*15:30*
Pasibaigus paskaitoms ėjau į bendrabutį skaitydama žinutės nuo Deniso. Regis šį kartą tikrai peržengiau ribą. Viskas nesusitvarkys kol negrįšiu namo, nors to tikrai nežadu daryti. Nebešokinėsiu pagal jų dūdelę, šį kartą viskas bus atvirkščiai. Staigiai išjungiau telefoną išgirsdama Marko balsą už savęs koridoriaus gale.
-Sveika.-pribėgo.
-Ko tau?
-Nebūk nemandagi,-pavarčiau akis.-pas mane vakarėlis, tad privalai ateiti.
-Ir kodėl gi?
-Nes Lana ten bus ir kiek prisimenu turi būti ir mano mergina.
-Netikra,-pridėjau ir atsisukusi į jį sukryžiavau rankas.-jeigu į vakarėlį, tai tada mums reikės taisyklių.
-Baik su tom savo taisyklėm.-pavartė akis jis.
-Gerai, ieškokis kitos merginos.-pasukau į kairę pusę.
-Sutinku,-gyliai atsiduso pasivydamas mane.-tik nepamiršk, kad turime elgtis kaip pora.
-Paimk mus 8-ta valandą.
-Mus?
-Fausta ir Ana taip pat važiuos.
-Gerai?-tardamas uždarė staigiai spintelės duris ir pažvelgęs į akis šyptelėjo.-10-ta paims jus Orestas ir lauk žinutės, Džes.-nespėjus jam pasipriešinti jis jau buvo dingęs mano akyse, tad sunkiai atsidusau ir rašiau žinutę draugėms dėl vakarėlio.
Grįžusi į bendrabutį, kambaryje radau dvi maištininkes, kurios jau ruošėsi tam netikusiam vakarėliui. Pamačiusios mane, griebė už rankos ir nusitempė prie veidrodžio. Vos spėjus sumirksėti jau buvau aprenkta Anos suknele.
-Hey!-spragtelėjau pirštais taip atkreipusi jų dėmesį.-aš nei lelė nei manekenas jums.-atsisukau į jas.
-Džes, leisk mums daryti visą darbą. Juk mes einam į Marko vakarėlį!-suspiegė Ana. Pavarčiau akis ir nusivilkusi suknelę kritau į lovą klausydamasi draugių kalbų apie šį vakarą.
*21:46*
Sedėjau ant lovos ir žiūrėjau spektaklį apie ką renktis. Išmėtyti drabužiai, ginčai po ginčo ir begalybės variantų bėga draugių mintyse. Nuvirtau atgal į lovą išgirsdama savo vardą iš Anos lūpų:
-Džes. Ką manai?
-Gražu.-tariau.
-Kaip šita suknelė?-Fausta pasimaivė prieš mane.
-Tau tinka.
-Jasmina!-sušaukė vėl Ana ir priėjusi prie manęs uždėjo rankas sau ant liemens.
-Nuostabiai atrodai.-užmerkiau akis.
-Stojames ir rengiames! Neišleisime tave su pižama.-griebė mano rankas ir iškėlė iš lovos.
-Ugh.
-Ką manai apie šitą?-iškėlė pakabą su raudona suknele.
-Džinsai?-iškėliau kelnias.
-Dieve padėk.-atsiduso ji, o aš šyptelėjau. Mėgstu jas erzinti, kitaip aš ne Jasmina.
*vakarėlyje*
Išlipusios iš mašinos sustojome. Tiesą sakant nežinojau, kad Markas gyvena vis dar tėvų name. Tik žinojau, kad jis išlepintas, turtingas, maudosi tėvelių piniguose velnio vaikas. Pasitikę mus tarnai numovė Anai švarkelį ir palenkę galvą mes nuėjome link virtuvės kur visi kiti buvo. Pasiėmusios gėrimus šnekučiavomė ir klausėmes muzikos, kol ne pats karalius atėjo pas mus ir pakvietė mane šokiui. Jeigu nebūčiau jo netikra mergina, būčiau apipylus jį alkoholiu iš mano vienkartino puodelio, tačiau visas išdaigas teko pamiršti ir sutikti. Neilgai teko laukti dramos, kai vos tik Markas uždėjo savo rankas ant mano klubų Lana iškarto atitraukė mus ir pažvelgė į mudu su piktu veidu.
-Ko taip užpykai? Negi negaliu liesti savo merginos?-tarė ramiai vaikinas.
-Ką?-ji dar labiau įpyko.-tu ir,-nužiūrėjo ji mane.-ji?
-Lana man gana tavo dramų ir apgaudinėjimų. Baik meluoti ir pripažink, kad tu tik su manim dėl populiarumo.
-Markai ne,-priėjo prie jo ir netrukus kažkokia mergina atpylė viską ant Lanos suknelės.-tu kalę! Tai pati brangiausia suknelė, o tu ją sugadinai!
