Timişoara

102 10 3
                                    

Mă trezesc a doua zi,foarte bine dispusă. Era ora 11:45 când am pus mâna pe telefonul meu care seara trecută a fost umplut de poze cu fani şi de pe scenă.
Mă trezesc şi cobor jos să văd cine s.a trezit. Îl zăresc în ochi prima dată pe Andrei,care văzându-mă se ridică şi se apropie de mine. Acesta mă ia în brate su Imi zice un călduros "Bună dimineaţa!". Îi raspund la gestul acestuia. După,acesta mă ia de mâna,vrând să ne aşezăm pe fotoliile de la parter. După,Imi întorc privirea şi am parte de cea mai urâtă privelişte pe care am văzut-o în viaţa mea. O văd pe Ioana la coltul scărilor,privind nervoasă şi cu o privire ucigătoare,uitându-se spre mâna mea ce se atingea cu mâna lui Andrei. Aceasta doare să mă îndepărtez de el,ceea ce şi am făcut pentru a nu o deranja.
Aceasta pleacă şi Andrei are un mare semn de întrebare:
A:Ade?
E:Da?
A:Ce s.a întâmplat?
E:Nimic!
A:Sigur?
E:Evident.
A:Şi de ce ai luat mâna de pe mâna mea?
E:Imi transpirase doar,nimic mai mult!
A:Şi înainte cu o seară ce s.a întâmplat?
E:Ce s.a întâmplat?
A:M-ai ignorat toată seara!
E:aaa..
A:cumva din cauza Ioanei?
În mintea mea mii de cuvinte erau gata de a ieşii afară. Aud o voce de pe holul principal care zice :"OPA SELLY STYLE!"
Andrei se ridică la auzirea acestei voci şi zice:
A:Ce ai bă andicapatule?
S:Am decis să nu mă duc la fiecare să îl trezesc,aşa că mai bine tip de pe hol să mă audă toată lumea.
A:Taci drq din gură! Ies ăştia peste tine şi îţi dau box că nu îi laşi să doarmă!
S:OPAAA SELLLY STYLEEEEEEE!
A:Taci bă din gura aia odată!
Ş:HEIIIIIII,MULTE LECTIII!
Apoi toată lumea iese din camerele lor îmbrăcati în pijama,şi cu părul ciufulit zicând:
All:Selly!!!
Ş:Haideţi bă că trebuie să plecăm!
All:E prea devreme!
Ş:Pentru mine nu că pe mine mă trezeşte CEAASUL DEŞTEPTĂTOR!
All:Firai tu al drq! Taci odată! Te omor!
Ş:Gata cu Selly style,hai,pe bune,pregătiţivă.
Aceştia intră derutati în camerele lor şi încep a se pregătii.
Urc şi eu sus,începând să fac acelaşi lucru.
Apoi cobor jos,urcând-mă în autocarul gigant ce avea să ne mai plimbe în o mulţime de oraşe,mai precis spre a doua locaţie şi anume:"TIMIŞOARA". Mă pun singură pe scaun,în spatele lui Skivo şi a lui Irina,în dreapta mea aflându-se Vipera cu ochii verzi,trăgându-mi o privire fulgerătoare şi destul de urâtă. Îl văd pe Andrei cum îşi aduce bagajele în dreapta mea,voind să se aşeze,dar telefonul îi sună şi se îndreaptă spre ieşirea autobuzului. Văzându-l Ioana,zice:"Am uitat să iau ceva din hotel....trebuie să mă duc după el..." zice acesta urmându-l pe Andrei care intra în hotel.
Acesta se duce în baie şi răspunde la telefon.
A:Alo? Da,eu sunt. Ce? Ok,cum se numeşte fata? Stai,ce? Adela? Nu,nu....nu pot face asta! Imi pare rău,ok? Nu pot să fac asta! Fata asta e specială! Este iubita mea! Şi ce dacă? Vă rog,puteţi să puneţi altă fata în locul acesteia? Ok....o voi face. Unde în Timişoara mai exact? Ok,la vechea fabrică de ciocolată. Ok,vom ajunge pe la ora 10:00 seara la hotel. Ajung cu ea acolo pe la ora 10:55. Ok,ne vedem acolo!.
Ioana râzând în spatele uşii:
I:Dragul meu Andrei....uite cum s.au schimbat şi rolurile....
Andrei iese repede din baie uitându-se direct la telefonul care înregistrase toată convorbirea acestuia.
A:Ioana,dă-mi telefonul! Zice acesta nervos.
I:Da sigur,poftim. Zice aceasta întinzând telefonul.
La un centimetru de a.l atinge,Ioana retrage telefonul în incinta căruia se află acum tot viitorul lui Andrei cu Adela.
I:Chiar aşa de proastă mă crezi?
Poate că te.ai despărtit de mine,dar să nu crezi că o să îţi dau telefonul ăsta degeaba.
A:Ioana,fac orice pentru a-mi da telefonul ăla! Zi-mi ce vrei să fac!
I:Dragule;dacă chiar îţi doresti atât de mult acest telefon,ţi.l voi da cu o singură conditie.
A:Care e acea? Spune odată!
I:Îţi dau telefonul doar dacă te desparţi de Adela şi să fii iarăşi cu mine! Dacă nu,nu vezi telefonul!
A:Ioana,asta e imposibil! Nu o să mă despart de ea pentru tine şi pentru telefonul ăla!
I:Ok! Atunci o să afle totul! Relaţia oricum se va încheia. Spune acesta făcând câţiva paşi înapoi.
A:.......
I:Deci...accepti oferta mea care este de nerefuzat?
A:NU!
I:Ok! Atunci,a venit vremea ca relaţia ta să ia sfârşit!
Aceasta se îndreaptă spre usa ieşirii din hotel. La doar un pas de ieşirea Ioanei din hotel;Andrei spune:
A:Ioana.....stai..

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Dragilor,sper să vă placa acest capitol! <3 <3 <3 <3<3
nu uita de stea! <3 <3 <3
Love

Visele/F.F Andrei GavrilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum