*16:30*
Išėjus iš paskaitų, atsisveikinau su draugėm ir ėjau link bibliotekos knygų. Tik staiga suskambo telefonas ir mano kelionė buvo sutrugdytą. Atsidusau ir atsiliepiau:
-Alio?
-Žinau, kad pažįsti vaikiną iš savo klasės.
-Kalbam apie kurį?
-Mėlynų akių, rudaplaukis, aukštas, sportuoja...
-Supratau.-nutraukiau jį.
-Noriu, kad apie jį viską sužinotum ir gautą informaciją atsiustum man.
-Ką?-paspringau oru.
-Jokių pokštų Džes, nes aš žinau apie tave ir žinau ką darai gyvenime.
-Tai tu mane seki?
-Tarkim taip, o dabar tavo užduotis sužinoti apie tą vaikiną ir daryk viską kas tik įmanoma.
-Bet...-nespėjusi pasakyti sakinio paslaptingas vyrukas padėjo ragelį.
*salone*
-Tu?-nustebau.
-Aš.-šyptelėjo jis, o aš atsidususi moviausi pirštines.
-Tai kokią tatuiruotę darysies?
-Jasmina,-pažvelgiau į jį su sutrikusią išraišką ir jis nusijuokė.-tai ne tu, tai mano naujos merginos vardas.
-Tai ką? Jau pradėsi visų merginų vardus išsitatuiruoti?
-Gal. Dar nenusprendžiau.
-Idijotas.-pavarčiau akis.
-Juoda.
-M?
-Spalva. Juoda.
-Oh, gerai.
-Tai čia tu dirbi? Ar už kažką dirbi?
-Dirbu. Mano dėdžio salonas.
-Ir kaip suprantu jis tave išmokino?
-Mhm, o dabar patylėk ir leisk man dirbti.
-Auč.
-Pirmas dūris visada skaudus.-šyptelėjau.
-Mhm, kai tokia mergina dirba.-pašaipiai tarė.
-Ką turi omeny?
-Nerodai man dėmesio,-susiraukusi specialiai ir greitai sudūriau jam kelis kartus.-auč.
-Jei dar pašnekinsi mane tai nebus vien tik auč, bet ir pyp pyp.
-Huh?
-Ligoninė,-pavarčiau akis ir tesiau darbą.-be to, ne visos merginos yra kaip Lana.
-Tiesa, bet gali ir būti kaip Lana.-mirktelėjo jis.
-Tiesa, bet nepriversi.
-Su pinigais?
-Manęs tu nenusipirksi.
-Kokia tavo mėgstamiausia grupė?
-Su bilietais taip pat.
-Velnias,-atsiduso jis.-kas nors jug turi būti, kad tu galėtum rodyti man dėmesį.
-Yra, bet tu to nemoki.-šyptelėjau.
-Ir kas tai?
-Būti normaliu vaikinu.
-Tavo akyse aš skendu kaip bemiegėje naktyje girdžiu tavo dejones.-pavartau akis ir nusijuokiu kartu su juo.
-Kaip romantiška.-pasivaipiau kaip Lana.
-Gerai atkartojai ją, tiktais ji sako...,-nenorėdama išgirsti tos žiurkės žodžius, sudūriau jam visą raidę.-auč!
-Ji sako auč?-nusijuokiau.
-Džes, man skauda.
-Ak turtuoliui skauda,-sudejavau.-be to, draugai gali mane taip vadinti. O tu - man ne draugas.
-Labas, aš Markas. Būkim draugais.
-Kaip drįsti skriausti mano dukterėčią?-atėjo dėdė Denisas ir mūsų juokai baigės.
-Ne, pone. Aš tik bandau būti jai draugiškas.
-Žinau aš jūsų tuos draugiškumus,-atėmė iš manęs įrankius jis.-Jasmina? Nieko, padarysim kitą vardą.
-Ne, ne, ne,-nurijo seiles vaikinas.-tai mano merginos vardas.
-Plius, aš jau pradėjau daryti ,,a" raidę.-tariau.
-Jasmina, eik ir parvesk namo mergaites iš mokyklos, o aš čia padirbėsiu.-tarė dėdė.
-Raktelius.-ištiesiau ranką ir jis išsitraukęs iš kišenes raktelius pradėjo pokalbį su Marku.
*vakaras*
Grįžusi namo, nuėjau į virtuvę kur aplink viryklę sukiojosi tetos draugė. "Mmm."-užuodžiau blynėlius su varške ir tai jie atrodo gundomai. Bet šalin valgį, metas ruošti namų darbus, nes tada man bus namų areštas. Nors šituose namuose gyvenu 9-rius metus, bet žinau taisykles, kurios galiojo man čia atsikrausčius. Beje, tėvų neturiu, tad pats artimiausias žmogus yra dėdė Denisas arba kitaip tariant Den. Istorija ilga, o pati ji - panaši į visas kitas istorijas. Be tėvų man kaip tik geriau, nes išmokau pati būti savarankiška ir pasitikinti savim, nors kartais apie juos ir pagalvoju. Kaip tėvas už grotu sėdi, o kaip motina laikosi kitam pasauly, ar ji bent jau mane mato iš dangaus?
-Jasmin! Jasmin! Jasmin!-įlekė dvynukės į mano kambarį.
-Taip?-atsitraukdama nuo knygų pažvelgiau į jas.
-Mes nerandam Jasminos.-tarė liūdnai Brigita.
-Tai, kad aš čia.-sutrikau.
-Kačiuko, o ne tavęs.-tarė Gerda.
-Ka-kačiuko?-išsigandau vien tik pagalvodama apie pasekmes.
-Aha.-linksėjo mergaitės.
-Mergaitės!-pasigirdo iš svetainės vyro balsas.
-Prisidirbom.-pažvelgė liūdnai Gerda į Brigitą.
-Nagi, eime.-čiupiau jų rankas ir vedžiausi link svetainės iš kur buvo galima girdėti ir kačiuko miauksėjimą.
-Iš ku gavot katę?-griežtai paklausė dėdė jų.
-Radom ant medžio.-nuleidus galvą atsakė jos.
-Tuoj pat neškit ją iš mano namų.-pakėlęs balsą liepė jis.
-O ar...?
-Mergaitės.-nutraukiau Brigitą, kad nesukeltu scenos.
-Taip tėti.-vienu metu tarė ir paėmusios kačiuką išėjo iš kambario.
-Be to,-ramiai tarė vyras.-tavo Markas prašė susitikti su tavim.
-Jis ne mano Markas, ir kodėl?
-Tas šmikis nieko nesakė daugiau. Tik nori su tavim susitikti.
-Aš niekur neisiu. Turiu užbaigti referatą ir atiduoti profesoriui rytoj.-pasiteisinau.
-Gerai, kad pirmoje vietoje yra tau mokslai.-šypteli jis.
-Noriu gerą išsilavinimą gaut.-atsakiau su šypsena jam taip pat.
Įdomu 🤔
Vote 🥀
YOU ARE READING
Mr. Mysterious (BAIGTA)
Teen FictionJis - Ponas paslaptingasis ir moterų numylėtinis Ji - 21 metų studentė ir žavi tatuiruočių meistrė Jie - visiški skirtingi žmonės lyg iš kito pasaulio, bet kiekvienas turi paslapčių, o gal net ir jausmų? Nepažįstami žmonės, kurie ras savo meilės kel...