-Atleisk.-išgirdusi Faustos balsą greitai ją pakėliau ir nieko nelaukdama išėjau. Negaliu patikėti, kad jis jai nieko nesakė apie skirimą. Galvojau, kad Lana žino apie Marko susitikinėjimą su manim ir bandys pakenkti man, tačiau nieko. Absoliučiai nieko neįvyko nuo Anos vakarėlio. Tik vieną žinau jog man dabar tai tikrai klius nuo velnio, nuo Lanos...
*rytas*
Visi mokykloje buvo vis dar neišsiblaivę po vakarykščio vakarėlio ir Lanos dramų dėl išsiskyrimo.
-Tarp mūsų viskas baigta.-žiūrėjo vidoe per Anos telefoną.
-Markai tu negali manęs palikti! Neturi jokios teisės!-šaukė riksnė.-ko čia spoksot?!
-Na ir video.-tariau atsitraukus nuo ekrano.
-Tai sakai nieko nėra tarp jūsų, a?- paklausė draugė.-klok viską.
-Kaip vakar girdėjot ir matėt, taip, mes kartu.
-Tai reikia atšvęsti.-tarė Fausta.
-Ne,-greitai tariau.-kam? Eilinė pora ir tiek.
-Kažką nuo mūsų slepi. Jaučiu tai ir mes sužinosime anksčiau ar vėliau.-nurijau susidariusį gumulą gerklėj ir nervingai šyptelėjus paėmiau skaityta knygą.
*16:50*
Pasibaigus paskaitoms nusprendžiau nueiti į baiseiną kartu su Fausta kadangi jai ne užilgo bus varžybos tai jai reikia pasitreniruoti ir šeip, ką gi jau per tokius karščius veikti užsidarius kambaryje? "Na ir dienelė."-atsidusau pamačiusi Laną su Dominyką prie baseino duru. Kol laukiau Faustos ir savo drabužių nusprendžiau pasiklausyti jų pokalbio. Vis dėlto dabar aš ant raudonos vėliavos esu...
-Tai ką dabar darysi?
-Nežinau po kolkas, bet galvoju keršto planą. Markas su ta valkata? Tik per mano lavoną.
-Bet Markas buvo teisus. Tu jį apgaudinėji.-nuleido galvą Dominyką.
-Kaip drįsti man taip sakyti?!-užšaukė ant jos Lana.-mums lemta būti kartu.
-Drama?-išgirdau už savęs Faustos balsą.
-Negąsdink taip,-tariau paėmusi savo daiktus iš jos rankų.-dar pažiūrėsim kas kam sukurs atpildo kerštą.
-Būk atsargi su Lana. Žinai kokia ji.
-Žinau.-tariau ir abi įėjome į persirengimo kambarį.
Po karšto dušo greitai apsivyniojau rankšluoščiu kūną ir pradėjau džiovintis plaukus su fenu. Pasiplaukiojimas kartu su Fausta buvo varginantis, bet atsipalaidavau būdama vandenį. Lanos ir jos pakaliko vengėm ir ačiū Dievui dramos nebuvo kaip ir žūdinių. Numečiau feną vos tik pajutusi rankas ant mano liemens ir tylų balsą sau prie ausies:
-Sveika. "Markas".
-Neliesk manęs.-tariau, o jis tik tyliai nusijuokė.
-Ak Džes ką man su tavim daryti, a?-pažvelgiau į jį per veidrodį ir pamačiau jo velnio, bet ir pilno geidulio akis. Jis buvo toks paslaptingas.
-Ką turi omeny?-nesupratau.
-Oh, dabar žinau kokia tavo bausmė bus už virtuves grindis bei vonią,-kažkas man kuždėjo, kad tai ne mano darbas už sugadintą virtuvę ir vonią.-tu, Džes, nuo šiol būsi tik tais mano. "Fausta!"-keikiau ją. Dabar aš esu jam kaip grobis. Man reikia kuo skubiau sužinoti informacijos apie jį ir užbaigti šitas visas nesąmones...
So, hey guys. Per tuos kelis mėnesius tiek daug įvyko ir tikrai buvo sunkūs momentai preitą mėnesį tad teko man atsitraukti nuo rašymo ir pažvelgti į tikrąjį pasaulį. Šį kartą užbaigsiu istorija greičiau nei maniau, nes visos mintys pabėgo ir manau bus geriausia jeigu šią istorija pabaigsiu biški kiek ankščiau ir atsitrauksiu iki pat žiemos nuo wattpad'o, tad tikriausiai sulauksite manęs tik ant mokslo metų :)
Vote ♥️
YOU ARE READING
Mr. Mysterious (BAIGTA)
Teen FictionJis - Ponas paslaptingasis ir moterų numylėtinis Ji - 21 metų studentė ir žavi tatuiruočių meistrė Jie - visiški skirtingi žmonės lyg iš kito pasaulio, bet kiekvienas turi paslapčių, o gal net ir jausmų? Nepažįstami žmonės, kurie ras savo meilės kel...