Jin odadan çıktığında " Uyudu. " dedi. " Uyandığında girmeniz daha iyi olur. "
Hoseok merakla " İyi mi? " dediğinde Jin omuz silkip " Mi Cha'yı sordu ve ona iyi olduğunu kurtulduğunu söyleyince ağladı. Yani sadece ağladı. Bence iyi. Mutluluktan ağladı yani. " dedi.
Yoongi " Ben yoğun bakımın olduğu yere gidiyorum. " diye Mi Cha'yı kast ettiğinde arkadaşları onu onayladı.
Elleri cebinde kimseye vurmadan yoğun bakım ünitesinin oraya gitti. Mi Cha'nın anne ve babasını bekleme odasında bir koltukta otururken gördüğünde ellerini cebinden çıkartıp yanlarına ulaştı.
" İhtiyacınız olan bir şey varsa yapayım? " dediğinde Mi Cha'nın babası " Teşekkürler, oğlum. " dedi yavaşça gülümseyerek.
Mi Cha'nın annesi dün kızının ameliyata girmesi üzerine iyice çökmüş uyuyakalmıştı.
" Jeongguk da uyandı. " dedi Yoongi. " Şuan da uyuyor ama. "
Mi Cha'nın babası sanki kendi evladı uyanmış gibi sevinirken eşini uyandırdı.
" Gerçekten mi? Nasıl mutlu oldum anlatamam. " dediğinde Mi Cha'nın annesi uykulu sesle " Ne oldu? " dedi.
" Jeongguk uyanmış. " dediğinde Mi Cha'nın annesi eşiyle aynı tepkiyi gösterdi.
" Haydi hemen gidip bakalım. " dedi Mi Cha'nın annesi aceleyle. " Kendini yalnız hissetmesin çocukcağız. "
" Şuan uyuyor, uyandığında size haber veririm. " dedi Yoongi. " Mi Cha nasıl? "
" Durumu hâlâ stabil. " dedi Mi Cha'nın babası. " Ne iyi, ne kötü. "
Yoongi " Umarım Jeongguk'un uyandığını hisseder. " diye mırıldandı.
***
" Hepiniz girin içeri bakalım. " dedi Yun Hee hemşire elindeki Jeongguk'un durumunu kaydettiği kağıda bakarak. " Asla böyle bir şey yapmam ama bir buçuk haftadır perişan oldunuz. Ona moral olun, canını sıkacak şeylerden bahsetmeyin. Unutmayın o daha hasta. "
Hepsi hemşire Yun Hee'yi onayladığında Namjoon " Teşekkürler. " deyip kapıyı araladı.
Genç arkadaşı sırt üstü bir şekilde yatıyor, tavanı izliyordu. Kapının sesine bile kafasını bu tarafa çevirmemişti.
Odaya arkadaşları doluştuğunda Jungkook teker teker hepsine baktı.
" Nasılsın, kardeşim? " dedi sonunda Taehyung.
Jungkook elini zar zor kaldırıp selam vererek " Doğrusunu söylemek gerekirse ağrım var. " dediğinde Yoongi " Ağrı kesici- " diyecekti ki Jungkook lafını kesti.
" Verdiler, merak etme. Birazdan geçer. "
Hepsi ayakta dikilmeyi bırakıp odadaki koltuklara oturduklarında Jungkook da yatağın başında duran düğmelerden birine basıp yatak başını biraz yükseltip yarı oturur pozisyona geldi.
Yüzü yara ve dikiş içindeydi. Yer yer şişkinlikleri de vardı. Başındaki beyaz file tarzı şey altındaki gazlı bezleri sıkı sıkıya tutuyordu. Hemşire Yun Hee sargılarını daha yeni değiştirmişti.
Hiçbir kırığı yoktu.
" Mi Cha nasıl? " dediğinde Yoongi ensesini kaşıyarak boğazını temizledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bus 2 | chaegguk
FanfictionMi Cha şunu fark etmişti; Jeongguk birisine eğer değer veriyorsa o kişinin canını kendine eş değer tutuyordu. Yani onun canı yanıyorsa kendisinin canı yanıyordu. O mutluysa kendisi mutluydu. BUS kitabının devam kitabıdır. 10.03.19' 20.08.19'