Ziua turneului #3

62 7 1
                                    

Simt cum ceva îmi atinge faţa. Ceva rece ce îmi pătrunde prin piele,dădu-mi cel mai tribil fior pe spate. Simt cum apa pe care Cezara mi.o turna pe faţă,era ca un gheţar ce avea să se topească.
C:Trezirea,somnorilă!
E:Încă 5 minute,mama....
C:Eu sunt maică-ta?
E:Hă? Apoi mă ridic instant pentru a vedea unde mă aflu. O văd pe Cezara stând cu o mâna în şold,şi în cealaltă ţinând cana cu apa pe care mi.o turnase pr faţă.
Zâmbesc discret,după care îmi ating părul. Observ că este ud după care încep să urlu:
E:CEEEEEEEEEZAAAAAAARAAAAAAAAA!
În următoarea secundă toată lumea intră în cameră. Văzând ce se întâmplă încep să râdă. Încep şi eu să râd de propria prostie pe care o făcusem.
Andrei era în faţa patului meu,şi râdea subtil. Văzând acestea,Ioana vine repede în cameră,luandu-l pe Andrei de mâna,şi trăgândul spre direcţia camerei lor.
I:Andrei? Ce crezi că faci?
G:Ce am făcut?
I:Ai ras de ea!
G:Şi e un lucru rău?
I:Trebuie să râzi de mine,nu de ea!
G:Ok,vreau să zic că eşti....
I:nu râde de mine!
G:Tot tu ai zis să fac asta!
I:Şti ceva,poate ar fi mai bine să îi arat totuşi înregistrările Adelei,să stea departe de tine.
G:sau poate că nu....acesta se apropie de ea,împingând-o în perete şi începând să o sărute. Uşa fiind deschisă am putut observa totul. Săruturile dintre cei doi,îmi umpleau inima de amărăciune,făcându-mă să mă simt în plus.
Andrei observându-mă,se opreşte imediat. Ioana de uita la el supărată şi închide uşa,continuând probabil ceea ce începuseră.
Vloggeri se retrag în camerele lor,în a noastră rămânând doar Selly.
S:Hello!
E:Ne dăm pe limbi străine?
S:Mai mult sau mai puţin..:)))
E:Aloha!
S:La ora 18:00 va începe evenimentul. Până atunci pregătiţi-vă discursul,tinuta...tot ce trebuie.
E:ok....
Acesta se retrage,în cameră rămânând doar eu şi Cezara.
În afara uşii,se aude cea mai enervantă voce..:
Ş:LA 10:00 MERGEM SĂ LUĂM MICUL DEJUN!!!,ora fiind deja 09:45.
Mă ridic din pat,mergând în baie pentru a mă spala pe dinţi şi pentru a mă pregătii.
Cobor jos însoţită de Powder Puff Babes,Cezara şi Anca.
Jos de întâlnim cu Selly şi restul grupului şi mergem împreună să mâncăm.
Apoi,după ce ne întoarcem,eu şi Cezi plecăm spre scările ce duc la etajul nostru,mai precis ultimul etaj. Mergând în drumul nostru,pe holul lung unde se află camerele de oaspeţi,simt cum o mâna mă trage înapoi,iar eu încep să tip şi Cezi începe a râde şi îşi continuă drumul. Eu intru în camera în care nu era vreo sursă de lumină până îl văd pe Andrei cum apasă pe butonul ce aprinde lumina.
Acesta începe să râdă,iar eu îi dau drumul la mâna care mă ţinea foarte strâns şi lipită de el.
G:Helău,m-ai uitat?
E:No,bună! Cum să te uit eu pe tine?
G:Aşa ziceam şi eu,chiar nu avea cum:)))
E:şi?
G:?
E:Ce căutam aici?
G:Să vorbim!
E:Alt loc nu puteai să găseşti?
G:Dacă ne prinde vipera.....şti ce iese...
E:Vipera? Acum o oră o sărutai de nu ai idee...
G:Din cauza că voia să arate tot.....dar în seara asta se va termina totul...
E:Ce vrei să zici?
G:Vom face ceea ce nu e chiar ok...nu ştiu cum să zic...
E:NE DESPĂRŢIM!
G:Huaaa! Nu facem dragoste,nebuna! Nu fac dragoste cu un aşa specimen....Am un plan genial!
E:Uimeşte-mă cu planul tău genial!
G:Şti...dacă tot mă ocup cu ceva,de ce să nu profit de chestia asta?:)
E:Să ghicesc....
G:Gândeşte la ce ar putea să de gândeasca creierasul meu!
E:îi pui somnifere în vin! Wow! Ce chestie ingenioasă!
G:încă odată noi gândim la fel,iubim la fel <3 <3 <3
E:Ne e frică ca Ioana să nu se prindă la fel...
G:Da,sigur!...ce romantică eşti! Fi şi tu mai romantică,robotule fără sentimente!
E:eu robot fără sentimente?
G:Încearcă să fi şi tu...ÎNCEARCĂ!
E:Ok...deci...
G:Deci....
E:M.a întrebat un porumbel ce simt pentru tine....
G:Şi.....<3 <3 <3 <3
E:Şi i.am răspuns....
G:Da... <3 <3 <3
E:Cum pana mea vorbeşti bă?:))))
G:Baaaaa...nu eşti comică:))))
E:Nu,eu sunt Adella!
G:Sunt foarte serios!
E:Nu,tu eşti Gami!
G:Pe bune,gata cu glumele.
E:Ok,dar când pui "planul" în aplicare?
G:după ce venim de la turneu!
E:până ne întoarcem îţi dai seama că o să se facă foarte târziu?
G:Da!
E:Ok,aştept nerăbdătoare "rezultatele" planului tău genial! zic eu dând un zâmbet şiret.
Apoi eu îl ating pe mâna fin şi plec din cameră.
Mă duc la camera mea după ce verific că pe lângă camera unde avusese loc discuţia să nu mai fie cineva. Apoi plec să mă pregătesc pentru turneul cu numărul 3!

₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩₩
Dragilor,acesta a fost şi capitolul cu numărul 20!
Nu uita să dai steluţă la acest capitol! <3 <3 <3
Vă pup pe toţi! <3 <3 <3

Visele/F.F Andrei GavrilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum