5

1K 67 2
                                    

- Majdnem...-mondtam és megmutattam neki a sajátomat, amin a "004" szám volt. 

- Egyeznek. Hawkins Energiaügyi Minisztérium... avagy a hawkinsi labor.

- A labor, az itt van?-kérdezte, majd becsukta a szemét, de nem értettem mit csinál.

- Csukd be a szemed és gondolj arra, hogy hol lehet a labor. Megpróbálom neked "odavetíteni" azt a helyet, amire gondolok. - azt tettem amire kért. Megjelent előttem a nagy ház.

- Igen, ez az.

- Azt tudod mik a képességed vagy képességeid?

- MI? Nem. - nem tudom, van e képességem. Mi van, ha nincs is?

- Próbálj dolgokat. Mi van, ha te is olyan erőt kaptál mint én? Emeld fel a tollat.

- Oké- mondtam majd megfogtam.

- De nem így. Koncentrálj. A nővérem azt mondta, a dühömet szedjem össze és próbáljam a tárgyra irányítani.

- Jól van. - koncentráltam, de nem sikerült.-Jane ez nem megy.

- Próbálj mást. Víz alatt meddig tudsz maradni? Ha dühös vagy tudsz e tüzet fújni? Nem tudom, próbálkozz.

- Rendben, köszi J.

- J? 

- Becenévnek. Tőlem - kacsintottam, majd elmentem.

Otthon:

- HENRY!!!-ordítottam.

- Mi történt? Baj van?

- BAJ???? Áh, dehogy. CSAK MEGTUDTAM, HOGY AZ ANYÁM NEM IS AZ ANYÁM ÉS HOGY EGY TORZSZÜLÖTT VAGYOK!

- Ülj le, mindent elmesélek.

- JÓ. 

- Szóval, 3 éves voltál. Egy véletlen folytán kerültél hozzánk. Anyu talált rád, és elvitt haza. Később Dr. Brenner csöngetett az ajtón.  Téged akart. Azt mondta, elszöktél, és haza kell menned az "árvaházba". Anyu kérdezte, nem fogadhat e örökbe, mire a pasas azt válaszolta: De akkor senkinek sem beszélhetünk a dolgokról amik velünk történtek. Arról, hogy téged anyu megtalált, és a képességeid....

- Mik a képességeim?

- Dr. Brenner szerint a te képességed az, hogy a mások képességeit képes vagy felerősíteni. Emellett tudsz a víz alatt lélegezni. Elvileg.

- Felerősítem más ilyen gyerekek képességeit?

- Elvileg igen, de a pasas azt mondta, hogy egyetlen egy gyerek van még aki olyan "különleges" mint te, de őt a te érdekedben mindig szemmel tartják.

- Szólnom kéne, ha megismerem azt a gyereket?

- El akarsz menni a laborba?

- Nem. De tegyük fel, mi van ha ez a gyerek is megszökött? Én úgy tudom, Dr. Brenner meghalt 2 éve.

- Azta. De akkor se beszélj senkinek a képességeidről kérlek, különben lehet, hogy megölnek engem, téged, anyut is.

- Jó jó. Nem beszélek senkinek, viszont most mennem kell, vacsira itthon vagyok.

- De hova...

- Majd jövök! - és elmentem. Természetesen Jane-hez rohantam. Tudnia kellet a dolgokról, amiket Henry mondott nekem.

Hoppernél:

*kopog*

- Megyek, nyitom! - hallottam Jane hangját.

- Szia Jenny! Hát te? 

- Jane! Megtudtam.

- Mit?

- Janei! Ma még beengeded a barátodat?

- Ja persze, gyere be. De mi történt?

- Apukád tudja?

- Hopper? Tudja, igen.

- Mit tudok?

- Hogy vannak szuperképességeim.

- Ki ez a lány? Honnan tud rólad? Miért mondtad el neki?

- Jenny vagyok.És én vagyok Négyes.

- Mi?

- Tizenegy. Jane. Én vagyok a négyes. Jenny.

- Mutasd meg. - kérte a rendőr, és én megmutattam neki a karomon lévő tetoválást. Egy kicsit nézegette, majd azt kérdezte.

- Mi az amit Tizinek akartál mondani?

- Megtudta a bátyámtól, mi a képességem.

-Mi?

- Felerősíthetem Tizi erejét.

- Ez a képesség nagyon ritka lehet. Van más képességed is?

- Vízbe tudok lélegezni.

- Az jó. Hogyan tudod használni az erődet?

- Gondolom a vízbe lélegzés annyi, hogy levegőt veszek a vízbe és nem fulladok me. Viszont a másikat nem tudom hogyan használjam. 

- Lehet, hogyha felemelek egy autót, ami eddig eléggé nehéz volt, annak ellenér, hogy a kaput bezártam, ha te arra koncentrálsz, hogy én erős legyek, akkor talán sikerül úgy felemelnem a kocsit, mintha egy játékállat lenne.

- A kocsimat ne.

- Nem a tiédet akarom felemelni. A roncstelepre megyünk. 

- Majd holnap, mostmár késő van. Hazaviszlek Jenny. Tizi jössz?

- Nem, most nem.

- De nem mész el, ugye?

- Nem.

- Rendben. Fél óra múlva itt leszek. 

- Szia Jenny! 

- Szia Tizi!- öleltük meg egymást és beszálltam Jim kocsijába. Tudom, hogy Tizenegy készül valamire, és ez nem tetszik...




Nem vagyok egyedül ~ Stranger Things fanfictionWhere stories live. Discover now