*po dviejų savaičių*
Išgirdusi beldimą į duris atidariau jas ir apsižiūrėjus ar nieko nėra užrakinau. Atsidususi pažvelgiau į jį. Jau elgiamės kaip maži vaikai išprotėję nuo meilės kurią uždraudė tėvai. Dar galvojau ar pasielgiau teisingai nuspresdama duoti jam galimybę dėl mano širdies? Ir atsakymas mano yra taip. Jeigu jau kelintą dieną slepiamės baro tualete. Juokingai skamba, bet ką darysi jeigu pačios rankos nevaldomos. Be to, teko dar ir sceną iškelti tik todėl, kad kuo greičiau išsiskirtume, ir viskas dėl Lanos. Ta Lana man stovi gerklėj! Norisi užmušti kai tik ją pamatau! Mes su Marku suartėjome kaip niekad ir tai trigdo ją, tą vištą. Kad ir kaip skaudu būtų išsiskirti ir vėl matyti mylimiausią porelę kartu, mes paslapčia atkurtume santykius. Tad ar tai košmaras ar ta nuostabu, Lana savo nepasieks...
Atsitraukus truputi nuo vaikino nuleidau akis ir tariau:-Man reikia su tavim pasikalbėti.-sutrikau, kai pasakėm vienu metu tą pačią frazę.
-Pradėk pirma.-tarė jis. Vos tik prasižiojus sakyti išgirdome beldimą.
-Užimta.-tariau, bet po kelių sekundžių vėl beldimas į duris.
-Užimta.-piktai tarė Markas.
-Aš...
-Jasmin?-nutraukė mane Oresto balsas. Atsisukau rūsčiai į vaikiną.
-Maniau, kad niekas nesekė tavęs.
-Ir aš taip pat,-pavarčiau akis ir atsukau jam nugarą.-tai Orestas, Džes.-apkabino iš už nugaros ir padėjęs smakrą ant mano peties žiūrėjo įdėmiai į mane per veidrodį.
-Kuris greičiau viską išplepės.-dar labiau supykau.
-Aš vis dar čia.-su pykčiu atrakinau duris ir atidariusi jas praėjau pro jį.
-Paaiškink jam!-spėjus sušukti Markui išėjau iš baro.
Susikrovusios visus savo daiktus ir juokingai sulanksčiusios palapinę, išėjome iš miško link autobuso. Šiandien išvažiuojam pagaliau ten kur nebus kalnų, gyvunų visokių baisių ir palapinių. Jau užsimerkusi svajoju kaip krentu į savo minkštą lovą ant savo patogios pagalvės. Svajoju palysti po karštu dušu nuplaudama tą miško kvapą. Svajoju valgyti savo mėgstamiausioje kavinėjė, kur niekas manęs netrukdys. Staiga išgirstu savo vardą sau už nugaros. "Per greitai pasakiau."-atsidusau ir atsisukusi išvydau prieš save Marką. Uždusęs ir kaip visada tvarkingai apsirengęs. Nors tai buvo paprasti džinsai ir maikė. Davusi ženklą kalbėti jis dar visas uždusęs prabilo:
-Kad niekas mūsų netrukdytu kaip šiandien, atsiūsiu adresą kur galėsim susitikti.
-Šiandien negaliu. Dirbu.
-Tada į saloną ateisiu.
-Matai,-nurijau susidariusį gumulą gerklėj.-aš ten nebedirbu. Nesinorėjo matyti Deniso ten, tad išėjau savo noru. O dabar Fausta surado man naują darbą.
-Tai tada ateisiu.-akies krašteliu pamačiau kaip Orestas šypsosi bežiūrint į mus.
-Užsičiaupk Orestai!-sušaukiau.
-Aš nieko nesakiau! Kol kas!-pavarčiau akis.
-Tu jam nieko nesakei?
-Um...
-Tada eik ir jam pasakyk,-paliepiau.-beje, atsiūsk adresą kur susitikti rytoj.
-Nori sedėt kartu?
-Mes susipyke.
-Ak tiksliai.-pavarčiau akis.
*15:20*
Įėjusios į mūsų kambarį sustojau ir šokiruota tariau:
-Dėdę?
-Jasmin.
-Paliksiu jus vienus.-tarė Fausta ir išėjo.
-Ką tu čia darai?-sukryžiavau rankas.
-Negi negaliu aplankyti dukterėčios?
-Dėdę Denisai, aš negrįšiu ir net nežadu grįšti, kad ir kaip jūs prašysit! Be to, darbą turiu ir stogą po galva.
-Norėjau pažiūrėti kaip tu laikaisi. Kaip tavo santykiai su Marku.-nurijau susidariusį gumulą gerklėj.
-Iš kur žinai?
-Gandai aplink miestelį ir pasirodo tai tiesa. Vargšo dukterėčia susitikinėja su turtuolio sūnum.
-Prašau išeiti.-nuleidau akis į žemę tvardydama save.
-Kaip sau nori. Tik kitą kartą būk atsargesnė. Nežinia kas gali nutikti.-priėjo prie manęs ir įšsitraukė pinigus iš kišenės.
-Man nereikia tavo pinigų, išeik.
-Iki greito, Jasmin.-atsiduso ir paliko kambarį.
-Žinau, kad dabar netinkamas laikas, bet gal geriau tu atsisėsk,-tarė Fausta ir aš atsisėdau ant lovos.-prašo pinigų už mokslus.
-Bet turėjo būti tik ant žiemos!-pašokau nuo lovos.-kas dabar man bus? Juk dar vieneri metai man mokytis!
-Ramiai Džes, sugalvosim ką nors,-apkabino draugės mane.-nesijaudink. Neleisim, kad tave išspirtu iš universiteto.
-Prižadam.-tarė Ana.
Hi, liko tik kelios dalys ir aš jau sakysiu bye bye wattpad'ui, bett neliūdėkit, nes aš turiu jau paruošta naują istoriją 😏 Tik laiko klausimas kada aš ją įkelsiu lol
Vote 🖤
YOU ARE READING
Mr. Mysterious (BAIGTA)
Teen FictionJis - Ponas paslaptingasis ir moterų numylėtinis Ji - 21 metų studentė ir žavi tatuiruočių meistrė Jie - visiški skirtingi žmonės lyg iš kito pasaulio, bet kiekvienas turi paslapčių, o gal net ir jausmų? Nepažįstami žmonės, kurie ras savo meilės kel...