- Rossz nyom? Nem lehet rossz nyom! Nem lehet! - üvöltözött Will.
- Will kérlek nyugodj meg! - mondta Max.
- Hagyjál...meg kell találnunk Jennyt...nem tudhatjuk, hogy a másik világban élő énjeink élnek e, vagy sem. És ha élnek, akkor az kibaszott nagy gáz, mert akkor lehet hogy Jennyt ugyan úgy kínozzák, mint engem kínoztak....és bár anyám miatt sosem mondtam, mert nem akartam megijeszteni....de rohadt fájdalmas módszereik vannak. Szóval mihamarabb rá kéne jönnünk, hogy Jennyt hogyan hozzuk ki.
- Jó ebben igaza van Willnek. - mondta Mike. - Hiszen tényleg nem tudhatjuk, hogy Jenny mennyire szenved. Bár ügyes lány, biztos megoldotta, hogy ne legyen szem előtt. - itt mindenki bólogatott.
- Van egy ötletem. - szólalt meg Max.
- Mi? - válaszoltam.
- Vagyis inkább kérdés...Kali nem tud segíteni?
- Ki? - kérdezte Henry.
- Kali a nővérem...és mivel Jenny nővére is, lehet hogy egyből segítene, hogyha megtudná, hogy Jenny bajban van. Megpróbálom majd elérni.
- Miért nem most? - kérdezte Will.
- Will. Nyugodj le. El még erőtlen, nem látod?
- Jó bocs...de azért Mike te érthetnéd meg a legjobban, hogy miért vagyok ennyire türelmetlen... - elkezdett pirulni.
- Mindannyian értük.
- Nem én nem. - mondta Henry.
- Hát....Jennyt nagyon szeretem...és elvileg ő is engem. De még nem volt alkalmunk ezt megbeszélni.
- Oh. Értem. Azért, most az lenne a legnormálisabb, ha azt mondanám, ne bántsd, külonben összetörlek, de szerintem ezt Jenny egyedül is meg tudná tenni - nevetett a fiú...Will viszont kicsit megijedt. - Nyugodj meg Will. Inkább most azt mondom, ha kihozod...kihozzátok Jennyt...örökre az adósotok maradok.
- Miért, te nem fogsz segíteni? - kérdezte Lucas.
- Nem vagyok ebben az ügyben jártas...nem hiszem, hogy hasznomat tudnátok venni.
- Dehogyisnem! - mondtam. - Nem tudhatjuk, hogy pontosan mivel vagy kivel...vagy éppen kikkel van dolgunk...van sejtésünk, de nem biztos semmi. Lényeg, hogy Jenny kimentéséhez a lehető legtöbb emberre van szükség.
- Akkor hívjatok bármi van - felirta egy cetlire az otthona telefonszámát.
- Fogunk. Viszont mi megyünk és agyalunk egy kicsit. - néztem a srácokra, akik készülődtek, utána visszamentünk Mikehoz.
...
- Szerintem akkor én most megpróbálom Kalit elérni.
- Én itt leszek - mondja Mike. - Bármi baj van, szorítsd meg a kezemet... - bólogattam. Lehunytam a szememet. Kalit hamar elértem.
- Kali!
- Jane? Baj van?
- Hawkinsba kellene jönnöd.
- Miért? Jane, mondd el mi a baj!
- Nem vagyok elég erős ehhez. Csak gyere el! Tudni fogod hol találsz! - aztán felriadtam. Újabb zsepit ásztattam el vérrel, és mint a nővéremnek is említettem, nem voltam még erős ahhoz, hogy sokáig maradjak. - Re-remélem ide f-fog j-jönni.
- Szerintem mindenképp jön. Hiszen érted bármit megtenne. És Jennyért is.
- Biztosan.
Sziasztok!
Ne hari hogy nem volt olyan izgi, de mivel mostanában nincs sok időm semmihez (igen, még karantén alatt sem...a 9.osztály nehéz) ezért most ilyen rész lett ez. Megpróbálok aktívabb lenni, de semmit sem ígérek. Vigyázzatok magatokra, puszi
ESTÁS LEYENDO
Nem vagyok egyedül ~ Stranger Things fanfiction
FanficStranger Things Nem kell bemutatni! Hiszen aki ismeri, tudja miről szól. Aki nem ismeri, az indavideón magyar felirattal végignézheti a 25 részt. Akkor lesz fogalma. Én ajánlom, jó kis film! Na szóval, a rövid történet: Jenny Black 2 napja költözött...