Jau tris valandas stoviu ir kaip paauglys prakaituoju būdamas viename kambaryje su savo simpatija. Jasmina viename kampe stovi ir kalbasi su savo draugėm, prie baro stovinti Lana su Dominyka taip pat kalbėjosi, bet nežinia apie ką, o aš su vaikinais dar kitame kampe. Niekad nebūčiau pagalvojęs, kad atsidursiu tokioje situacijoje. Tankiai atsidusęs nusukau akis į vaikinus ir užsiverčiau stiklinę dar vieno viskio ant savęs.
-Mes pasitarėm ir nusprendėm, kad tarp jūsų kažkas ne taip.-tarė patapšnodamas per petį Orestas.
-Tarp mūsų viskas gerai.
-Turėjom omeny Laną.-pažvelgiau į tuos idiotus rūsčiai.
-Mes tik pajuokavom,-nusijuokė jie.-bet jeigu rimtais tai kas dedasi su Jasmina?
-Ta prasme kas dedasi?-užmečiau akį į Jasminos pusę.
-Nei jūs kartu, nei nesielgiate kaip pora, net šiandien prie tavęs lindo ta šliundra, o tu nič nieko nedarei.-tėvą pavaidino Orestas.
-Gal tu ją vis dar myli?-ramiai paklausė Benis.
-Dieve ne!-tariau garsiau ir apsidairęs, kad niekas manęs neišgirdo priėjau arčiau jų sudarydamas ratelį.-Jasmin yra mano mergina ir aš ją begalo myliu.
-Lažybos,-nurijau susidarusį gumulą gerklėj.-nueik prie jos ir aistringai,-pabrėžė žodį jis.-pabučiuok visų akivaizdoje. Benis gaus 1000 dolerių jeigu išdrįsi.
-Ar ne aš turėčiau gaut?
-Tu jau turi aukso puodą.-galvos mostu parodė į merginas.
-Palaikyk stiklinę.-įkišau jam į rankas ir gyliai įkvėpęs ėjau link merginų. Praėjęs pro supykusią Laną supratau, jog ji išgirdo mūsų pokalbį ir dabar tikriausiai imsis savo veiksmų. Nieko daugiau nebegalvojęs griebiau merginos ranką ir atsukęs ją į save aistringai, kaip Orestas buvo sakęs, pabučiavau ją. Jos skoningos, putlios, dar likus vyšnio skonio vazelinas ant jos lūpų tiesiog vedė mane iš proto. Uždėjęs ranką ant jos liemens dar labiau prisitraukiau ją arčiau savęs, o jos kvapnūs, švelnūs ir saldūs kvepalai nepaliko kito šanso paleist merginą. Tačiau jos švelnus atstumimas mane sutrigdė. Patylėjus sekundėlei ji, su užkimusiu balsu, tarė:
-Kas čia buvo?
-Lana įtartinai stebėjo mus.
-Oh.-nurausdama nuleido ji akis žemyn ir netikėtai uždėdama ranką man ant kaklo prisitraukė bučiniui į skruostą.
-Na tada,-nesusilaikiau ir šyptelėjau.-jau eisiu.-vis dar nepakėlus akių, ji linktelėjo ir prikandusi lūpą laukė kol nueisiu.
-Na, na, na brolyti. Menkas bučinukas suvystė tave.-nusijuokė vaikinai.
-Užsičiaupkite.-pavarčiau akis ir paėmau ir draugo stikline su skysčiu girdėdamas kaip Orestas dejavo atiduodamas 1000 dolerių Benedigtui.
Jasmin Pov:
Kai tik jis apsisukęs nuėjo link savo draugų aš atsisukau į drauges kurios jau šypsojosi iki ausų. Pavarčiau akis ir užsiverčiau šampano taurę ant savęs.
-Žavinga.
-Devintam dangui.
-Kažkas tai jau tikrai įsimylėjęs,-akimis parodė į vaikinų grupelę Ana.-einu į barą. Ko nors norėsite?
-Turiu kitų reikalų.-įkišo taurę man Fausta į rankas ir atsidususi žingsniavo link vaikinų.
-Orestas?-paklausiau nenorėdama žiūrėtį.
-Neteisingai. Benis,-nustebau.-gerai einu.
-Tu matei?-išgirdau merginos piktą balsą sau už nugaros.
-Lana...
-Negaliu patikėti. Jis niekad manęs taip nebučiavo!
-Lana jie susilažino.
-Iš manęs irgi buvo susilažinę ir mes draugavome 4-rius metus.
-Tiesa sakant 2-jus ir jie susilažino iš 5 doleriu, o dabar iš 1000-čio...
-Tai tu man sakai, kad aš buvau verta tik 5 dolerių, kai ta kalė yra 1000-čiu verta?!
-T-taip.
-Daugiau nesirodyk man akyse. Lauk!-pažvelgiau pro petį į Lanos pusę.-sakiau dink iš čia!-nervingai atsidusau.-planas C.
-Man reikia su tavim pasikalbėti.-kruptelėjau išgirdusi draugės balsą.
-Girdėjau.-tariau.
-Tada pati žinai, kad laikas pasakyti Markui tiesą.
-Žinau, bet...,-akies krašteliu pažvelgiau į Laną.-rytoj. Rytoj aš jam pasakysiu viską.
-Gerai.
Trumpoka tokia dalis, bet ant pabaigų bus ilgokos. Pažadu 😉
Vote 🖤
YOU ARE READING
Mr. Mysterious (BAIGTA)
Teen FictionJis - Ponas paslaptingasis ir moterų numylėtinis Ji - 21 metų studentė ir žavi tatuiruočių meistrė Jie - visiški skirtingi žmonės lyg iš kito pasaulio, bet kiekvienas turi paslapčių, o gal net ir jausmų? Nepažįstami žmonės, kurie ras savo meilės kel...