20

2.4K 222 225
                                    

Rise Again 1K olana, Persona da yükselene kadar yeni bölüm yok size niahahaha

Umarım beğenirsiniz ballarım

Kendinizi, beni, kitaplarımı sevin.

" Jeongguk! " diye çığlık attı Mi Cha. " Dur! "

Jeongguk babasını öyle bir dövüyordu ki etraftaki herkes akan kanlardan hem tiksinmiş hem korkmuştu.

" Sen kendini ne zannediyorsun lan?! " dedi Jeongguk durup. Neredeyse bayılacak babasına yaklaşıp " Ne cüretle böyle bir şeyi söyleyebilirsin? " dedi.

Jeongguk'un babası zar zor gülüp " Oğlum bu kız hiç güvenilir değil. Hem seni hem beni elde etmeye- " diyecekti ki Jeongguk " Lan! " diye kükredi. Kemikli ellerini babasının yakasına yapıştırmıştı. O kadar sıkmıştı ki ellerini, kolundaki damarların seğirdiği görülüyordu.

" Sana burada ölümu tattırırım. Duydun mu beni? " dedi Jeongguk burnundan soluyup.

" Tamam kardeşim. Bırak. " dedi Jimin Jeongguk'un kolundan tutup.

Yarım saattir arkadaşları Jeongguk'u ayırmak için uğraşmışlardı ama Jeongguk yerinden kıpırdamıyordu.

Jeongguk kolunu sallayıp Jimin'den kurtardı ve " Bırak! " dedi.

Jeongguk babasının üstünden kalkıp " Öldüğünde üstüne toprak değil kezzap dökeceğim. " dedi. " Karşımıza çıkma bir daha. "

Jeongguk'un babası yerde acıdan kıvrılırken Namjoon Jeongguk'u kolundan tutup evden çıkardı.

Korkan Mi Cha'yı sakinleştirmek isteyen Aera ona sarılıp Namjoon ile Jeongguk'un arkasından gittiklerinde Taehyung ambulansı arıyordu.

Jeongguk Namjoon'dan kurtulup geri döndüğünde Namjoon onu tutmak istemişti ama Jeongguk " Hyung, Mi Cha'ya bakacağım sadece. " diye konuştu sadece.

Mi Cha Jeongguk'a korkuyla baktığında Jeongguk kollarını açtı. Mesajı anlayan Mi Cha Jeongguk'un kollarının arasına girip ağlamasına devam ettikten sonra Jeongguk onun saçlarından öpüp " Sana bir şey yapmadı, değil mi? " diye fısıldadı.

Mi Cha " H-hayır. " dediğinde Jeongguk " Bana yalan söyleme. " dedi.

Mi Cha " Yapmadı bir şey. Ben sadece eve senden ve annenden geriye kalan eşyaları almak için gelmiştim. " diye açıklama yaptığında Jeongguk arkadaşlarına bakıp " Gidelim. " dedi.

Mi Cha bir an Jeongguk'un, babasına inandığını düşündü ama neden o zaman sarılsındı ki?

Jimin'in arabası ile Namjoon'un evine geldiklerinde Jeongguk teşekkür edip Mi Cha'nın elinden tuttu ve arabadan indiler. Giden iki arabaya bile bakmadan Mi Cha'yı çekiştirmeye başladı Jeongguk.

" Onlar neden gelmedi? "

" Yalnız kalmaya ihtiyacımız var. " dediğinde Mi Cha şaşkınlıkla Jeongguk'a baktı.

Hâlâ sinirliydi. Saçları alnına düşmüş, terden olduklara yere yapışmışlardı. Gömleğinin bazı yerleri kandı ama kesinlikle Jeongguk'un kanı değildi o kan. Babasının kanıydı. Sinirden titreyen elleriyle anahtarı yerine zar zor sokup kapıyo açtığında Mi Cha'nın içeri girmesini bekledi.

Mi Cha elindeki çantayı bir köşeye bıraktığında Jeongguk kapıyı kapatmıştı.

Mi Cha korkuyordu çünkü Jeongguk çok sinirliydi.

Jeongguk onun korkusunu hissedip derin bir nefes aldı ve kendini sakinleştirmye çalıştı. Kız yeterince korkmuştu bir de kendisinden korkutmanın bir anlamı yoktu.

Bus 2 | chaeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin