Hailey:
(@lilih instagram)Ubijala me činjenica da postoji mogućnost da je upravo Zayn čovijek koji me ne kidnapovao i vezao za stolicu u nekom šugavom podrumu.I sama sam rekla da me miris i glas nepoznatog muškarca podsjećao na nekoga, ne lično na Zayna, nadam se jer ipak nisam sigurna da sam mu mogla tako dobro zapamtiti boju glasa i miris parfema kojeg je nosio tokom našeg desetominutnog razgovora.Jedino što se protivilo mom poricanju da je Zayn moj otmičar jeste ta igla ili tko zna što zabodeno u moj vrat prije početka vožnje.Možda smo imali saobraćajnu nesreću pa se komad stakla zabio u venu mog vrata.Koliko je to moguće?Ali zar ne bih tada trebala imati i neke druge povrede na tijelu?
Hailey prestani! Iscrpljujem sama sebe tim odvratnim mislima koje ne pomažu meni a ni bilo kome drugo.
U svoj organizam nisam unijela ni malo hrane ili tečnosti od prošle noći i to se vjerovatno i primjeti.Ruke su mi suhe na dodir a lice mi se čini tako iscrpljenim.Pokušati ću zamoliti tog muškarca za bilo kakvu pomoć, mada ne vidim razlog zbog kojeg bih mi on učinio bilo kakvu uslugu, no vrijedi pokušati.
Oduvijek sam voljela gimnastiku i bila sam itekako dobra u istoj što mi je pomoglo da se bolje istegnem zbog višesatnog sjedenja na tvrdoj stolici u istom položaju.Izvodila sam raznorazne akrobacije tako dobro istezajući ruke, leđa i noge sve dok nisam ružno stala na desnu nogu i začulo se jedno ogromno tras.Bezobzira na činjenicu što sam oteta i vjerovatno uskoro mrtva dobrih par minuta sam se smijala sama sebi sjedeći na prašnjavom podu sve dok nisam začula brze korake kako se ponovo približavaju podrumu.Ne mogu se sama zavezati a biti će iznimno ljut ako me vidi ovakvu a i ja ću vidjeti njega, napokon, njegov izgled neće više biti tajna.Uspaničila sam se i otrčala u prvi kut kojeg sam vidjela glavu stavljujući između koljena koja sam privukla sebi i obgrlila iste.
"Molim te Bože da je razuman čovijek" mrmljala sam i cijelo vrijeme ponavljala istu stvar pokušavaći uvjeriti sebe da će sve biti uredu iako možda neće.Isti zvuk kao i prije par sati, koraci se zaustavljaju ispred željeznih vrata, zveket ključeva a isti se u tom momentu nađe u bravi, okretanje ključa i glasno struganje vrata po podu.
YOU ARE READING
Raped
Fanfictionsamo obična petnaestogodišnjakinja nađena na pogrešnom mjestu u pogrešno vrijeme © by bellakarmen 2019