16 dalis

219 15 0
                                    

*rytas*

Nusipraususi po spintą ieškojau neįtartinų drabužių. Nusprendžiau, kad šiandien padėsiu viskam tašką. Dar kartelį užmetus akį į miegančią Faustą išėjau pro duris. Vakar suradusi populiarią, nedidelią parduotuvėlę užsisakiau vieną žaisliuką, kuris man padės šiąnakt viską užbaigti. Nesvarbu kokios pasekmės bus, bet verta pabandyti... Vos pradarius duris, aukštas vyras nužiūrėjęs mane paklausė:

-Ir ką tokia graži panelė, veikia čia?

-Esu užsisakius.

-CO2 Beretta M9?

-Vienas ir vienintelis.-šyptelėjau.

-300 dolerių.

-Rašė 200-tai.

-Arba 350 dolerių arba...-nužiūrėjo mane ir prikando lūpa.

-Turiu vaikiną,-atsitraukiau.-300-tai ir aš išeinu pro tas duris.

-Tebūnie, pupa.-pavarčiau akis ir padavus pinigus išėjau. "Iškrypėlis."-atsisėdau ant motociklo ir galvojau, kaip išsisukti nuo darbo.

Grįžus į universitetą kaip tik radau kambaryje Faustą. Iš nugaros apkabinau ją ir vis kartojau jos vardą kol ji manęs nenuvertė ant jos lovos. Šyptelėjau kaip vaikas laukdama jos reakcijos. Sulaukusi jos atsidusimo tariau:

-Gal galėtum šį vakarą už mane padirbti?

-Kas nors nutiko?

-Tiesiog noriu pasikalbėti su Denisu.-tyliau pasakiau.

-Gerai. Pasikalbėsiu su bose.

-Ačiū.-apkabinau ją ir atsikėlusi nuo jos lovos ėjau pasiruošti paskaitoms kitoj savaitei.

*vakaras*

Apsimovusi suplėšytus džinsus, pilkšvą džemperį ir šeip ne taip radus užkištus po lovą juodus batus buvau pasirengusi. Pasiėmiau nuo spintelės motociklo raktus ir įsikišusi sau į džinsus nugaroje pistoletą, palikau bendrabutį.

Atvažiavus į vietą atsidusau ir kad niekas manęs nematytu ėjau aplinkui. Beeidama prisiminiau Deniso visus sakytus žodžius ir regis jis buvo visiškai teisus, tačiau jo veiksmai atsisuko į jį patį...
Griaustiniui sugriaudėjus kelis kartus pradėjo smarkiai lyti. Tai dar labiau pažadino žvėrį manyje, dar labiau kraujas užvirė nuo pykčio, dar labiau spaudžiau kumščius, kad net nagų žymės liko delnuose, dar labiau emocijos susimaišė kai priėjau tatuiruočių saloną. Peršlapus atidariau salono duris ir atėjus prie jo darbo kambario, kuriame jis skaičiavo pinigus. Pasibjaurėdama juo nudelbiau akis žemyn ir dusliu balsu tariau:

-Kaip tu drįsai.

-Jasmin.-kruptelėjęs nusišypsojo ir po akimirkos ta bjauri šypsena dingo.

-Kaip tu drįsai nužudyti mano motiną ir pakišti tėvą Marko tėvams!-šį kartą pakėliau akis į jį.

-Oh. Tu jau žinai?

-Tai tu dabar turėtum sedėti už grotu!-nebesusilaikiau ir užmerkusi akis išliejau karštas ašaras.-žudikas,-jis tylėjo žiūrėdamas į mane.-tu buvai teisus dėl keršto kuris mane užvaldė tą dieną, kai Markas man visą tiesą pasakė,-nurijau susidariusį gumulą gerklėj.-ir dabar tu atsakysi už savo veiksmus, šlykštynę.-išsitraukusi pistoletą iš nugaros nusitaikiau į jį.

-Jasmin, ne!-nieko nelaukusi iššoviau iš pistoleto kulką, bet staigiai buvo nuversta Marko ant grindų. Ginklas išslydo man iš rankų, o kulka pateikė į Deniso petį.

-Markai?-klausiamai pažvelgiau į vaikiną.

-Pagalvok apie pasekmes, Džes. Nenoriu, kad sėstum į kalėjimą.

-Balandėliai.-pro sukastus dantis tarė vyras ir šovė iš ginklo į mus. Kulka buvo skirta man, bet vaikino vikrumas paslepė mane po savo kūno ir pataikė į Marko petį. Supanikavusi uždėjau stipriai ranką ant jo peties, kad bent jau sustapdyčiau kraujavimą. Staiga salono durų skambutis suskambėjo ir į pastatą įlekė burys policininkų.

-Iškviečiau juos.-tarė jis.

-Jėzau tu tikrai princas ant balto žirgo.-bandžiau pajuokaut.

-Atleiskite panelę, reikia sužeistąjį nuvešti į ligoninę.-atėjo dvi moterys.

-Nesijaudink, man viskas gerai.-palinksėjau ir stebėjau kaip jį išveža iš patalpų su greitosios pagalbos neštuvų vežimėliu. Užmerkiau akis ir atsidusau žinodama, kad viskas baigta. Dabar man bus lengviau kvėpuoti tuo pačiu oru kuriuo ir kvėpavau - melo. Staiga išgirdusi draugių balsus atmerkiau akis ir ėjau link išėjimo kur manęs laukė dvi susirūpinusios merginos. Gal aš tikrai esu laimės kūdikis, kad turiu visko ko tik troškau?

-Jasmin! Daugiau niekad taip mūsų negąsdink!-aprekė Ana.

-Važiuojam į ligoninę. Nereikia tų ginčų dabar, Aną.-užstojo Fausta. Nusijuokiau ir linktelėjau. "Tai jau tikrai laimės kūdikis."

Who is ready for final end 🤔
Vote

Mr. Mysterious (BAIGTA)Where stories live. Discover now