*po 3 savaičių*
Žiūrint valandą į nepažįstamo vyruko žinutę man vis sukosi naujos mintys ir kuo labiau galvojau kaip išpešti iš Marko informacijos nežinia apie ką, tuo labiau galvą skaudėjo. Per tas kelias savaites viską dariau, bet nieko. Būti nuostabia, netikra mergina ir apsimesti kaip klusniu šuniuku dėl bilietų pas tėtį ir sužinoti tiesą apie tėvus man yra viskas, bet tai jau vargina mane. O kas jeigu jis švarus? Ir ką turėjo tas vyras omeny kerštą? "Ugh. Kodėl aš!?"-numečiau telefoną ant lovos.
-Sakyk Fausta,-nebeiškenčiau ir nusprendžiau paklausti draugės ką ji darytu mano vietoj.-ką tu darytum jeigu tau reikėtu sužinoti apie visiškai nepažįstamą žmogų informacijos?
-Sugundinčiau arba nugirdyčiau.
-Fausta,-spragtelėjau pirštais atsikėlus nuo lovos.-tu genijus!
-Na ačiū, bet manau apie sugun...
-Ne,-nutraukiau ją.-apie antrą variantą nors bus sunku, bet verta pabandyti.-tarusi nuėjau iki spintos ir ieškojau tinkamu drabužių tiesos vakarui.
*vakare*
Pasibeldus į duris greitai nutaisiau laiminga veidą ir laukiau kol tas storžievis atidarys duris. Vos jam atidarius duris iškėliau degtinės butelį ir šyptelėjau kaip mažas vaikas. Nieko nesakęs su didžiausia nuostaba jis įleido mane į savo prabangų kambarį.
Kai tik viską padėjau ant stalo nejauki atmosfera prisijungė prie mūsų. Marko kambarys išties buvo tamsus kaip ir jo asmenybė po tamsiu šydu, tačiau mažos detalės atskleidė tikrąjį jį. "Knygos?"-pakėliau antakį ir su maža šypsenėle pažvelgiau į jį.-Kas?-paklausė ji.
-Net nebūčiau pamanius, kad toksai vaikinas kaip tu mėgsta knygas.
-Juk reikia mokyti.-nusijuokė jis tyliai.
-Tiesa.-pritariau ir iškėlusi stiklinę šyptelėjau. "Metas tiesai, Markai."
Po 3-jų valandų vaikinas buvo jau girtut girtutėlis, bet jokios informacijos neišpešiau iš jo, tad prakalbau apie savo šeimą. Tiksliau pirmą kartą atskleidžiau save tokiam išpuikusiam vaikinui kaip Markas visame miestelyje. Tiesą sakant buvo lengviau pasakoti girtam negu blaiviam. Tačiau ir tas nepadėjo. Vos tik įpylus jam skysčio į stiklinę jis pažvelgė į tolį ir tarė:
-Džes, žinau ką tu patyrei,-žagtelėjo, o aš įdėmiai klausiausi jo.-juk tai,-vėl žagtelėjo ir pažvelgęs į mane šyptelėjo.-kokia tu graži.-atsidusau ir pavarčiau akis. "Po velnių! Ką dabar daryti?!"-galvojau žiūrėdama į tuščia butelį. Gal nužudyti jį ir palikti miestelį? Pažvelgiau į jau miegantį vaikiną ir sunkiai atsidususi pamerkiau pirštus į degtinę ir patepiau kaklą. Staiga mano akys užkliuvo už kelių dokumentų prie kompiuterio. Tyliai nuėjus prie rašomo stalo pradėjau ieškoti ko nors. Suradusi apie tėčio pasodimo į kalėjimą dokumentus atverčiau juos. Ten buvo tiksliai parašyta, kad Marko tėvai jį pasodino už grotų. Prikandau apatinę lūpą sustapdyti savo emocijas ir išsitraukusi telefoną greitai viską nufotkinau. Adrenalinas? Ne. Kerštas? Gal.
