36.díl

25 2 0
                                    

Ten musel vyvádět škoda že jsem ho neviděla. Lízo jsi škodolibá ale stálo to za to.Hned ukazovala na Billa palec nahoru. Zítra drž pořádně palce jo Lízo? Vím že jsem ti něco slíbila ale byl za mnou Dylen a chtěl tvoje číslo že ti zavolá protože se ti na to číslo co má nedovolá. Nedala jsem mu ho tak ti mám aspoň vyřídit že to tak nenechá a moc mu chybíš. Lízo on to myslí vážně. Taky mi moc chybí pořád ho miluji. Tak co mám dělat? Mám mu dat tvoje číslo? Ne ještě ne,počkám až ve státech. Když se rozloučili šli do motorhomu. Bille zítra to budeš mít těžký až z šestý řady ale pořádně jsi Collinse vytočil úplně šílel. A ty mu to ještě schvaluješ co? Ozval se za nimi Thom. Oba se ho lekly. Jak dobře slyším už mi nemůžeš přijít ani na jméno. Ale byli časy kdy jsi moje jméno říkala plní vášně. Já se postarám že ho budeš zase přímo křičet. Bill ho rychle chytil pod krkem. Dotkneš se jí a věř že tě budou skládat jak puzzle po kouskách. Charlott ho hned utěšovala což Thoma ještě víc vytočilo. Zklidni se Thome jsi vážně trapný pokud si myslíš že bych tě chtěla. S Billem se vůbec nemůžeš rovnat. Však ty budeš ještě škemrat. Rychle odcházel. Bille je to zoufalec a mě se zdálo že se s tím konečně vyrovnal. Jak vidíš nevyrovnal ale zastrašovat tě nebude. Budu tě bránit. Já vím Bille jsi ten nejskvělejší chlap a moje osudová láska. S tebou jsem šťastná za nic na světě bych tě nevyměnila. Objímal jí a vášnivě líbal. Jak to uměl jen on. Charlott jsi úžasná bez tebe nemá můj život smysl. Jsi to nejcennější co mám. Budeme to trénovat v hotelu nebo ještě někam zajdeme? Vezmeme kluky ať si taky vyvětrají hlavu. Hlavně Jack vypadá že to potřebuje. Mám pro Dylena vzkaz. Jasně. Jacku půjdeme do baru a Charlott chce aby jste šly s Dylenem také. Jasně půjdu. Vzkážeš to prosím Dylenovi? Jo samozřejmě. Půjdeme tam kde se dá tancovat. Jack toho hned využila táhl Charlott na parket. Charlott řekni mi něco o Kely. Ona sama vyprávěla pár zážitků u dětství ale nevím co vše jí můžu věřit natož si vyložit jaká je.A opravdu to chceš vědět? Moc pochop mě ztratila mojí důvěru bylo to v té době co se řešila moje budoucnost. Počítal jsem s ní ale potom přišla ta rána. Dobře vím o čem mluvíš. Naší tátové spolu začali spolupracovat to víš v hotelech se dbá o hygienu. Pokud mě vzal sebou byla tam i Kely hráli jsme si spolu. Do školy jsme chodili spolu no jezdili v autech. V jednom jsme si byli podobný bez ochranky ani na krok. Věř mi ze začátku to bylo takový svazující ale zvykneš si ve dvou. Já měla Lízu ale Kely jenom mě nebo byla sama. Každý kluk nám nadbíhal ale jen proto že jsme měli bohaté rodiče. Peníze je zajímali víc jak my. Ona mě varovala před Jerrym že mě využívá, poznala to na něm. Byl z bohaté rodiny tak mi to připadalo jako nesmysl. A bum měla pravdu. Nevím zda chápeš její obavy se seznamovat ale krom tebe se do vztahu nepustila. Musela se do tebe asi hodně zamilovat pokud tě k sobě pustila. Takže chtěla být obyčejná holka kterou kluk chce takovou jaká je. Nepochopil jsem jí bral jsem to jako podraz. Vidíš děláš ukvapený závěry ale pokud vidíš kolem sebe přetvářku je těžký důvěřovat. V tom je vyrušil Bill. Nechci být žárliví ale už jsi s ní nějak moc dlouho. Mračil se. Ne Bille ty vůbec nejsi žárliví věř mi. Jack se usmál a odcházel. Tak a teď já. Chyběla jsi mi. co jste tu probírali? Bille to je výslech? Ne jenom zvědavost lásko. Aha tak to jo, probírali jsme Kely. Ježíši tak to bude vyzvídat i Dylen a to si tě moc neužiji. Že jsme je sebou braly. Dylen o Kely? Ne o Líze. Myslím že ten o ní ví vše co potřebuje. Máš smůlu Dylene ale Charlott ti nepůjčím kdyby jsi nebyl arogantní sobec měl bystu Lízu. Takhle se zabav sám. Bylo vidět jak to Dylena ranilo. Stál zaražený.Pak jen kývl máš pravdu a odcházel. Charlott na něj ještě volala. Líza ti vzkazuje že jestli sní chceš mluvit máš počkat do států. Děkuji. Bille to bylo dost tvrdé. Ale upřímné řekni že nemám pravdu. Máš a možná je lepší když se podívá pravdě do očí. Tak se podívej do očí mě co tam vidíš? Že by jsi chtěl jít do hotelu a odpočívat. Uhádla jsi i když odpočívat není ten správný význam.Já vím ale chtěla jsem to slyšet od tebe. Objal jí a když se oba otočili srazili se s Thomem. Nenávistně se na oba podíval ale ani nepípl jen se otočil a rychle odešel. Bill se jen spokojeně usmál takhle se mi Collins líbí.Vážně dělala překvapenou. Charlott chytil jí Bill a začal lechtat, moc dobře víš jak to myslím když je pokorný a neprovokuje. Jen aby nebylo ticho před bouří. Jedeme do hotelu ještě to oznámíme klukům. A co když budou chtít jít s námi. Do pokoje je nepustíme.

Magická přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat