1. poglavlje

5.9K 93 6
                                    

"Sviđa mi se ta" dobaci Meg izlazeći iz kupaonice kada ugleda mene pred ogledalom kako rukama prelazim preko jednostavne crne haljine.

"Ne znam baš" izdahnem i ponovo se okrenem oko svoje ose da bih pogledala stražnju stranu haljine.

"Hailey! Izgledaš bolje nego ja" prizna mi a ja pogled prebacim na prekrasnu zlatnu haljinu koju je nosila, vidi se na njoj da joj je rođendan.

"Ne želim da čujem to Meg, upravo to ne želim čuti" priđem joj i otisnem poljubac na njenom čelu "Prekrasna si okej?" na moje pitanje se široko nasmije i da mi pogled na red sjajno bijelih zubi, snažno i mukotrpno je radila na tome.Sjećam je se u sedmom osnovne, čovječe u njenim ustima bilo je više metalnih žica nego samih zubi.

"Ali daj mi jedan dobar razlog zbog kojeg ja nisam mogla krenuti u trenerci? Kako bi mi tek to divno stajalo" u svojoj glavi zamislim sebe u jednoj od mnogobrojnih kappa trenerki koje posjedujem, prosto savršeno.

"Hailey!" opomene me po ko zna koji put ove večeri "Ne idemo na trčanje, idemo u klub, sa mnogo, a kad kažem mnogo mislim stvarno mnogo, zgodnih momaka" a ja na njemu izjavu prevrnem očima jer se oko ovoga cijeli život ne slažemo.

"Hmm" promrmljam preturajući po ormaru "Zašto ne hlače uz neki dobar top?" upitam je sa nadom u glasu da će mi reći da je to okej.

"Zašto skrivaš svoje noge Hailey?" upita ne krajnje ozbiljno "Ne skrivam ih Meg sam-" prekine me u pola rečenice iako i sama zna koliko mrzim to "Da skrivaš ih, reci mi kada si posljednji put nosila haljinu koja pokazuje tvoja bedra? Hm? Evo ja ću ti reći, nikada ih nisi ni nosila.Djevojko zavidim ti na takvoj figuri a ti se tu oblačiš kao da si krenula na maraton" zvučala je grubo ali sam znala da je dijelom upravu.

"Nisam ih nosila jer nikada nisam išla na mjesta gdje bih ih mogla nositi" obrazložim se a ona prevrne očima tvrdeći da je to samo izgovor.

"Milion puta smo bile na tuđim rođendanima, ma bila to samo kava ili manja žurka kod njih doma, a na prste nisi mogla izbrojati koliko se djevojaka obuklo kako ti to kažeš kučkasto" stavi navodnike na riječ koju ja tako često govorim što me pomalo i nasmije.

"Znam sve ali to je jednostavno, ne znam, moj stil, predpostavljam?" nakon moje izjave pokaže mi da odustaje od prepiranja sa mnom te odleti nazad do kupaonice da bi još malo uljepšala svoje lice.

"No dobro, ići ću u ovome ali kunem ti se Meg desili se nešto loše zapamti ćeš dan kada sam se obukla kučkasto"
cikne u kupaonici iz koje istrči iste sekunde i baci mi se u zagrljalj "Oboriti ćeš sve sa nogu ma i deset godina stariji ima da sline za tobom"

"O Bože" nasmijem se na samo pomisao da neko da dvadeset i više uopšte misli o meni išta više od toga da sam zamišljena djevojčica sa sitnih petnaest godina.Bacim poslijednji pogled na sebe u ogledalu uvjeravajući se da je sve na mjestu a zatim dohvatim lak za kosu i po deseti put ga nanesem na blago uvijenu kosu.

"Idemo?" na njeno pitanje klimenem glavom zakopčavajući jedine potpetice koje posjedujem.

"Idemo?" na njeno pitanje klimenem glavom zakopčavajući jedine potpetice koje posjedujem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
RapedWhere stories live. Discover now