24. poglavlje

1.7K 57 20
                                    

Zaynovo tijelo se naglo okreće prema meni što meni vrati pogled na njega kojem samo što para ne krene iz ušiju koliko je bijesan.Krene prema meni i..

Najebala sam.

Definitivno jesam.

"Zašto jebeno plačeš zbog šesnaestogodišnjeg dječaka?!" kako je Zayn išao prema meni tako sam ja išla unatrag sve dok nisam došla do hladnog zida svoje stare sobe.

"Sedamnaesto-" krenem ga ispraviti ali me prekine nabijanjem svog tijela uz moje.

"Boli me kurac koliko ima godina"

"Nikakav dečko ne dolazi u obzir.Ti si moja." rukama obgrli moj struk i krene silovati moj vrat "To je bolesno" usprotivim se njegovoj izjavi jer stvarno jeste.

"To se zove vjernost"

"O kakvoj vijernosti ti pričaš? Ti i ja nismo zajedno stoga nikakva vjernost nije potrebna" prebacim to preko usana i pokajem se iste sekunde jer je izraz njegovog lica iz loše prešao u gore.

"Opet se vraćamo na staro ha?!"

"Mi nikada nismo ni prešli na nešto novo" glumim bahatost, samo takvu, a usne mi se tresu od straha njegovog sljedećeg poteza.

"O kako bi te sada kaznio samo da ne žurimo" kaže kroz izdah i popusti stisak na mom struku "Hailey to su napaljeni tinejdžeri! Samo im je seks u glavi, ne želim da imaš išta sa njima, to je sve i molim te poštuj moju odluku"

"Kao da je tebi u glavi nešto drugo" promrmljam ispod daha no svejedno me je čuo "Kad si ti upitanju ne"

Iz nekog razloga, ovo je zaboljelo.Nije baš lijep osjećaj čuti od nekoga da u tebi vidi samo seks no kako god..

"Eto vidiš! U čemu je onda problem kada si upravo ti takav.Zašto želiš da imam išta sa tobom ako s-" u mom izlivu frustracija prekine me on prislonjajući svoje usne na moje.Nisam uzvraćala, šta više, odgurivala sam ga od sebe a tek se nakon nekog vremena odmakeo tek toliko da nam usne više nisu spojene ali nam se svejedno nosevi dodiruju.

"Imaš mene jednog takvog, ne treba ti još jedan"

"Kako god.Skloni se sada molim te moram završiti pakiranje" za divno Božije čudo poslušao me je a ja sam istog momenta zgrabila poveći neseser iz kupaonice i u njega krenula trpati svu šminku, nakit, parfeme i kozmetiku koju sam posjedovala.Nema toga puno, ozbiljno.

"Zašt.." u mom pokušaju ostvarivanja bilo kakve komunikacije sa njim nakon višeminutne šutnje prekine me zvono mobitela, Zaynovog mobitela.

"Pričekaj" dobaci i izađe iz sobe zatvarajući vrata.Iskoristim priliku i zgrabim fotografiju sa poda pazeći da se ne porežem na staklo koje, nakon što smotanu fotografiju stavim u stražnji džep, sklonem ispod kreveta a onda primjetim poveću drvenu kutiju na istom mjestu gdje sam je ostavila zadnji put kada sam svoj novac ubacila unutra.Izvučem je van i otvoranjem kopče podignem poklopac i dočeka me sva moja ušteđevina od desete godine života.Taj novac ne planiram trošiti, prvo sam ga skupljala sa namjerom da odem na fakultet ali kako u srednju školu nisam otišla cijelu godinu predpostavljam da od toga nema ništa.Sav novac, nekoliko hiljada dolara, stavim u vrećicu pa u kofer.

Sljedeći put kad se zainatim i pobjegnem dobro će poslužiti.

I baš u trenutku kada sam zatvarala kofer Zayn ulazi u sobu, dobar tajming.

"Nadam se da si završila jer nemamo ni minut više, žurim, imamo nekog posla u Argentini"

"Jesam, samo da.." spustim kofer na pod i čučnem kako bih zatvorila sporedni otvor "..zatvorim ovo".

