , neměl žádný měření čas a tak to i zůstalo až do konce. Když se vrátil podruhé že mu to pořád nejede zůstal už v boxech. Společně se dívali na Jacka a jeho další trumf. Diváci byli nadšený a dávali to najevo. Do kvalifikace to dáme do kupy neboj Bille. Ten hned zkoumal časy Collinse a Perryho. Oba byli ve středu tabulky no moc jim to nejde. Před kvalifikací přišel John se Suzanne popřát Jackovi a Billovi hodně štěstí. Jack z toho byl dojatý hlavně že se tam objevila i máma. Poprvé bude vidět jak jezdí. Byla na něj pyšná. Charlott se s tátou hned objala. Ptal se zda s ním nechce do VIP. Charlott chtěla raději zůstat s Billem. Vás dva nic nerozdělí. Usmíval se a odešly. První část byla v pohodě. V druhé části zůstal Bill na trati a z monopostu mu vycházel hustý dým.. Tak nám odešel motor, prohlásil mechanik co stál vedle Charlott. Bill pomáhal odstrkávat monopost. Naštěstí to bylo těsně před vjezdem do boxů. Mechanici běželi odstrkávat formuli do garáže. Tak to máme problém na nový motor ještě nemáme nárok. Bill bude penalizován za předčasnou výměnu motoru. Hlavně že neboural ozvala se Charlott když vyhlížela Billa. Thom jen o pár sekund nepostoupil a za srážku ve Švédsku s Dylenem měli oba penalizaci plus deset míst na startu tak pojede předposlední dvacáté první místo. Bill pojede z boxu. Tak v tom případě bude Thom poslední. Začala poslední část na tribunách byl pořádný rachot když Jack zajížděl nejrychlejší kolo. Strhlo to všechny v boxech. Kely stála na boxové zdi se sluchátky a komunikovala s Jackem. Dylen jezdil na pátém místě a tak tak i skončil. Ale kvůli penalizaci pojede z patnáctého místa. Jack si vyjel pole position. Šly se podívat na tiskovku a potom slavit. Pro Jacka to byl nejlepší výkon. Středem jeho pozornosti byla Kely. Moc jim to spolu slušelo. Bill se radoval společně s ním a rýpal do něj že už mu Charlott nebere když má konečně svojí ženskou. Slavilo se ještě doma o to se postaral John.

Před závodem měli doprovodný program. Charlott se sešla společně s Lízou a Kely. Lízo co je Dylenovi že mu to nejde? Nedařilo se jim to seřídit ale už by to mělo být v pořádku. Co Bill? Tomu odešel motor. Ale neboj ten je na motivovaný že bude mít odkrouženo a ještě si stačí dát kávu. No ty mu fandíš.Že jo? No podle výsledků to jde nejlépe Jackovy. Obě se podívali na Kely a ta byla cela červená. No doháníme tu pauzu. Jack je skvělý. Přiznal se že beze mně strádal a je hrozně nenasytný. Tak proto jsi tak nemluvná. Utahal tě co? To je slabé slovo. Vidíš to bych do Jacka neřekla, byl vždy tak klidný a tichý ozvala se Líza. Jo tichá voda břehy mele ozvala se Charlott. No tak nevím, nevím kdo si dá kafe v cíli smála se Líza. Procházeli paddockem kde bylo už vše připravené a natěšené na závod. Když potkali Thomovo přítelkyni, Líza se na ní usmála a přátelsky pozdravila. Charlott s Kely se překvapeně na ní podívali a potom rychle na tu slečnu jak zareagovala. Všechny překvapila když jí odpověděla a také se usmála. Já jsem Líza podala jí ruku. Ta jí napodobila Já Emily. S Thomem to máš těžký co? No to měla i Charlott proto už ho nechce. Lízo okřikla jí Charlott proč rozebírá její osobní věci před cizí holkou. Víš Thom mě nemá rád pokračovala Líza. No on vlastně nemá rád ani mého snoubence. Dylen Perry znáš ho? Jo ten bude příští sezonu jezdit s Thomem. No přesně to je on. Thom z toho šílí, že to bude stejné jak když jezdil s Rídlem také spolu válčili. Ty spolu válčí do teď ale o Charlott. Bill zaslouženě vyhrál a Thom se s tím nedokáže smířit. Že mám pravdu Charlott? Ta jen stála a mlčela. A když chtěla něco říct zezadu jí objal Bill a políbil na tvář. Už jsem to bez tebe nemohl vydržet lásko. Já bez tebe taky ne. Otočil jí k sobě a vášnivě políbil. No Rídl po takové puse se ani nepřevlékej a mechanici ti můžou jít k cíli dělat kafe. Vtipkoval Dylen a přitáhl si Lízu k sobě. Taky bych potřeboval pusu pro štěstí a políbil jí. To Jack si vedl Kely pryč. Pojď my na to potřebujeme soukromý. Všichni se na ně podívali a Kely celá zčervenala. No Jacku ty se nezdáš. Bill se mrkl na Emily a podal jí ruku. Bill Rídl. Byla překvapená a podala mu jí také Emily Rosen. Rídl nech jí na pokoji ozval se Thom. Že by jsi nám žárlil Collinsi? Do teď ses k ní choval jak rampouch. Emily stala a překvapeně se koukala z jednoho na druhého. Válčí spolu pořád říkala si pro sebe a pochopila proč dala Charlott přednost Rídlovi. Thomova reakce jí překvapila. Přitáhl si jí k sobě a políbil víc agresivně ale Emily byla šťastná z jeho zájmu. Charlott co by jsi řekla kdyby jsme napodobily Jacka s Kely? Skvělý nápad Bille jdeme na to. Bill se začal smát chytil jí za ruku tak pojď ty nedočkavá. Dylen čekal na Lízi reakci a ta ho nezklamala. Chytla ho za ruku a my pojdeme taky ten Jack má skvělý nápady. Thom s Emily už byli pryč a nikdo si toho nevšiml. 

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat