Sārutul

133 8 1
                                    

Aud cum îmi bâzāie telefonul. Era Andrei,care îmi scria:
Convorbire prin mesaje:
A:Adell! Bunā,ce faci?
E:Bunā,bine,dar tu?
A:Bine!
E:De unde ai instagramul meu?
A:Nu mi-a fost greu sā gāsesc cea mai frumoasā fatā din lume.
E:Vai,mersiii♥
A:Cu drag,frumoasa mea!♥♥
E:♥
A:Nu ai vrea sā iesim în seara asta?
E:Sigur,de ce nu?
A:Ok,atunci ne vedem la 21:00?
E:Bine. Ne vedem la restaurantul din centru!
A:Te astept!♥♥♥♥
E:Ne vedem acolo!😍😍
Tamara mā vede râzând si mā întreabā:
T:Ooo,dar ce faci tu acolo?
E:Nimic important!
T:Haide,cu cine vorbesti?
E:Tamara,am visat un bāiat...care îmi coplesea visele cu frumusetea ochilor lui..si ne.am întâlnit azi...în parc...
T:Deci de aceea ai întârziat tu...
E:Da...si îl iubesc mult ...si el pe mine...si mi-a zis sā ne întâlnim.
T:Off,scumpo...NICIODATĀ NU VEI STI CE VISELE VORSĀ ÎTI SPUNĀ. NU VEI STI CEEA CE ÎTI REZERVĀ VIITORUL.
E:Ai dreptate! Multumesc cā mā asculti si cā m.ai crezut ....familia mea nici mācar importantā nu îmi mai dā...
T:Nu îti face griji,eu voi fi mereu aici când ai nevoie de mine!😍
Apoi o iau în brate,si ea face la fel,foarte cālduros.
T:Si acum? Ce vei face?
E:Pāi nu stiu...mi.a cerut sā ne întâlnim...nu stiu ce sā fac.
T:Ce mai astepti,îmbrācarea si hai la pregātirea pentru întâlnirea cu BĀIATUL VISELOR TALE!
Aceasta mā pregāteste,îmi aranjazā pārul,îmi dā niste haine frumoase,mā macheaza si sunt gata de plecare.
Apoi ies din casā si mā duc la locul stabilit de noi. Am asteptat ceva minute dupā care Andrei a venit.
A:Scuze cā te.am fācut sā astepti,iubita mea. Dupā care îmi dā un sārut lunggg si o îmbrātisare.
E:Nu e nimic! Apoi îl strâng tare la piept.
A:Am pregātit o surprizā...dar mai întâi sā mergem sā mâncām. Ce zici?
E:Minunat! Sā mergem.
Mergem si mâncām. Ne.am distrat foarte bine la restaurantul unde am stabilit.
Apoi Andrei zice:
A:Acum,e timpul pentru marea surprizā...
E:Sunt gata sā vād surpriza.
A:Sā mergem!
Apoi eu împreunā cu acesta ne urcām în masinā,apoi,cu câteva minute înainte zice:
A:Acum,prima parte,pune-ti asta la ochi,zice asta în timp ce scoate o bandanā din geacā.
E:Pe bune?
A:Da!
Apoi acesta îmi pune bandana la ochi cu grijā sā nu îmi strice pārul. Am simtit cum masina s.a oprit,Gami m.a luat de mânā si am coborât din aceasta. Simteam cā urcām niste scāri si chiar asa era.
A:Gata! Am ajuns la destinatie! Esti gata sā vezi surpriza?
E:Mai gata ca niciodatā!
Apoi,simt cum printre bandanā îmi ajung la ochi niste raze de luminā.
Dupā ce bandana picā jos,în fata ochilor vād un pat cu petale de trandafir,acestea fiind si pe lângā acesta,plin de ursuleti de plus care erau gigantici.
E:Wow!!!
A:Îti place? Zice asta apropiindu-se de mine si luându-mā de mijloc.
E:La nebunie. Zic eu punându-mi mânile în jurul gâtului acestuia si începem sā ne sārutām. Acesta mā împinge în perete,si sārutându-mā în continu.
Apoi,luându-mā ca pe mireasā,mā pune în pat si se pune lângā mine si începem sā ne sārutām din nou.
Acesta mā prinde de mijloc,mā trage lângā el si îmi pune mâna pe fund si eu îi pun mâna pe gât si ne.am pus sā dormim dupā un lung sārut în timp ce acesta mā tinea de fund iar eu îl atingeam pe spate si gât.

*************************
Salutare dragilor! Da,stiu cā e fparte cringeeeeeee,dar na,aia e:)))
Nu uitati de steluta la toate capitolele sā creascā povestea. Vā puppppp♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Visele/F.F Andrei GavrilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum