7

3.2K 278 214
                                    

Satır arası yorum ve oy bekliyorum hepinizden.

İyi okumalar bebeklerim!

" Kızım, iyi misin? " dedi Mi Cha'nın annesi kızının saçlarını okşarken. " Acıktın mı yemek getireyim mi? "

" Getir, getir. " dedi Jin.

" Sana sormadı yalnız. " dedi Yoongi ters bir şekilde arkadaşına bakarak.

" Ama ben üstüme alındım. "

Mi Cha annesini " İyiyim anne. Aç değilim ama görünüşe bakılırsa arkadaşlarım acıkmış. Onlar yesinler. " diye cevaplarken Namjoon " Seokjin her zaman aç. " dedi.

Mi Cha'nın annesi gülüp " Zaten ben onlara ayrı yemek yapmıştım. " dedi.

Mi Cha daha demin sohbet ettiği arkadaşına, Jeongguk'a baktığında uyuyakaldığını gördü.

" Bizim çocuk uyumuş. " dedi Jimin.

Taehyung Jimin'in bizim çocuk demesine gülerken Mi Cha'nın babası " Kızım uyandığından beri uyumamıştı, bırakalım da uyusun. " dedi.

" Sen de dinlen kızım. Ben de arkadaşlarının karnını doyurayım. "

Mi Cha annesi onaylarken kapıdan dışarıya çıkan Jeongguk'un ama aynı zaman da kendi arkadaşlarına baktı.

Gözünü açtıktan yarım saat sonra odaya doluşmuş kendilerini teker teker tanıtmışlardı. Aslında bu odaya bu kadar kişi girmeleri yasaktı ama yine de bir şekilde atlatıp içeriye giriyorlardı.

Jeongguk'u izlediği zaman arkadaşlarıyla çok mutlu olduğunu görüyordu. Bazen o kadar kaptırıyorlardı ki kahkaha atmaktan hepsinin birden gözleri yaşarıyordu.

En ilginç gülen ise Seokjin'di. Aralarındaki kendilerine ait esprileri anlamayan Mi Cha gülmüyordu ama Seokjin gülünce gülesi geliyordu.

Mi Cha uyanalı daha bir gün olmadan birçok arkadaşı gelip onu ziyaret etmişlerdi. Kalmak istemişlerdi ama Mi Cha izin vermemişti.

Hatta birisi Jeongguk'un arkadaşlarını görüp Mi Cha'ya isimlerini sormuştu. Büyük ihtimal o arkadaşı gözüne Taehyung'u kestirmişti. Mi Cha'nın arkadaşı zar zor odadan çıkmıştı. Çıkmadan önce de bir daha geleceğini söylemişti.

Mi Cha'nın ağrısı arada bir mutlaka oluyordu. Bazen konuşmakta zorlanıyordu bu yüzden dakikalarca sustuğu oluyordu. Vücudundaki çeşitli yerlerindeki dikişleri hissediyor onları unutmaya çalışıyordu.

En büyük mutluluğu Jeongguk'un ve kendisinin yaşadığıydı. Eğer sadece Jeongguk yaşayıp kendisi ölseydi onun bunu kaldıramayacağını çok iyi biliyordu. Annesinden sonra bu ağır gelirdi.

Jeongguk kıpırdanıp uyandığında Mi Cha uyumasını diledi. Çünkü uykuya ihtiyacı olduğunu biliyordu.

Jeongguk gözlerini etrafta gezdirip derin bir nefes verdikten sonra Mi Cha'ya baktı.

Mi Cha'nın boncuk gibi bakan gözlerini ona bakarken yakalayınca gülümsedi. Mi Cha da ona gülümserken " Çok uyudun. " diye dalga geçti.

" Arada uyanıp dururum genellikle. " dedi Jeongguk.

Mi Cha zar zor yatakta yana doğru döndü. Sonra serumlu eliyle üstündeki çarşafı tutup açtı ve boşluğu gösterdi.

Her ne kadar yaptığından utansa da Jeongguk'un uykuya ihtiyacı olduğu için " Yanımda uyu. " dedi.

Biliyordu. Jeongguk onu kaybetmeye korktuğu için arada sırada uyanıp kontrol ettiğini biliyordu. Belki yanında uyursa daha güvende hissedebilirdi kendisini.

Bus 2 | chaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin