"Lezi tu i ne pomjeraj se dok ti ne kažem da uradiš to" naredi mi kada završi sa nanošenjem kreme.
"A jao kako te mrzim" kažem od muke i glavu zabijem u jastuk ispod sebe "Voliš me" prošaputa mi na uho a ja se bez obzira na situaciju naježim zbog njegovog izdaha na svom vratu i resici uha.
"Samo...Se...Skloni!" prosiktam i nakratko ga pogledam a iz pogleda mu nisam mogla pročitati ništa.
"Nastaviš li tako biti ćeš gadno kažnjena" zaprijeti mi a ja prevrnem očima.
"Nije mi jasno zašto tako voliš dominantnost i uvjerena sam u to da mi nikada neće ni biti"
"Lijepo je znati da je netko manje vrijedan od tebe"
Sa tim riječima je napustio dnevni boravak te se istog momenta našao ispred frižidera u kuhinji tražeći nešto.Njegove riječi su me dotukle.Lijepo je znati da je netko manje vrijedan od tebe.Taj netko sam ja.Ja sam manje vrijedna od njega.Imala sam osjećaj da bih iz sveg glasa mogla plakati ali sam se nekako smirila, došla do daha.Pokušala sam se ustati i sjesti no još uvijek je vraški boljelo pa sam se pokušala namjestiti tako da su mi leđa na kauču, noge sam stavila na rub stola a stražnjica mi je došla tačno na dio između stola i kauča.Pun pogodak.Dohvatila sam daljinski upravljač i počela prebacivati kanale jer sam se smorila i igrom slučaja sam naišla na neki muzički kanal te sam krenula pjevušiti čisto da si dignem raspoloženje.
"Giving you all you want and more"
"Giving you every piece of me"
"But I will never can afford"
"I just want you to love for free"
"Can't you see that I'm getting bored?"
"Giving you every piece of me, piece of me"
"I'm not afraid anymore"
"What makes you sure you're all I need?"
"Forget about it"
"When you walk out the door and leave me torn"
"You're teaching me to live without it"
Tiho pjevušenje pretvorilo se u pjevanje koje je bilo glasnije i od same televizije.Nije me bilo briga što me Zayn čuje, jednostavno sam se, pustila.
"Hailey" Zayn me zazove iz kuhinje na šta se trgem i nakrivim glavu tako da ga mogu vidjeti.
"Što?" odgovorim hladno dok ga posmatram sa leđa.Tako je dobro građen čovječe, baš šteta što je neviđena pizda.
"Prvo, buljiš" kaže a po njegovom glasu mogu osjetiti da se smije a ja jednostavno negiram njegovu izjavu iako i on i ja dobro znamo da je to čista istina.
"Laž!" progovorim glasno i jasno da bi me mogao čuti.Samo tako odjednom sam osjetila glad, pa sam, bez obzira na Zaynova upozorenja da se ne pomjeram dok mi ne kaže da smijem, dignem sa kauča i lagano koračam prema kuhinji.
"Nisam li ti rekao da se ne pomjeraš?"
"Nisam li ti rekla da te mrzim?" promrmljam gurajući ga od frižidera.Izvadim mlijeko i jaja te ga zatvorim.
"Želiš sladoled?" upita me dok otvara kutiju sladoleda i sjeda na jednu od barskih stolica a ja nastavim sa traženjem svih sastojaka za palačinke.
"Zayn što pokušavaš?" upitam ga dok otvaram vrećicu brašna i isto sipam u plastičnu posudu.
"Ne znam o čemu pričaš" kaže dok me gleda sa podsmijehom, pa da, njemu je sve ovo smiješno.
"Pričam o svemu" nakon što vidim na ne planira ništa reći na to, nastavim "Jučer si me bez ikakvog razloga lupio po stražnjici, sinoć si me kaznio na tako bolan način da ni sama ne znam kako sam to podnijela, jutros si me udario trideset puta samo zato što sam ti rekla da si kreten a sada mi nudiš sladoled kao da se ništa nije ni desilo, e pa znaš što Zayn?! Nabij si taj sladoled u svoju odvratnu guzicu jer samo o njoj i misliš!"
Jaje koje sam držala u ruci i spremala se otvoriti ga za palačinke sam jačinom stiska šake, dok sam nabrajala Zaynu, slomila a da to nisam ni primjetila.
Osmijeh se širio njegovim licem dok sam ja sve teže disala zbog isfrustiranosti.Okrenula sam se i oprala ruke te glasno zalupila ladicom iz koje sam predhodno uzela ručnik.
"Tako si seksi kad si iznervirana" spretno sam uhvatila jaje koje mi je bilo pri ruci i svom snagom sam ga bacila prema Zaynu koji je bio na metar ispred mene.
Žumance se razlijevalo po njegovom licu a ja sam, prije nego što je uspio išta reći odmarširala do prve sobe koja se našla ispred mene.Uzela sam jastuk sa uredno namještenog kreveta i iz svog glasa sam vrištala u njega.Nakon cijele minute vrištanja koje se, bez obzira što je jastuk bio tu, čulo i van sobe, sjetila sam se da sam krenula praviti palačinke pa sam se, kao da se ništa nije ni dogodilo, spustila nazad do kuhinje.Zayn je još uvijek sjedio na barskoj stolici zaokupljen dopisivanjem sa nekim a njegova, ovaj put mokra, kosa mu je padala preko isto tako mokrog lica.
"Zanimljiv način izbacivanja bijesa" dobaci čim kročim u kuhinju, znala sam da će početi sa provokacijama.
Popravila sam kosu te uzela novo jaje u ruke koje sam istog momenta razbila i stavila u zajedničku posudu sa brašnom."A ovo jaje u moju facu je bilo baš onako energično" ignorisajući njegove ponovne provokacije dodala sam i sve ostale sastojke u smjesu te se okrenula da bih pronašla odgovarajući tiganj.Ja niska, a tiganj na zadnjoj polici.Priđem Zaynu dok ga gledam u oči a on momentalno ostavi mobitel i svu svoju pažnju preusmjeri na mene.Očekivajući da ću ga poljubiti nageo se prema meni a ja sam, još uvijek gledajući u njegove oći, spustila ruke i istim uhvatila stolicu koja se nalazila tik do njegove.Bez riječi se okrenem i postavim stolicu na koju se popnem sa ciljem da dohvatim željeni tiganj ali umjesto toga noga mi se oklizne kada pamučna čarapa dođe u dodir sa kožnom podlogom stolice.Budem spremna na bol koju sam trebala osjetiti ali umjesto toga osjetim Zaynove ruke oko svog struka kako me čvrsto drže.Gledao me u oči iz kojih sam mogla pročitati samo brigu i strah.Prebacila sam pogled na njegove pune usne te ga ponovo vratila na njegove smeđe oči.Isto to je uradio i on samo par trenutaka nakon što sam ja svoj pogled prabacila na njegove oči.
Da li ću mu dopustiti da me poljubi nakon svega što je uradio u ova dva dana?
YOU ARE READING
Raped
Fanfictionsamo obična petnaestogodišnjakinja nađena na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme © by bellakarmen 2019