"Skidaj se sama da ti ne bih poderao svaki komad odjeće" nakon par sekundi mog nijemog plakanja uputio mi je riječi koje su poslale bolne trnce duž moje kralježnice, riječi kojih se plašim od našeg prvog susreta.
Znala sam da nemam izbora.Znala sam da ću svakako za par sekundi završiti naga ispod njega.Znala sam da je spreman biti još grublji ako ga ne poslušam.Stoga jesam.
Odignem se od kreveta onoliko koliko mi on dozvoljava jer sjedi na mojim nogama.Skinem svoju jaknu i spustim je na pod a Zayn pomno prati svaki moj pokret.Rukama uhvatim krajeve majice i teška srca je povučem preko glave.Ostanem ispod njega u grudnjaku i trapericama do kojih nisam mogla doći jer je sjedio na njima.Pogledam ga ispod trepavica vlažnih od suza koje sve vrijeme teku a on se istog momenta pomakne i da mi prostora da skinem traperice.Gledala sam svugdje samo ne u njega, njegov pogled kojim je prodirao u sve dubine moje duše mi nije nikako prijao.Drhtavim rukama uhvatim rub svojih traperica te ih otkopčam i spustim do gležnjeva nakon čega podignem noge i skinem ih do kraja što me ostavlja samo u donjem rublju ispred Zayna koji me gleda kao životinja svoj plijen.Vrati se nazad na mene i usnama zarobi moj vrat što bi mi inače stvaralo ugodu ali sada joj nema ni traga ni glasa.Zubima uhvati tanku kožu mog vrata što mene natjera da zajecam od boli.
"Zayn" već krenem sa molbama da prestane na šta me on grubo uhvati za vilicu i pogleda me duboko u oči.
"Progovori još samo jednu riječ.Jednu riječ! Kunem ti se Hailey ostati ćeš bez svih zuba.Da li si razumjela?" zadrhtim još jače iako sam mislila da to nije moguće "Pitao sam te jesi li razumjela?!" zbog jačine njegovog stiska na mojoj vilici nisam mogla ni progovoriti stoga je moj odgovor bilo samo klimanje glavom iako sam u sebi iz sveg glasa vrištala ne!
U sljedećem trenutku krenuo je da se skida sve dok nije ostao potpuno nag ispred mene a ja sam svoj vrat savijala unazad kako bih pogled sklonula što dalje od njegovog uda jer mi se i više nego gadilo gledati u stvar koja mi nanosi previše boli.
"Pogledaj me" naredi mi onog trenutka kada shvati da bježim pogledom ali ne učinim to što je rekao
"Pogledaj me!" izgubi strpljenje i zareži na mene a ja sam znala da nemam izbora stoga sam svoj preplašeni, od suza potpuno zamagljeni pogled lagano spuštala prema njegovom ozbiljnom licu.
"U oči da me gledaš! Skreneš li pogled samo na sekund kunem se j-"
"Prestani sa prijetnjama, gledam te" prekinem ga u namjeri da mi kaže kako će me ubiti ili možda odrezati neki dio tijela ili zavezati za strop ili bilo što čega bi se psihopata mogao sjetiti.
Na moj postupak u samo jednoj sekundi rukom rastrgne moj grudnjak koji odleti na drugi kraj prostorije.Udahnem u iznenađenju i refleksno rukama prekrijem izloženi dio tijela.
"Hailey" pogleda me upozoravajuće no to nije bilo dovoljno da bih ga poslušala.
"Hailey..ne skloneš li te ruke ove sekunde kunem ti se slomiti ću ih" zareži na mene a mjeseci iskustva su me naučili da Zayn uvijek ispuni ono što kaže i obeća stoga ga poslušam i teška srca spustim ruke otkrivajući svoj cijeli gornji dio tijela njemu.Iste sekunde usnama se nađe na mojim grudima rukama istraživajući cijelo moje tijelo.
U ovom trenutku, osjećala sam se nemoćno.
Plakala sam i jecala cijelo vrijeme trudeći se ne ispustiti nikakav vapaj za pomoć, nikakvu molbu da prestane jer znam da bih uskoro ostala bez pola face.Tako istraživajući moje tijelo došao je do ruba mojih gaćica gdje sam zanijemila, prestala disati, nije me bilo uopšte.
"Zayn" dozovem ga iako mi je rekao da ne smijem.
"Zayn molim te" prvi put nije reagovao stoga sam pokušala ponovo.
"Pogledaj me" rukama uhvatim njegovu glavu podizući mu pogled sa posljednjeg komada odjeće na meni.
"Ne moraš raditi ovo, Zayn.Pogledaj me, urazumi se, molim te" svim silama ovog svijeta sam se trudila doprijeti do njega, njegovog uma i uvrnutog razuma.Ali nisam uspjela.Dokaz tome bila je pesnica na mom licu koja je uslijedila odmah nakon izgovorenih riječi sa moje strane.Glava mi je pala duboko u jastuk i mislila sam da je tu kraj, da padam u nesvijest i da će prestati.Ali nije.Osjetila sam njegov grub potez skidanja jedine stvari koja me je krila i štitila od njega.Grubo me uhvatio sa bedra.Tako grubo da sam bila sigurna da na njima ostaje trag njegovih ruku.Spustio je glavu između mojih nogu i krenuo me obrađivati u potrazi za mojom g tačkom.
Ne nije bilo očaravajuće.
Nije bilo ugodno.
Nije bilo nešto u čemu se uživa.
Bio je previše grub.Samo što me nije krenuo gristi.Skupljala sam noge što sam više mogla sve do trenutka kada je ponovo, po ko zna koji put večeras, izgubio strpljenje sa mnom i rukama ih raširio odvajajući svoje usne od mog međunožja."Nisi spremna za nadolazeću bol" pomazi me po obrazu govoreći mi riječi koje me od straha naježe a u sljedećem trenutku zabio se u mene jače nego ikada.Silovao me je mnogo puta ali ne pamtim da je ikada ovako jako boljelo.Prestala sam disati stiskajući pokrivač ispod sebe.Zabijao se u mene konstantno što je mene dovelo do faze gdje ne ispuštam uzdahe, ne ispuštam jecaje, ne ispuštam molbe da prestane.Ispuštam krik za krikom..vrisak za vriskom.
"Umukni!" rukom mi prekrije usne ublažujući bolne zvukove koje izlaze iz mene.Krenuo je da stenje rukama putujući mojim tijelom što me dovelo do zaključka da će uskoro sve biti gotovo, uskoro će svršiti.Oči su mi se krenule zatvarati.Ne mojom voljom.Činilo se kao da mi duša napušta tijelo.Kao da sada samo sobom upravlja.Gubila sam svijest sve dok me Zayn ponovo nije udario tako me vraćajući nazad.
"Samo probaj sada pasti u nesvijest kurvo mala" čula sam što je rekao ali jako tiho, kao da sam duboko pod vodom.Ubrzao je svoje pokrete iako nisam znala da je to uopšte moguće, i svršio je.Svuda po meni ali nadam se ne i u meni.
Sve što sam čula bilo je "Posao kurve je jednostavan a ti si toliko glupa da ni to ne znaš obaviti kako treba" a onda je nastao jezivi mrak.
YOU ARE READING
Raped
Fanfictionsamo obična petnaestogodišnjakinja nađena na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme © by bellakarmen 2019