Taman u trenutku kada sam htjela ustati i napustiti sobu zadobila sam tako jak udarac u leđa, nogom čini mi se, da sam pala na pod zajedno sa koferom koji je koliko toliko ublažio pol koju sam mogla osjetiti ako bih pala na laminat.

"Koji kurac?!" proderem se i glavu okrenem prema njemu a tada me dočeka pesnica na desnoj strani lica.

"Mene si mislila preći kurvo mala?!" njegov glas zagrmi prostorijom a u sljedećem trenutku budem povučena za kosu do te mjere da me podigao na noge ispred sebe.

"O čemu pričaš?" jedva izgovorim zbog krvi koja neprestano teče niz moje usne zbog udarca.

"O čemu pričam?! Znaš ti vrlo dobro!" rukom grbo pređe preko moje stražnjice kao da traži nešto, a onda mi kroz glavu prođe samo jedno.

Ne, nije ju vidio, nema šanse.

Zadnji tračak nade je nestao onog trenutka kada je Zayn fotografiju iz mog stražnjeg džepa čvrsto držao u svojim rukama.Moje oči su se širom otvorile što od iznenađenja što od straha zbog svoje sigurne kazne.

"Mog.." krenem se pravdati, moliti, preklinjati, ni sama ne znam što sam htjela reći niti kako bi objasnila svoj postupak koji je bio suprotan Zaynovom naređenju.

"Začepi!" Zaynov dlan se ponovo nađe na mom obrazu ostavljajući bolan crveni trag.

"Kako se samo usuđuješ?!Nakon što sam ti dao sve!Nakon što sam ti ispunio sve želje!Kako se usuđeš uraditi ono što sam strogo naredio da ne smiješ?!"

Svaki put kada bi završio rečenicu udario bi me sve dok se nisam našla na svom krevetu ispod njega.

"Oprosti.." tiho promucam od boli, straha i suza koje neprestano liju niz moje obraze.

"Oh jedina, ne brini se oko toga, naravno da ću angažovati ljude da se riješe tog malog stvora.Znaš, sada kada malo bolje razmislim, možda ga čak i ja lično ubijem, što misliš o tome?"

"Nemoj Zayn, nije on kriv j.."

"O naravno da nije, ti si! Ali tebe želim mučiti, život od sada na dalje će ti biti pakao, propast, moliti ćeš me da te ubijem samo kako ne bi morala trpjeti tu bol a ja, ja ću uživati u tebi, tvoj plač i vriskovi će biti muzika za moje uši, tvoje molbe da prestanem će me samo podsticati da ti radim sve to više i jače, jer ipak kurve samo za to i služe zar ne?"

Govorio je tiho rukom držeći moju vilicu i tako pazeći da svaka njegova izgovorena riječ dođe do mene, i došla je.

Nakon njegovih riječi ostala sam izbezumljena, sposobnost da se odbranim sam u potpunosti izgubila, jednostavno sam klonula.Bol koju sam osjećala zbog njegovih riječi je bila neopisiva.Jača od svake fizičke koju mi je ikada nanijeo.Nazvao me kurvom na tako ozbiljan način.Nije bilo u afektu.Nije bio samo izliv bijesa.Rekao je to ozbiljno.Mislio je tako.Smatra me kurvom.Zašto tako boli?

"Skidaj se sama da ti ne bih poderao svaki komad odjeće" nakon par sekundi mog nijemog plakanja uputio mi je riječi koje su poslale bolne trnce duž moje kralježnice, riječi kojih se plašim od našeg prvog susreta.

"Skidaj se sama da ti ne bih poderao svaki komad odjeće" nakon par sekundi mog nijemog plakanja uputio mi je riječi koje su poslale bolne trnce duž moje kralježnice, riječi kojih se plašim od našeg prvog susreta

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

za sve vas koje ste tražile lošeg Zayna, pogodite tko se vratio hehe, a stoji mu ovako ponašanje zar ne?
#vote🍑

Rapedحيث تعيش القصص. اكتشف الآن