Hailey
"Zašto me gledaš tako?" upitam ga nakon što ga već duže vrijeme vidim u krajičku oka kako me naslonjen na vrata proučava pogledom.
"Kako?" kaže ulazeći u kupaonicu punu pare iz tople vode "Tako, nekako, zaljubljeno" prevalim preko usana ali shvatim da je ispalo previše glupo pa skrenem pogled sa njegovih očiju.
"Pa ja i jesam zaljubljen"
Zatekao me svojim odgovorom.Zayn Malik je zaljubljen u mene...mislim rekao mi je već da me voli i ja sam sama sebi priznala da sam ga zavoljela ali nikada nisam razmišljala o zaljubljivanju.Sada imam još nešto za razmišljati o, loš tajming Malik, loš tajming.
"Donio sam nam odjeću" pokaže mi na majicu i gaćice te svoju trenerku i bokserice "Ti si već pripremila vodu?" klimnem glavom jer, eto ne znam, nije mi se pričalo, samo sam uživala u pogledu na njegova gola prsa.
"Znaš da preferiram da te ja skidam i oblačim" primjetili smo to heh "Dopuštaš li mi?" a kao da bih me pustio da uradim to sama i da kažem 'ne' , no pristanem jednim "mhm" i klimanjem glavom.
Klekne ispred mene kao ispred Boginje kojoj se klanja i moli je za oprost.Zavuče ruke ispod moje majice da bi skinuo moju trenerku.Uhvati je za rub ali ne povlači odmah već krene ići dlanovima uz rubove sve do bokova pa prebaci ruke na moju golu kožu što kod mene izazove trnce duž cijelog gornjeg dijela.Kakav jak utisak ostavlja ovaj čovjek na mene.Gleda me u oči, gledam i ja njega, ne govorimo ništa, uživa on dodirujući me, uživam ja dok me dodiruje, a jedini zvuk koji se čuje je mlaz vode koji se gubi u skoro punoj kadi.Skreće moje misli sa njih tako vješto.Otpušta vezicu sa trenerke te me natjera da se za mrvicu podignem da bi je skinuo sa mene uz riječi "podigni to slatko dupe".Skida mi trenerku tako sporo, lagano i nježno i iskorištava svaku priliku da dodirne moja gola bedra.Jagodicama prstiju šalje trnce duž moje kralježnice što me natjera da leđa skoro neprimjetno izvijem u luk.Odignem stopala od pločica dovoljno da može skinuti trenerku do kraja.Spusti usne na moja bedra i ostavlja poljupce od koljena pa sve do ruba crnih gaćica koje samo okrzne usnama što kod mene izazove pulsiranje tamo dolje, napaljenost.
Uhvati prstima rub moje majice i povlači je preko grudi gdje zastane.Moja pametna glava ne nosi grudnjak, ponovo. "Samo nastavi" odlučim se sada totalno opustiti i prepustiti.Zadovoljno se nasmiješi i povuče mi majicu preko glave, sporo i nježno kao i sve što je radio danas.Time samo okrzne moje bradavice koje postaju krute istog momenta.Spusti majicu na pod pored trenerke te uzme trenutak samo da pogleda u to što pripada samo njemu.Pogleda me u oči, pa u usne, pa opet u oči.Preduhitrim ga i budem ta koja poljubi njega, a ne on mene.Ljubili smo se svega par sekundi, s ljubavlju i nježno.Znam što želi, želi ih okusiti i traži moju dozvolu, barem toliko.Približi se tik to moje desne bradavice te svoj pogled ponovo prebaci na moje oči, klimnem glavom dozvoljavajući mu, nema kajanja.Uvuče ju među usne toliko da čak mogu osjetiti i njegove zube kako dodiruju moju kožu.Ispustim tih izdah na šta on zareži i svoju ruku prebaci na lijevu dojku te je snažno stisne.Odvoji usne od moje bradavice ali ne i od grudi.Nastavi ostavljati poljupce po cijeloj desnoj strani, duž ključne kosi, preko vrata i sve do mojih usana.Bezbroj uzdaha napustilo je naša usta."Kada je puna" prekidam poljubac prekovolje ali ipak samo što ne osjetim kako mi voda dodiruje dupe jer sjedim na rubu kade .
"Idemo do kraja?" upita ciljajući na moje gaćice "Možda, ukoliko bude bilo potrebno" mašta mi se zagolica iako mi raspoloženje nije najbajnije.Ozari se osmjeh na njegovom lici zbog moje direktnosti.Tako sjedeći i na slijepo spustim ruku i napipam rub njegove trenerke.Slučajno ili "slučajno" osjetim i njegovu erekciju.Shvati moje namjere te se podigne u stajći položaj tako olakšavajući meni da skinem njegovu trenerku.Ostavim ga u boksericama jer nisam znala da li ih skinuti ili ne, ali ipak idem korak dalje i uhvatim njihov rub lagano ih spuštajući a svoj pogled prebacim na njega koji me već odavno gleda sa ponosnim osmjehom na licu.Posramljeno pogledam u taj ud ispred sebe jer prvi put mi je da ga gledam, ovako direktno.Svojom rukom pređe duž moje kose.Podignem se a on mi pruži ruku te me pusti da prva uđem u kadu a vrela voda zagrli moje podkoljenice.Nakon što Zayn uđe nasloni se na rub a ja na njegova prsa, baš kao i prošli put.Ponovo, ali ovaj put nogom, dodirnem njegovu erekciju te napaljenost prođe mojim tijelom."Idemo do kraja" izustim to a već u sljedećem trenutku nazalzim se njemu u krilo ljubeći ga sa toliko strasti ali opet nježno.Bez ozbzira što smo u vodi skine moje gaćice bez ikakvih problema i vrati me sebi u krilo.Po prvi put uhvatim njegovog prijtelja u ruku i prođem dlanom cijelom dužinom a na vrhu se malo zadržim igrajući se s palcem.Izusti glasan izdah pomješan sa režanjem i zabaci glavu nazad što mene podstakne da nastavim.Prelazim od korjena do vrha nekolilo puta a kada i on i ja osjetimo da će uskoro svršiti odigne me te ga postavi meni na ulaz.Spustim se sama dublje nego ikada pa ostanem tako par sekundi da se naviknem na tu dubinu a nakon toga krećem se lagano podizati i spuštati.Dovodimo se do ludila, međusobno.Ruke zarijem u njegovu kosu a on svoju glavu među moje grudi kada ubrzam radnje.Svršimo u isto vrijeme i tako zadihani se samo vratimo u ležeći položaj.
jedan mi od dražih poglavlja 👼💋
YOU ARE READING
Raped
Fanfictionsamo obična petnaestogodišnjakinja nađena na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme © by bellakarmen 2019