TRON VE MORAN KURDUJack ve askerleri, Tron'un öfkesiyle uğraşırken birden devasa bir yaratık belirdi: Moran Kurdu. Bu korkunç yaratık, dev kollarıyla askerlere saldırmaya başladı. Pençeleri, bıçak gibi keskin parmaklarıyla düşmanlarını parçalıyordu. İlk hamlede bir askerin kafasını kopardı, diğerlerini havaya savurup ağaçlara çarptı. Bazı askerlerin kolları ve bacakları kırılmıştı, diğerleri ise yaralı halde acı içinde yerde yatıyordu.
Jack, yaratığı durdurmak için okçularına emir verdi. Ancak Moran Kurdu'nun kalın derisi okları adeta sinek ısırığı gibi hissediyordu. Bunun üzerine Jack, özel yetenekli savaş kahramanı Rony’yi çağırdı. Rony, kalın bir ipin ucuna metal bir kanca taktı ve Moran Kurdu’nun ayaklarına ipi doladı. İpi tutan 20 asker, tüm güçleriyle çekerek yaratığı yere devirmeye çalıştı. Ama Moran Kurdu, pençeleriyle ipi kopardı ve askerleri sağa sola savurarak ağaçlara çarptı. Bu darbeyle pek çok asker yaralanmış, bazıları ise can vermişti.
Moran Kurdu, yerde acı içinde kıvranan askerleri yakalayıp keskin dişleriyle parçalamaya başladı. Yaratık büyük bir iştahla, “Bugün ziyafetim olacaksınız!” diyerek hunharca güldü.
Jack, yaratığı durdurmanın başka bir yolunu bulmalıydı. Hemen dev bir ağacın gövdesine ipi bağladı. Moran Kurdu hareket etmekte zorlanıyordu. İpi çember şeklinde dolayarak yaratığın ayaklarını tamamen hareketsiz hale getirdi. Moran Kurdu artık kıpırdayamıyordu.
---
TRON’UN SONU
Bu sırada Jack, Tron’un üzerine doğru hızla hareket etti. Yaratığın kalın derisinin zayıf bir noktasını bulmaya çalışıyordu. Tron’un karın bölgesine doğru art arda 25 kez kılıç darbeleri indirdi. Kılıç, sonunda yaratığın kalbine ulaştı. Tron ağır bir çığlık atarak yere yığıldı. Savaş lordu nihayet ölmüştü, ancak Jack’in zaferi uzun sürmeyecekti.
---
MORAN KURDU VE ANZAR’IN HAREKETİ
Jack, Zerus ırkından olan okçularını uzun ağaçların tepesine yerleştirmişti. Zerus okçuları, boynuzlu askerlerin üzerine ölümcül oklar yağdırıyordu. Ancak boynuzlu askerlerin kalkanları, ok saldırılarını savuşturmayı başarıyordu. Zerus okçularının lideri ve en yeteneklisi olan Anzar, durumu tersine çevirmek için devreye girdi. Özel bir sıvıyla yanıcı maddeyi oklarının ucuna yerleştirdi. Moran Kurdu’nun gövde kısmına bu özel oku fırlattı.
Ok hedefini buldu. Moran Kurdu’nun kürkü hızla alev aldı. Yaratık çığlık atarak kükredi ve öfkeden çıldırmış bir şekilde askerlerin üzerine doğru saldırdı. Alevler, Jack’in askerlerine de sıçradı. 30 asker, korkunç bir şekilde yanarak can verdi. Moran Kurdu, alevlerden kurtulmak için yere sürtündü ve yangını söndürdü. Ama öfkesi artık daha da artmıştı.
Moran Kurdu, eline aldığı devasa baltayla Jack’e doğru hamle yaptı. Ancak Jack, hızlı refleksleriyle her seferinde darbelerden kurtulmayı başardı. Moran Kurdu, bu kez Jack’in askerlerine yöneldi. Baltasıyla acımasızca saldırdı ve 150 askeri feci şekilde öldürdü. Yaratığın hiddeti, savaş alanını bir cehenneme çevirmişti.
---
SON MÜCADELE: MORAN KURDU
Jack, artık Moran Kurdu’nu durdurmanın tek yolunun doğrudan bir saldırı olduğuna karar verdi. Bunun için usta mızrakçı Edi’yi çağırdı. Edi, devasa 2 metrelik mızrağını Moran Kurdu’nun kafasına fırlattı. Mızrak tam isabet etmişti. Moran Kurdu’nun sarı kanı akmaya başladı ve yaratık acı içinde kıvranmaya başladı. Ancak bu da onu durdurmadı. Hırçınlaşarak 50 askeri daha paramparça etti.
Jack, Edi ve Anzar’la birlikte yaratığa son bir saldırı planı yaptı. Jack, Moran Kurdu’nun arkasına yanaştı, büyük bir sıçrayışla boynuna kılıcını sapladı. Moran Kurdu artık çaresizdi. Edi, mızrağının ucunu ateşledi ve yaratığa doğru fırlattı. Bu kez Moran Kurdu tamamen hareketsiz hale geldi ve öldü.
---
SAVAŞIN SONU: BOYNUZLU ASKERLER
Jack’in askerleri, Moran Kurdu’nu yenmenin zaferini yaşayamadan boynuzlu askerlerin vahşi saldırılarıyla yüzleşmeye devam ediyordu. Boynuzlu askerler, kural tanımaz bir şekilde savaşarak, vampir gibi düşmanlarını ısırıyor, boynuzlarıyla karınlarına darbeler indiriyordu. Ancak Jack, savaş alanında cesaretiyle öne çıktı. Kılıç darbeleriyle birçok boynuzlu askeri kendi elleriyle öldürdü. Savaş alanı mavi kana bulanmıştı.
Zerus okçuları, boynuzlu askerlerin sayılarını azaltmak için ağaçların tepesinden oklarını göndermeye devam ediyordu. Jack ve sağ kalan askerler, son güçleriyle savaşı sürdürdüler. Tüm çabaları sonunda sonuç verdi ve boynuzlu askerler tamamen yok edildi.
Savaş bitmişti, ancak bedeli ağırdı. Jack’in ordusu büyük kayıplar vermişti. Yüzlerce asker ölmüş, geriye kalanların çoğu yaralıydı. Ancak Tron, Moran Kurdu ve boynuzlu askerler yok edilmişti. Jack, bir kez daha liderliğini ve savaşma yeteneğini kanıtlamıştı. Bu zafer, Agaton topraklarında Jack’in adını bir efsaneye dönüştürdü.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muazzam Savaşlar
Fantasi⚠️Hikayenin çok büyük görkemli ve akılalmaz boyutta olması nedeniyle hikayeme bir süre ara veriyorum 27 ocak 2019 da yazılmışdır Tau ceti gezegeninde geçen Olağanüstü Sıradışı Savaşlar milyarlarca insanın ve farklı ırkların hayatta kalma mücadeles...