*rytas*
Naktį niekaip negalėjau užmigti nors grįžau saulei patekant. Negi jis tikrai pasodino mano tėvą už grotų dėl vagystės ir platinimo narkotikų? Jis nebuvo pats geriausias žmogus, bet tiek daug metų? O gal mama į tai buvo įsivėlus taip pat? Sunku net pagalvoti kas nutiko tą dieną, kai visa tiesa dingo ir prasidėjo melas...
-Oh, labas rytas,-atsikėlusi tarė Fausta.-šiandien prasideda mūsų atostogos tai gal kur nors...,-nutilo ji atsisukusi į mane.-tu nemiegojai?
-Ne.-tyliai tariau. Merginai priėjus prie manęs pauostė ir greitai atsitraukusi atidarė langus.
-Jasmin tu gėrei?
-Taip. Su Marku.
-Kas čia dedasi, Džes? Iš niekur pradedi draugauti su Marku, klausinėti nesąmonių, gerti, nieko mums daugiau nesakyti. Kas tu? Kur mano draugė?-vos tik prasižiojau į mūsų kambarį įlekė kažkokia mergina.
-Čia gyvena Jasmin iš 201-ojo kabineto?
-Pala, ar gi mes ne kartu sėdim tenais?-paklausiau.
-Pagirios matau,-nejaukiai tarė.-bet taip.
-Na tai tada suradai mane.
-Girdėjau iš merginų, kad dirbi True North tattoo salone.
-Nebe.
-Oh. Na tada gerų atostogų.-išėjus merginai, Fausta į mane klausiamai atsisuko.
-Tu nebe dirbi?
-Denisas. Nenoriu jo veido matyti tad išėjau iš darbo.
-Tada dirbsi pas mane. Neleisiu be pinigų sedėti.-greitai atsisukau į ją ir pamačiusi jos piktą veidą atsidususi palinksėjau pritardama jai.
-Merginossss!-dar viena įlekė į kambarį.-vasara! Va-sa-ra!
-Žinom jau senai Aną.-tariau atsikėlusi iš lovos.
-Um, kažkas jau linksminosi vakar.-atsitraukė ji.
-Nelakiau kaip mano nuostabusis vaikinas.-šyptelėjau netikra šypsena.
-Tai dar pasakyk, kad šeip sau palaikei kompanija, o vėliau užsipylei degtinės ant savęs.-sukryžiavo rankas Ana.
-Panašei, bet bingo.
-Ką vėl sumanei Džes?
-Pažiūrėk telefone.-tariau imdamasi džinsus.
-Nieko sau. Kalės vaikas!
-Aš tą patį galvojau,-nusijuokiau.-todėl šį kartą šią vasarą praleisiu kitaip.-surimtėjau. "Viskas išaiškės kai pasakys jis tiesą."
-Ak taip,-spragtelėjo pirštais blondinė.-ruoškites išvykai į gamtą. Iškylą miške, poilsis papludimyje!-pamėgdžiojo profesorių iš 320 kabineto.
-Nesupratau?-abi klausiamai pažvelgėm į Aną.
-Jis taip sakė.
-Visą vasarą?
-Tris savaites kadangi šis periodas bus ilgesnis, tad savaitę teks ruoštis mokslo metams.-paaiškinusi Ana viską aš atsisėdau ant lovos ir pradėjau kurti savo planus galvodama apie mano ir Marko vasarą. "Tiesiog puiku."-atsidusau.
Tiesą sakant nieko nenusimanau apie tuos universitetus, paskaitas, atostogas ir t.t. Tiesiog skaitykit ir įsivaizduokit, kad taip turi būti lol.
Vote ir sorry jei radote klaidų...
YOU ARE READING
Mr. Mysterious (BAIGTA)
Teen FictionJis - Ponas paslaptingasis ir moterų numylėtinis Ji - 21 metų studentė ir žavi tatuiruočių meistrė Jie - visiški skirtingi žmonės lyg iš kito pasaulio, bet kiekvienas turi paslapčių, o gal net ir jausmų? Nepažįstami žmonės, kurie ras savo meilės kel...