12

581 41 0
                                    

- 011008? Nem értem... - Mike és El egymás vállán aludtak. - 0 11008.... Így se jó.... Talán 01 1008? Nem. Nem megy... Vagy talán visszafele? 800110. Nyolcszázezeregyszáztíz? Az talán lehet egy cím? Nyolcezeregy 10-es ház?  Talán lehet ez. - Jenny azt hitte rájött a megoldásra. Tudatni akarta a párossal, de nem akarta őket felébreszteni. Azt tervezte, feláll és elmegy, mikor belerúgott az asztalba. El felébredt és felébresztette Mikeot is.

- Mi történt?

- Aludjatok csak, nagyon édesek voltatok. Én nem akarok zavarni így hazamegyek.

- De valamire jutottál?

- Hát... Inkább aludjatok. Holnap átjövök és elmondok mindent, oké?

- Hát jó.

- Addig még majd gondolkodok egy kicsit.

- Rendben, de ne csinálj butaságot.

- Oké. Jó éjszakát.

- Jó éjt Jenny! - köszönt egyszerre Eleven és barátja, majd Jenny hazament. Fáradt volt, így gyorsan megvacsorázott és lefeküdt aludni.

Másnap reggel Jenny reggeli után a rendőrfőnök háza felé tartott, bekopogott.

- Szia Jenny! El sem hiszed mennyire vártalak már. - mondta Eleven, miközben átölelte Jennyt.

- Köszi.

- Na akkor elmondod mire jutottál?

- Mmm.... Hopper itt van?

- Nincs, már vagy fél órája elment dolgozni. Szerencse, hogy mosr szünet van, így nem kell suliba menni...

- Ja. Na akkor.... - és elővette jegyzetfüzetét - arra jutottam, hogy kevertem a számokat, és arra jutottam, hogy talàn ez lehet egy cím. 8001 10. Gondolom 10-es lakás. De akkor a 8001 mi lehet?

- A 8001-es utca.

- Mi?

- Csak Hopper hívja így. Tizennyolc utca van itt Hawkinsban ami számot jelöl. Nyolcvanas pont van....és az az utolsó számos utca..... Kicsit arrébb van az első utca, vagyis a 01-es utca. Azt tudom, hogy a két utcától nem messze van egy erdő. Van is egy legenda, miszerint ha éjszaka mész abba az erdőbe, akkor sosem térsz vissza. Talán ott van a kapuja a világnak, és beszippantja az arra járókat....

- és ezért nem térnek vissza. Zseni vagy El.

- Nem... Mindketten azok vagyunk. Basszus ha erre nem jössz rá, akkor talán Willt sose találjuk meg.

- Várj. Nem azt mondtad, hogy este tűnnek el onnan az emberek?

- De, igen.

- Akkor lehet, hogy ez azért van, mert csak este nyílik ki a kapu.

- Az lehet... *pittyegés* Hopper jelez nekem. M...a....s....o....k....á...i...g....m...a...r...a...d....o....k...... Ma sokàig maradok. Akkor van időnk elmenni.

- Oké, hány körül menjünk? A fiúkat hívjuk?

- Ötkor megyünk és most kihagyunk mindenkit. Csak mi ketten megyünk. Nem akarom, hogy bárkinek baja essen. Ki meg tudjuk magunkat védeni. Ők nem. Tehàt nem jönnek.

- Jenny!

- Will?

- Ne menj oda. Vesz... Nyolc...nyolc.

- WILL?? WILLLL! WILL?!?!

- Jenny? Mi a baj?

- Will üzent. Azt mondta, ne menjünk oda, mert veszélyes és aztán csak azt kiabálta, hogy nyolc.

- Igen, akkor lehet, hogy veszélyes, de oda kell mennünk. Lehet, hogy a nyolcas egy szám, ami a világon vezet valahova.

- Biztos?

- Talán. De ezt ki kell derítenünk.

- Rendben. Akkor 5-kor megyünk, de addig mit csinálunk?

- Talán Willt megpróbálhatnád elérni.

- Oké.... - Jenny becsukta a szemét, és próbált Willel kapcsolatot teremteni.

- Will? Ott vagy? Kérlek, válaszolj....Will!.....Will..

- El, ezt neked is meg kell nézned. - mondta Jenny, így El engedélyt kapott, hogy Jenny fejébe nézhessen. Ez egy látomás lehetett. Ott voltak a gonosz gyerekek és Will, aki nem tehetett semmiről. Lassan közelítettek felé. Kínozták, verték, Eleven pedig fojtogatta Willt. A fiú nem volt már magánál.... Még bírta egy kis ideig, majd meghalt.

- Ne... Az nem lehet... Elkéstünk volna?

- Jenny! Mi van, ha ez csak a jövő. Mi van, ha ez nem most történt meg, ez akkor fog, ha......Basszuskulcs. Nyolcas! Nyolc! Kali!

- Ki az?

- A nővérem. Mindegy. Hát azért 011008, 011 mint az én tetoválásom, és 008, mint Kalié. Kalit kell megtalálnom. Meg kell találnunk. Ő segíthet nekünk igazán.

- Miért, neki mi az ereje?

- Hát, illúzió. Elhitet valamit veled, ami nincs ott.

- Mi van ha ez kell ahhoz, hogy Willt ne öljék meg. El, MEG KELL TALÁLNOD A NŐVÉRED.

- Oké. - Eleven leült, bekapcsolta a rádiót, és elkezdte keresni nővérét. Meg is találta, ugyanazon a helyen volt. Vagyis El tudta az utat. - Megtaláltam...... El kell érte mennünk.

- Oké, de akkor az erdős tervet végleg lefújjuk?

- Nem. Majd valamikor megvalósítjuk, amikor Will itthon és biztonságban van. Most megyünk és megkeressük Kalit.

Sziasztok!
Bocsi az
Ennyire
Rövid
Részért
A következő
Hosszabb
Lesz
Ígérem!

Friends never lie❤
pusza

Nem vagyok egyedül ~ Stranger Things fanfictionWhere stories live. Discover now