K
A
O
S
A
HOŞGELDİNİZ!
Neyse sizi seven yazarınız bol bol satır arası yorum istiyor!
Jeongguk Mi Cha'ya şok olmuşcasına bakarken Yoongi " Biz bu kadar şeyi sen kabul etme diye mi uğraştık yani? " dedi.
Mi Cha elini Jeongguk'tan çektiğinde Jeongguk hemen onun elini kendine çekti.
" Mi Cha... " dedi. " Ben sadece şaka yapmak istemiştim. "
Mi Cha derin bir nefes verip " Biliyorum ama benim de sana cevabım bu. " dediğinde Jeongguk ayağa kalktı.
Jeongguk ne yapacağını bilmez bir şekilde abilerine baktığında abileri etrafa bakmaya başlamıştı.
Jeongguk yutkunup Mi Cha'ya döndü. " Beni... " diye mırıldandı ama sesi çok kısık çıkıyordu.
" Beni sevdiğini sanmıştım, üzgünüm. "
Mi Cha sonunda kahkaha atmaya başladığında içindeki mutluluğu dışarı attığı rahatlamıştı. Etraftaki kişiler Mi Cha'ya şaşkınlıkla bakarken Mi Cha hâlâ gülmeye devam ediyordu.
Mi Cha hafifleyen gülümsemesiyle Jeongguk'a yönelip ona sarıldığında Jeongguk titredi.
" Bir dahaki teklifinde de cevabım evet olacak Jungkook. "
Etraftaki herkes alkışlamaya başladıklarında arkadaşları da hunharca bağırıp ıslık çalıyorlardı.
Jeongguk Mi Cha'ya sıkı sıkı sarılıp " Ah çok korkuttun beni. " dediğinde Mi Cha " Karşılıklı. " dedi.
Mi Cha ondan ayrılıp Jeongguk'un gözlerinin içine bakarken Jeongguk gülümsedi.
Mi Cha artık bu sahnenin gerçekleşmesinin kanısına vardığında Jeongguk'un da gözleri onun dudaklarına düşmüştü.
" BEN ACIKTIM! "
Mi Cha Jin'e gülüp başını aşağıya eğdiğinde Jeongguk " Aaa! " diye bağırdı. " Yeter artık! "
" Heyecanlandım ya ne yapayım? " dedi Jin omuz silkip.
Jimin " Güzel anların katili Jin. " diye Jin'e takıldığında Jin ona bakıp " Bana bak Mochi, omzumu suratına bir sallarım yapışırsın asfalta. "
Jimin " Bir de en büyüğümüz bu. " dedi arkadaşlarına Jin'i gösterip. " Sakın örnek almayın. "
Mi Cha Jeongguk'a son kez sarılıp ayrıldığında " Ben de acıktım aslında. " dediğinde eve gitmeye karar verdiler.
***
Diğer gün Jeongguk ile Mi Cha mezarlığa geldiklerinde Mi Cha'nın tekrar boğazında bir yumru oluştu.
Jeongguk Mi Cha'nın elini tutup " Evet, anne. Gördüğün gibi. " dediğinde Mi Cha gülümsedi ve mezarlığa dopru eğilip selam verdi.
Jeongguk elindeki çiçeği annesinin başucuna koyup " Senin çiçeklerin daha güzel, anne. " dedi.
Diğer geldiklerinde diktikleri çiçekler tomurcuklanmaya başlamıştı. Hatta bazıları açmıştı bile.
Jeongguk " Seni o gün yine rüyamda gördüm, anne. " diye mırıldandı. " Sevdiğinin peşinden git dedin bana hissetmiş gibi. Ben de yaptım, anne. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bus 2 | chaegguk
ФанфикMi Cha şunu fark etmişti; Jeongguk birisine eğer değer veriyorsa o kişinin canını kendine eş değer tutuyordu. Yani onun canı yanıyorsa kendisinin canı yanıyordu. O mutluysa kendisi mutluydu. BUS kitabının devam kitabıdır. 10.03.19' 20.08.19'