2.bölüm Gizemli Şehir Agoton

135 18 0
                                    

18. Javed kötü tarafı

19.Leroy kötü

20. Rony iyi taraftaki ipli kanca

21.Evan iyi taraftaki genç savaşçı

22.Zerus okçuları iyi taraftaki

23.Gale kötü tarafı

24 Rex kötü tarafı

25.Simon kötü tarafı


26.Oven iyi taraftaki


AGARTAN'IN ÇILGINLIĞI

Jack, çevresindeki en cesur, en güçlü ve en dayanıklı askerleri topladığında, kader onları büyük bir mücadeleye sürüklüyordu. Görevleri, korkutucu bir güç olan Agartan'ı alt etmekti. Agartan, yalnızca bir savaşçı değil, adeta bir canavardı. Ürkütücü gözleri, yıllar boyunca düşmanlarının kalbine korku salmıştı. Ama Jack, bu korkuyu umursamıyordu.

Kalenin tepesinde durdu ve kendi elleriyle tasarladığı özel bir zehirli oku yayına yerleştirdi. Nişan aldı, gerildi ve oku serbest bıraktı. Ok, Agartan'ın devasa sırtına saplandığında, yaratığın çığlığı neredeyse tüm savaş alanını titretti. Ancak bu yalnızca Agartan'ı daha da öfkelendirmişti. Acının verdiği delilikle, demirden yapılmış devasa bir savunma yapısını yerinden söküp askerlerin üzerine fırlattı. Üç asker ağır yaralandı. Birinin kafası kanlar içindeydi, diğerinin kolu kırılmış, bir başkasının ise iç organları hasar almıştı. Ancak Jack'in oku etkisini göstermeye başlamıştı. Zehir, Agartan'ın bedenine yayıldıkça, gücü giderek tükeniyordu.

Bu kanlı çarpışmanın sonunda, Agartan geri çekilmek zorunda kaldı. Yanında ağır yaralanmış askerler ve ölüler bırakıyordu. 1000 askerini kaybetmişti. Jack ve birlikleri galip gelmişti ama bedel ağırdı.

---
BAOBAP DUVARLARI

Patrow, beş yıl öncesinden gelen bir öngörüyle sınır bölgelerine 1 milyon baobap ağacı diktirmişti. Bu ağaçlar, sadece doğal bir savunma değil, aynı zamanda stratejik bir avantajdı. Yüksekliği 100 metreyi bulan bu devasa ağaçlar, adeta doğanın kuleleri gibiydi.

Jack, Patrow'un zekasını takdirle karşıladı. Zerus ırkından olan usta okçuları, bu ağaçların zirvesine yerleştirme fikri, düşman saldırılarına karşı önemli bir kozdu. Ağaçlara inip çıkmak için geniş merdivenler inşa edilmiş, zirveye okçuların ayakta durabileceği veya oturabileceği platformlar yapılmıştı. Artık, Jack'in ordusu yalnızca fiziksel gücüyle değil, stratejik zekasıyla da rakiplerini alt edebilecekti.

---

AGOT ŞEHRİ'NE YOLCULUK

Bir ay sonra, Jack ganimetini artırmak ve ordusunu güçlendirmek için yeni bir maceraya atılmaya karar verdi. Hedefi, efsanevi Agot şehriydi. Yanında 5000 asker, kılıçlar, kalkanlar, okçular, savaş malzemeleri ve gıdanın yanı sıra 50 özel yetenekli savaş kahramanı ve güçlü atlarla yola koyuldu.

Agot şehri, sıradan bir şehir değildi. Devasa sarmaşık ağaçlarının büyüdüğü, kıvrımlı dalların 5 metre genişliğe ve 900 metre uzunluğa ulaştığı, tehlikeli canlıların yaşadığı bir yerdi. Bu canlıların hikayeleri, Jack'in askerleri arasında korkulu fısıltılarla anlatılıyordu. Ama Jack yılmadı.

Gezegenin büyüklüğü, yolculuğun zorluklarını artırıyordu. Burada insanlar ve diğer canlılar, yiyeceksiz 10 gün dayanabiliyordu. Jack'in ordusundaki atlar ise yorulmaz ve acıyı hissetmezdi. Bu özellikleri, uzun ve zorlu yolculukları kolaylaştırıyordu.

99 gün süren bu yolculuğun sonunda, Jack ve ordusu Agot şehrinin sınırlarına ulaştı. Şehrin içindeki devasa sarmaşık ağaçları ve büyülü atmosfer, maceranın asıl başladığı yerdi. Ancak bu yeni bir savaşın, yeni bir mücadelenin habercisiydi.

Muazzam SavaşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin