10 dalis

224 12 0
                                    

*rytas*

Neišsimiegoję visi po lėto lipom į kažkokį kalną apie kūrį pasakojo mūsų profesorius. Nenorėdamos klausytis kalbų, aš, Fausta ir Ana lipom paskutinės na, o prieš mus - vaikinai. Man reikėjo sugalvoti kaip išpešti informacija iš Marko, bet vietoj to aš pradedu skęsti jo meilėje. "Kas man darosi?"-atsidusau.

-Pavargai?-paklausė Ana.

-Mes einam jau dvi valandas,-sunkiai tariau.-tai aišku, kad taip! Juk jis status.

-Įsivaizduojat. Vakar mano kursiokė matė Marką su kažkokia merga prie tilto,-užspringau oru.-Džes ar viskas gerai?

-Aha.-tariau žiūrėdama Markui į nugarą.

-Mergišius. Teisingai sakei apie jį Jasmin.-piktinosi toliau Fausta.

-Kaip einas merginoms?-atsisuko Orestas į mus, kaip ir visi kiti vaikinai.

-Visai gerai, bet būtų dar geriau jeigu apsisuksite ir eisite.-tariau praeidama pro Marką.

-Ei, Džes,-sugriebė mano rankos riešą Markas.-nebūk pikta, juk girdėjai Fausta.

-Aš ir nesu.-prunkštelėjau ir paspartinau žingsnius. Keista, bet man nieko nereikia. Tik išgirsti kaip mano tėvas atsidurė kalėjimę iš Marko ir gal būt tai susije dar ir su mano motina. Juk turi būti koks nors paaiškinimas. Per petį sugaudžiau akimis Marko žvilgsnį ir atsidusau. "Turi."

Marko Pov:

Nebegaliu daugiau tai daryti Jasminai. Be to mano šeima ir taip turtinga viskuom. Kam man reikia iš kažkokio vyro imti pinigus už surasta informacija apie merginą kuri veža mane iš proto! Diena po dienos ir suprantu, kad man nieko nereikia, tik įsitikinti ar Jasmin taip pat ką nors jaučia man. Taip, mano planas pavyko, bet klausimas ar ilgam? Lana tikrai nepraleis progos vėl būti kartu su manim, o aš tos apgavikės tikrai nevesiu kaip mano tėvai nori, kai pabaigsiu šį universitetą. Tikra meilė negimsta piniguose! Be to, negaliu atskleisti jai paslapties kurią tėvai saugoja, kad ir kaip noriu Jasminai pasakyti, bet negaliu. Beliko vienas klausimas, bet pirmiausia reikia viską nutraukti su tuo vyruku kol dar ne vėlu...

*17:20*

Grįžę iš kalno visi sugulė į palapines. Šį kartą nekibsiu prie Džesės iš to ką buvau girdėjas ką Fausta sakė. Dabar reikia apsimesti, kad susipykom, o vėliau laimingi ir susitaikę grįšim. Paėjęs toliau nuo palapinių paskambinau nepažįstamam vyrui.

-Jau suradai informacijos?-atsiliepė jis.

-Ne ir to nežadu daugiau daryt.

-Negi pamilai?-nusijuokė jis.

-Man nieko iš tavęs nereikia, tiesiog palik mane ramybei. Jasmin yra šauni mergina, kam tau ji?

-O tu pagalvok antrą kartą, pone paslaptingasis. Ką tu darysi kai mamytė ir tėvelis nebeduos pinigų?

-Man jų nereikia.

-Naivuolis,-nusijuokė dar karta.-jeigu nesurasi nieko, tada tavo mergužėlei galas. Pamatysi tik mirties patale.-paskutiniai jo žodžiai nuskambėjo tikroviškai, lyg jis dabar tuojau pat padarytu. Sunkiai atsidusęs padėjau ragelį ir atsirėmiau į medį. Negi taip sunku palikti mane ramybėje? "Ak Džes, kad tu žinotum."

Jasmin Pov:

Rytoj bus bent jau pramogų, negu lipti į kalną per tokį karštį ir grįžti vakarop kur kelio nesimato. Rytoj pagaliau eisim ten kur atvažiavom - į papludymį. Pabūsime tikriausiai kokias 5-kias minutes, o visą likusią dieną vėl žiūrėsim kaip saulė leidžiasi. Bet jeigu nors vienas profesorius susipras, kad mums yra atostogos ir vasara, tada tikriausiai su merginom įdegsime bent jau kiek. Atsidususi pažvelgiau į tolį ir tariau:

-Baik spoksoti į mane.

-Vienas klausimas kuris mane gundo ištraukti iš tavęs atsakymą.

-Na ir koks?-pažvelgiau į jos kreivą šypseną.

-Tavo akys užsidega nuo aistros, daugiau šypsaisi, būni ta pati Jasmina kurią mes pažinojome anksčiau ir tai, brangute, ne vaidyba. Tai meilė. Tad aš tavęs klausiu, Džes, ar tu jį myli?

-Aišku, kad ne.-prunkštelėjau.

-Lažinames, kad iki išvažiavimo tu atsiduosi jam,-paspringau oru.-iš 100 dolerių.

-Kam tau tiek daug?

-Nauja kolekcija atsirado, o man trūksta vos 300 dolerių.

-Iš kur dar 200-tai?

-Iš Faustos kuri man skoloj ir iš Oresto,-pakėliau antakį.-net neklausk,-perspėjo mane.-tai?

-Gerai.-sutikau žinodama, kad prisidariau bėdos.

Ooff. Kažin kur tai veda? 🤫
Vote ♥️

Mr. Mysterious (BAIGTA)Where stories live. Discover now